Damian Retelewski

Starszy Administraor; IT Damian Retelewski
Łódź, łódzkie

Doświadczenie zawodowe

Asseco Poland
Starszy Administraor
Analiza, optymalizacja oraz utrzymanie warstwy EAI BSS FIX dla Orange Polska w technologii WebMethods oraz MQ.
Automatyzowanie działań administracyjnych, implementacja rozwiązań biznesowych w środowisku zintegrowanym.
Projektowanie, przygotowywanie oraz utrzymanie środowisk testowych,
Wsparcie merytoryczne projektów związanych z integracją aplikacji.
Koordynowanie prac zespołu utrzymaniowego.
Projekty:
Vendor Consolidation 2
Orange Polska S.A.
Analityk Biznesowo Techniczny/Architekt Rozwiązań
Rozwój systemów Business Intelligence rozumiany jako :
- projektowanie oraz analiza hurtowni danych opartych o rozwiązania Oracle
- projektowanie rozwiązań wspierających raportowanie
- tworzenie koncepcji biznesowo technicznej uwzględniającej wymagania biznesowe
- tworzenie analizy wykonalności opartej na przygotowanej koncepcji biznesowo-technicznej
- opracowywanie przypadków użycia, wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych dla projektów
- tworzenie dokumentacji HLD
- koordynowanie prac poszczególnych analityków systemowych pod kątem przygotowanej architektury rozwiązania
Projekty:
Release PTK 13.1 - 13.4 Przygotowanie dokumentacji HLD dla projektów wchodzących w skład Release, zespół testowy, wdrożenie, stabilizacja
TWINS BI - Projekt mający na celu konsolidację środowisk raportowych spółek TP S.A oraz PTK Centertel po ich połączeniu w spółkę Orange Polska. Analityk biznesowo techniczny oraz architekt rozwiązania.
Orange Polska S.A.
Analityk Systemów Informatycznych
Rozwój:
- rozumiany jako projektowanie oraz analiza hurtowni danych opartych o rozwiązania Oracle.
- optymalizacja Hurtowni Danych w GTP
- tworzenie dokumentacji projektowej (instrukcje wdrożeniowe, scenariusze testowe).
- współpraca w przygotowywaniu wymagań biznesowo-technicznych dla projektów
Utrzymanie:
- nadzór nad hurtownią danych
- tworzenie dokumentacji utrzymaniowej
- automatyzacja działań operacyjnych
- implementacja rozwiązań biznesowych w hurtowniach danych
Projekty:
Release PTK 11.3 - 11.4 wdrożenie, stabilizacja
Release PTK 11.5 - 12.1 zespół testowy, wdrożenie, stabilizacja
Release PTK 12.2 - 12.5 Przygotowanie dokumentacji HLD dla projektów wchodzących w skład Release, zespół testowy, wdrożenie, stabilizacja
Orange Polska S.A.
Analityk Systemów Informatycznych
analiza, optymalizacja oraz utrzymanie warstwy EAI TP w technologii WebMethods oraz MQ, automatyzowanie działań administracyjnych, przygotowywanie środowisk testowych, implementacja rozwiązań biznesowych w środowisku zintegrowanym
Projekty:
GoLive TP 8.3 - 9.1 zespół testowy oraz wdrożenie
GoLive TP 9.2 - 9.3 Projektowanie środowiska testowego, zespół testowy oraz wdrożenie
GoLive TP 10.1 - Projektowanie środowiska testowego, zespół testowy oraz wdrożenie
Podniesienie wersji WebMethods do wersji 7.x - Projektowanie środowiska testowego, testy oraz wdrożenie
Orange Polska S.A.
Konsultant/ Starszy Konsultant/Koordynator Usług Help Desk
na stanowisku: Konsultant
zakres obowiązków: obsługa on-line pracowników wew. Telekomunikacji Polskiej w zakresie problemów informatycznych

na stanowisku: Starszy Konsultant
zakres obowiązków: sekcja off-line analiza zamówień CRM (Peoplesoft PTK). Wskazywanie błędów w procesach biznesowych. Poprawianie błędnych zamówień CRM.

na stanowisku: Koordynator Usług Help Desk
zakres obowiązków: administracja zasobami, uprawnieniami i systemami w Telekomunikacji Polskiej oraz PTK Centertel
Logo
sprzedawca\serwisant
P.H.U. Arkomtech
sprzedaż podzespołów komputerowych, przyjmowanie reklamacji, diagnozowanie i testowanie sprzętu, montaż komputerów na zamówienie, instalowanie i konfiguracja
oprogramowania.

Szkolenia i kursy

Szkolenie:
1Z0-052 Oracle Database 11g Administration I
zakończone certyfikatem:
Oracle Database 11g Administrator Certified Associate.
Szkolenie:
RHEL7 RH135 Red Hat System Administration II
zakończone certyfikatem:
Red Hat Certified System Administrator

Edukacja

Logo
Kierunek: Informatyka; Specjalizacja: Systemy Informatyczne w Zarządzaniu, inżynierskie
Wyższa Szkoła Informatyki w Łodzi

Specjalizacje

Ubezpieczenia
Analizy/Ryzyko/Aktuariat

Grupy

Aby POMÓC W 24 GODZINY
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Misją tej grupy jest szybka pomoc na potrzeby jej uczestników. Wskazanie w nazwie grupy 24 godzin. Wszystkie nagłe sprawy, które musicie wykonać natychmiast.