Daniel Kur

.
Zielonka, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Coaching Marketing Szkolenia pracowników Strategia biznesowa bankowość detaliczna Zarządzanie Sprzedażą Budowanie relacji Finanse Obsługa kluczowych klientów Jezyk migowy, Zarządzanie Przedsiębiorstwem Antycypacja ryzyka biznesowego

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Prezes zarządu
Concierge Sp. z o. o.
Logo
Dyrektor Pionu BCTW
Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny
zarządzanie obiektem wielkopowierzchniowym dedykowanym do imprez masowych w oparciu o KPI; organizacja działań promocyjnych i PR; budowanie działu Call Center oraz CRM, budżetowanie Pionu oraz ustalanie finansowej strategii wieloletniej; organizowanie wydarzeń targowych, eventów, sympozjów oraz szkoleń; współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego; przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz udział w postępowaniach; optymalizowanie struktury kosztów; antycypowanie ryzyka biznesowego oraz finansowego; wystąpienia publiczne.
Arpol Motor Company
Dyrektor Zarządzający (w okresie pierwszych 3 miesięcy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu)
Logo
Kierownik Salonu Sprzedaży
Volkswagen Salon AJ Motors
Logo
Koordynator Marki Mitsubishi, Koordynator Multi-Salonu ds reklamy radiowej i internetowej
MultiSalon Reiski
Logo
Kierownik Salonu
Mitsubishi Moto-Champ
Logo
Dyrektor Sprzedaży
Oknolux
Oknovid Sp. z o.o.
Regionalny Kierownik Sprzedaży

Szkolenia i kursy

Zarządzanie pracą w czasie
Sztuka prezentacji
Negocjacje - jak je prowadzić
Efektywny coaching
Rekrutacja bez tajemnic
Kreatywne myślenie Managera
Nowoczesne techniki sprzedaży
Indywidualny Coach w latach 2006-2007 przyznany w ramach szkolenia kadry managerskiej Oknovid
Cykl szkoleń sprzedażowo-produktowych Generali
Zarządzanie przez CRM

Edukacja

Logo
Executive Master of Business Administration, MBA
Collegium Humanum
Logo
Studia doktoranckie z zakresu wpływu samorządu na innowacyjność i konkurencyjność regionu kujawsko-pomorskiego, doktoranckie
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Szczeciński
Logo
Nauki Polityczne , magisterskie
Uniwersytet Szczeciński

Specjalizacje

Bankowość
Zarządzanie bankowością
Budownictwo
Zarządzanie budownictwem
Sektor publiczny
Kontrola/Nadzór
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport

Zainteresowania

Współczesna historia świata
Szachy
Literatura z zakresu psychologii
Motoryzacja.

Inne

• Zwycięstwo w konkursie na Project Managera w Rozwoju z Orange - PTK Centertel
• Osiągnięcie najlepszych wyników sprzedaży w historii firmy Oknovid
• Osiągnięcie bardzo dobrych wyników sprzedaży firmy Oknolux w 2008 r
• Indywidualny Coach w latach 2006-2007 przyznany w ramach szkolenia kadry managerskiej Oknovid
• Osiągnięcie bardzo dobrych wyników Moto-Champ - wzrost sprzedaży samochodów r/r o 46% w 2011
• Zwycięstwo w Konkursie Obrotowy Lider – na najwyższą sprzedaż produktów finansowych w 2012
• Zwycięstwo w konkursie Generali „Jesienne przyspieszenie”
• Osiągnięcie 100% wzrostu sprzedaży samochodów Mitsubishi r/r (2013/2014).
• Top 5 – najwyższy wzrost sprzedaży samochodów w sieci MMC Car Poland w 2018 r.