Dominika Pliszka

Social Media&Influencer Marketing Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Blogger Copywriting Facebook Facebook Marketing Instagram Pinterest Social Media Wordpress Zarządzanie zespołem blogowanie Blogi Fanpage Facebook, copywriting - kreatywne teksty, unikalne opisy, tzw. lekkie pióro Copywriting i redagowanie tekstów

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Social Media&Influencer Marketing Manager
Dominika Pliszka
• Kreowanie wizerunku w mediach społecznościowych
• Komunikacja z Obserwatorami
• Tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych na Facebooku oraz Instagramie
• Influencer marketing - research influencerów, weryfikacja influencerów, negocjowanie warunków współpracy, nadzór nad przebiegiem współpracy, odpowiedzialność za realizację zlecenia zgodnie z warunkami umowy


Zakres działań: Facebook oraz Instagram
Logo
Social Media Specialist
Efirst
• Budowanie wizerunku marki Parantaga (suplementy diety premium) w Social Mediach na rynku francuskim:
- Instagram
- Facebook
• Influencer marketing:
- przygotowanie strategii influencer marketingu dla ambasadorów i influencerów,
- współpraca z agencjami influencer marketingu w Polsce i we Francji,
- weryfikacja zaproponowanych przez agencje influencerów m.in. przy pomocy narzędzia modash,
• Przygotowywanie siatki postów na Social Media:
- Instagram
- Facebook
• Współpraca i koordynacja zadań (związanych z SM) grafików i copywriterów,
• Bezpośrednia współpraca z zespołem we Francji.
Multi Communications
Social Media&Influencer Marketing Specialist
• Prowadzenie kanałów w Social Mediach, komunikacja z obserwatorami
• Tworzenie kalendarzy contentowych
• Prowadzenie i optymalizacja kampanii reklamowych
• Moderacja treści i utrzymywanie relacji z użytkownikami
• Realizacja projektów influencer marketingowych
• Raportowanie efektywności działań
• Współpraca z zespołami PR i eventowym Agencji oraz zewnętrznymi podwykonawcami i partnerami reklamowymi

Klienci:
• Jack Link's Polska (FB+IG)
• Kosmetyki CD Polska (FB+IG)
• Rapid White Polska (FB)
Logo
Sklepy obuwnicze Viola
Specjalista ds. Social Media i współpracy z Blogerami
• Kreowanie wizerunku w mediach społecznościowych
• Tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych
• Koordynowanie współpracy z blogerami/vlogerami i użytkownikami Instagrama (negocjowanie warunków współpracy, nadzór nad przebiegiem współpracy, odpowiedzialność za realizację zlecenia zgodnie z warunkami umowy)
• Organizacja sesji zdjęciowych
• Tworzenie raportów kosztowych i statystycznych związanych z Social Mediami
• Copywriting
• Zarządzanie grupą na Facebooku (Kochamy buty Viola)
• Szukanie twarzy marki Viola
Logo
Specjalista ds. Social Media
Social Media Now
• Tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych szkoleń Piotra Chmielewskiego oraz Daniela Kędzierskiego,
• Copywriting,
• Tworzenie i korekta landing page'y szkoleń Social Media Now.
Logo
Specjalista ds. Social Media i współpracy z Blogerami
Tiptoprice.com
• Kreowanie wizerunku Tiptoprice Polska w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram)
• Współpraca z blogerami i influencerami (negocjowanie warunków współpracy, utrzymywanie kontaktu z blogerami/vlogerami, nadzór nad przebiegiem współpracy, odpowiedzialność za realizację zlecenia zgodnie z warunkami umowy)
• Tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych na Facebooku
• Obsługa konkursów
• Prowadzenie bloga Tiptoprice Polska
Grupa IT
Junior Marketing Specialist
• Przygotowywanie materiałów z eventów do publikacji na blogu za10groszy.pl oraz fanpage Grupa IT S.A.,
• Obsługa portali społecznościowych m.in. Facebook, Twitter, Instagram serwisu za10groszy.pl oraz wellbid.com, a także fanpage Grupa IT S.A.,
• Organizacja konkursów na fanpage za10groszy.pl: Pochwal się wygraną, Cukierek albo psikus, Dzień Chłopaka 2014,
• Wprowadzenie cyklu postów o aukcjach ,,Debiut'' oraz ,,Gadżet tygodnia'',
• Organizacja szkoleń (Efektywne wykorzystanie Social Media - Facebook, Twitter, YouTube, Google+, blogi),
• Pisanie tekstów na rzecz Serwisu za10groszy.pl oraz firmy Grupa IT S.A.

Projekty

D&P blog
Małżeński blog lifestylowy. Blog generuje miesięcznie 30.000 uu oraz 75.000 odsłon. Przykładowe firmy, z którymi współpracowaliśmy w ramach prowadzenia bloga: Media Markt, Frosta, Beko, Brand24, Dax Cosmetics, L'Oréal.
Zakres obowiązków
Administracja bloga za pomocą panelu Blogger, obsługa kanałów w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter), monitoring mediów społecznościowych, tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych na Facebooku, pisanie tekstów, współprace z firmami.

Szkolenia i kursy

Efektywne wykorzystanie Social Media - Facebook, Twitter, Youtube, Google+, blogi (Numer kursu 501789), Facebook PRO (Social Media Now), Szkolenie z zakresu monitoringu i analizy internetu/Social Media.

Edukacja

Logo
Europeistyka, specjalizacja: Media europejskie, magisterskie
ATENEUM Szkoła Wyższa
Logo
Politologia, specjalizacja: Europeistyka i przemiany globalne, licencjackie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe

Zainteresowania

joga, gotowanie potraw wegańskich, filmy z lat 50 i 60, prowadzenie bloga (www.dpblog.pl).

Inne

Publikacja na temat marketingu w mediach społecznościowych, a także współpracy z blogerami i influencerami w książce 'Efektywność działań marketingowych. Czyli jak osiągać większe zyski z social media' (2017).

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.