Umiejętności
AppleScript
Confluence
CSS
CSS3
Git
HTML
HTML 5
iOS
JavaScript
JIRA
Linux
Linux System Administration
Mac OS
Microsoft Office
PHP
SQL
Ubuntu
Unix
SVN
Mac OS X
Gitlab
Vue
Apple iWork
Microsoft Excel VBA
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
webmaster
Firma HBZ Nowa Iwiczna ul. Zimowa 19/25. Jestem webmasterem w firmie. Zajmuję się opieką stron internetowych. W firmie wykonałem projekt oraz zadania:
• konfigurator szaf; używałem framewrok’ów:
o jQuery
o Featherlight
• API (wykonane samodzielnie) do tworzenia stron www i aplikacji mobilnych oraz desktopowych (cordova) przy użyciu framework’ów:
o jQuery
o PouchDB
o Bootstrap + Bootstrap-table + Bootstrap-dialog
o Swiper
• konfiguracja Apache’a i środowiska Ubuntu pod serwer www i FTP
Podczas tych prac na projektami korzystałem z formatu danych JSON.
• konfigurator szaf; używałem framewrok’ów:
o jQuery
o Featherlight
• API (wykonane samodzielnie) do tworzenia stron www i aplikacji mobilnych oraz desktopowych (cordova) przy użyciu framework’ów:
o jQuery
o PouchDB
o Bootstrap + Bootstrap-table + Bootstrap-dialog
o Swiper
• konfiguracja Apache’a i środowiska Ubuntu pod serwer www i FTP
Podczas tych prac na projektami korzystałem z formatu danych JSON.
webmaster
Firma 2MNET Warszawa ul. Pietraszewicza 5/2A. Byłem webmasterem w firmie. Zajmowałem się opieką stron internetowych. W firmie wykonałem projekty oraz zadania:
• formularz do zamówień prenumeraty
• administracja dwoma stronami www
• formularz do zamówień prenumeraty
• administracja dwoma stronami www
Projekty
Speak Script
Język programowania z wykorzystaniem narzędzia ANTLR w języku Java – zdaniem było zapoznanie stworzenie kompilatora
i translatora do wymyślonego opisu gramatyki przy wykorzystaniu narzędzia ANTLR. Zaimplementowane funkcjonalności:
o Deklaracja dynamicznie typowanych zmiennych
o Podstawowe działania arytmetyczne tj. dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie o Operacje w nawiasach okrągłych
o Arytmetyczna kolejność wykonywania obliczeń
o Funkcje/Metody bez wywoływania z parametrami
o Strumienie wejścia i wyjścia
i translatora do wymyślonego opisu gramatyki przy wykorzystaniu narzędzia ANTLR. Zaimplementowane funkcjonalności:
o Deklaracja dynamicznie typowanych zmiennych
o Podstawowe działania arytmetyczne tj. dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie o Operacje w nawiasach okrągłych
o Arytmetyczna kolejność wykonywania obliczeń
o Funkcje/Metody bez wywoływania z parametrami
o Strumienie wejścia i wyjścia
Śledzenie ręki za pomocą Microsoft Kinect
Język programowania z wykorzystaniem narzędzia ANTLR w języku Java – zdaniem było zapoznanie stworzenie kompilatora
i translatora do wymyślonego opisu gramatyki przy wykorzystaniu narzędzia ANTLR. Zaimplementowane funkcjonalności:
o Deklaracja dynamicznie typowanych zmiennych
o Podstawowe działania arytmetyczne tj. dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie o Operacje w nawiasach okrągłych
o Arytmetyczna kolejność wykonywania obliczeń
o Funkcje/Metody bez wywoływania z parametrami
o Strumienie wejścia i wyjścia
i translatora do wymyślonego opisu gramatyki przy wykorzystaniu narzędzia ANTLR. Zaimplementowane funkcjonalności:
o Deklaracja dynamicznie typowanych zmiennych
o Podstawowe działania arytmetyczne tj. dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie o Operacje w nawiasach okrągłych
o Arytmetyczna kolejność wykonywania obliczeń
o Funkcje/Metody bez wywoływania z parametrami
o Strumienie wejścia i wyjścia
Zgadywanie liczb
Gra w C++ opartej na gnieździe sieciowym (ang. socket) - gniazdo to pojęcie abstrakcyjne
reprezentujące dwukierunkowy punkt końcowy połączenia. Dwukierunkowość oznacza możliwość wysyłania i przyjmowania danych. Wykorzystywane jest przez aplikacje do komunikowania się przez sieć w ramach komunikacji międzyprocesowej.
reprezentujące dwukierunkowy punkt końcowy połączenia. Dwukierunkowość oznacza możliwość wysyłania i przyjmowania danych. Wykorzystywane jest przez aplikacje do komunikowania się przez sieć w ramach komunikacji międzyprocesowej.
Szkolenia i kursy
o Kurs programowania mikrokontrolera ARM Cortex-M3
o III edycji konferencji PMArt Project Engineering
o III edycji konferencji PMArt Project Engineering
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Programista .NET
Zainteresowania
Nowości z elektroniki i informatyki, z wyszczególnieniem marki Apple.
Żeglarz i wielbiciel Mazur.
Żeglarz i wielbiciel Mazur.
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.