Dominika Rossienik

Dominika Rossienik

specjalista ds. kadr i płac

Języki

niemiecki
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

FAM Grupa Kapitałowa S.A.
specjalista ds. płac i kadr
Mostostal Wrocław S.A.
Specjalista ds. Finansowych
Prowadzenie arkusza przepływów gotówkowych firmy: wprowadzanie wpływów i wydatków, przypisywanie ich do odpowiednich Mpk-ów, monitorowanie i analiza stanów gotówkowych na kontach firmowych; generowanie wyciągów bankowych i przygotowywanie ich do księgowania; analiza wydatków dziennych, przygotowywanie przelewów do autoryzacji w systemach bankowości elektronicznej; sporządzanie wiekowania należności i zobowiązań; monitowanie należności i zobowiązań; sporządzanie wezwań do zapłaty, oraz przygotowywanie dokumentów dla Kancelarii Prawnej; sporządzanie kompensat oraz uzgodnień sald; sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz przygotowywanie ich do księgowania; rozliczanie operacji walutowych (metoda FIFO); współpraca z bankami: wypełnianie wniosków, zgłaszanie problemów i nieprawidłowości oraz ich rozwiązywanie, sporządzanie raportów finansowych na potrzeby banków, a także innych instytucji finansowych; sporządzanie NIP2; sporządzanie wniosków do różnych instytucji w związku z wydaniem opinii o firmie (do dokumentacji przetargowych); prowadzenie rejestru gwarancji ubezpieczeniowych; naliczanie odsetek od pożyczek; sporządzanie comiesięcznej prognozy wydatków stałych oraz wydatków związanych z budowami; zakładanie lokat O/N oraz długoterminowych, negocjowanie oprocentowania;
BURGHARDT-RZOSIŃSKI Sp. z o.o.
Pracownik ds. Administracyjnych
Obsługa centrali telefonicznej; obsługa klientów odwiedzających firmę; kierowanie ich do odpowiednich pracowników; odbieranie, sortowanie korespondencji i poczty elektronicznej oraz przekazywanie jej do odpowiednich komórek w firmie, prowadzenie dziennika podawczego; organizacja pracy poprzez zbieranie, przeglądanie i przekazywanie informacji; prowadzenie rejestru faktur gotówkowych i przelewowych, oraz kasy; redagowanie pism, przepisywanie tekstów, wypełnianie formularzy i dokumentów; przygotowywanie materiałów na spotkania; dbanie o odpowiednią ilość i jakość materiałów i dokumentów biurowych; efektywne i wydajne wspomaganie pracy biura poprzez zapewnienie sprawnego obiegu informacji oraz wspieranie pracy kierownictwa; asystowanie w przygotowaniu ofert, zamówień, raportów i wniosków; zbieranie informacji; zabezpieczanie dokumentów, sortowanie, porządkowanie oraz prowadzenie archiwum ułatwiające dostęp do dokumentów oraz czuwanie nad terminowym i prawidłowym ich obiegiem; asystowanie w koordynowaniu i planowaniu działań firmy i biura; przygotowywanie dokumentacji do przetargów; przygotowywanie operatów kolaudacyjnych rozliczonych budów; archiwizacja dokumentów poszczególnych budów.
Lidl Polska
Zastępca Kierownika Sklepu (Zielona Góra, Pleszew, Kościan, Gostyń)
Dbanie o obsługę klientów zgodnie ze standardami firmy; sporządzanie dokumentacji wewnątrz sklepowej; obsługa dostaw sklepowych, zatowarowywanie sklepu; analiza rotacji towaru w sklepie, regularna kontrola jakości; przygotowywanie akcji promocyjnych, zapewnienie właściwych i kompletnych cen; odpowiedzialność za zawartość i prowadzenie sejfu sklepowego oraz obsadę kas; rozliczanie kasjerów oraz przekazywanie utargów konwojentom; sporządzanie raportów do Administracji Regionu; inwentaryzowanie oraz przebudowywanie sklepu; przyjmowanie reklamacji oraz monitorowanie ich przebiegu; prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników; nadzorowanie pracy pracowników sklepu; korygowanie ich błędów oraz przeprowadzanie szkoleń w zakresie obsługi klienta oraz standardów sprzedaży;
Miejski Zakład Oczyszczania Sp. z o.o.
Referent ds. Księgowych
Obsługa centrali telefonicznej i faksu; przyjmowanie i wysyłanie korespondencji; obsługa petentów; praca z komputerem (obsługa programu fakturującego); niektóre prace kadrowo-księgowe i kasowe;
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Stażystka (sekretariat)
obsługa centrali telefonicznej i faksu; przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, udzielanie informacji interesantom; obsługa komputera - redagowanie korespondencji;

Edukacja

Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu Edukacja we Wrocławiu

Specjalizacje

Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

Literatura popularno-naukowa, psychologia, sport, muzyka.

Inne

Obsługa komputera: Word, Excel, Microsoft Outlook, Internet Explorer, program fakturujący ZOM, program MARKET, RCP (elektroniczna ewidencja czasu pracy), Bankowość elektroniczna: PeKaOBiznes24. MiniBank24, Esobig(VideoTel), BiznesPlaneta, Multicash, program księgowo-finansowy Exact,
Obsługa urządzeń biurowych: centrala telefoniczna,
faks, ksero, drukarki, skaner, serwer kasowy