Umiejętności
Active Directory
Zarządzanie zmianą
ITIL
Outsourcing
Project Management
SAP
dostarczanie usług
Umowy o poziom usług
Obsługa klienta
Call Centers
Języki
niemiecki
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
IT Technician Client Services Level 4 - Coordinator
- Koordynowanie pracy 15-osobowego zespołu
- Zarządzanie czasem pracy (planowanie i koordynacja grafiku), rozliczanie wyjazdów służbowych, nadgodzin, itp.
- wsparcie operacyjne zespołu (kontakt mailowy i telefoniczny z klientem niemiecko i anglojęzycznym)
- rozwiązywanie problemów klienta w jak najkrótszym czasie
- administracja kont w systemie Active Directory
- tworzenie procedur i zarządzanie bazą wiedzy
- kontrola nad realizacją celów zespołowych
- comiesięczna analiza pracy zespołu na podstawie raportów (tzw. KPI)
- Zarządzanie czasem pracy (planowanie i koordynacja grafiku), rozliczanie wyjazdów służbowych, nadgodzin, itp.
- wsparcie operacyjne zespołu (kontakt mailowy i telefoniczny z klientem niemiecko i anglojęzycznym)
- rozwiązywanie problemów klienta w jak najkrótszym czasie
- administracja kont w systemie Active Directory
- tworzenie procedur i zarządzanie bazą wiedzy
- kontrola nad realizacją celów zespołowych
- comiesięczna analiza pracy zespołu na podstawie raportów (tzw. KPI)
IT Technician Client Services Level 3
- Aktywny udział przy transferowaniu wiedzy potrzebny do stworzenia Service Desku w Polsce (z Szwecji, Niemiec i Holandii)
- wsparcie klienta zagranicznego (w języku niemieckim i angielskim)
- udział w projekcie pomagającym usprawnić pracę Service Desk (LEAN IT)
- koordynacja 8-osobowego zespołu
- tworzenie dokumentacji potrzebnej d sprawnego funkcjonowania Service Desku
- wsparcie klienta zagranicznego (w języku niemieckim i angielskim)
- udział w projekcie pomagającym usprawnić pracę Service Desk (LEAN IT)
- koordynacja 8-osobowego zespołu
- tworzenie dokumentacji potrzebnej d sprawnego funkcjonowania Service Desku