Bogdan Niedbał

Manager Regionu, Foton Technik grupa Innogy
Opole, opolskie

Umiejętności

Marketing Public Relations Zarządzanie zespołem Bankowość inwestycyjna Strategia marketingowa Zarządzanie Sprzedażą Prawo jazdy kat B praca w zespole Umiejętności komunikacyjne Finanse Zarządzanie czasem znajomość j. angielskiego, znajomość podstaw NLP obsługa komputera (Windows, Microsoft Office), Internet wnioski o dotacje systemy fotowoltaiczne

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Manager Regionu
Foton Technik sp. z o.o. grupa Innogy
- nawiązywanie współpracy na rynku B2B w ramach RPO na terenie całego kraju;
- nawiązywanie współpracy z Bankami;
- nawiązywanie współpracy z Oddziałami Doradztwa Rolniczego;
- organizowanie i prowadzenie szkoleń dla rolników oraz kluczowych klientów z BGŻ;
- doradztwo oraz sprzedaż systemów fotowoltaicznych;
- doradztwo w zakresie dofinansowań, prowadzenie szkoleń;
- doradztwo w zakresie ulg podatkowych;
- tworzenie know-how firmy;
- organizowanie lokalnych działań na terenie województwa Opolskiego;
- realizacja celów sprzedażowych;
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy;
Tax Care SA
Key Account Manager
- Nawiązywanie współpracy z partnerami biznesowymi opartej o model partnerski;
- analiza potrzeb oraz dopasowanie poziomu współpracy, w zależności od oczekiwań klienta;
- nastawienie na długofalowe relacje z partnerami biznesowymi;
- udział w realizowaniu innowacyjnego programu partnerskiego;
- realizacja celów sprzedażowych;
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.
CCIG Group
Project Manager
- nadzór nad projektami sprzedażowymi na rynku B2B oraz B2C;
- zarządzanie zespołem 9 Team Managerów, pośrednio 180 sprzedawcami za pomocą technik motywowania, kontrolowania, planowania oraz organizowania pracy;
- współpraca z kontrahentem, oraz z przedstawicielami innych lokalizacji;
- odpowiedzialność za wyniki, realizację celów ilościowych oraz jakościowych projektu sprzedażowego;
- planowanie krótko oraz długo-terminowe, monitorowanie, a także wdrażanie działań sprzedażowych;
- analiza oraz prognozowanie wyników;
- branie udziału w rekrutacji w ramach Assessment Center oraz na stanowiska doradców klienta;
- udział we wdrażaniu nowych procesów, projektów;
- tworzenie raportów, analiz, zestawień danych z realizowanych celów;
CCIG Group
Junior Manager / Manager
- zarządzanie 20sto osobowym zespołem sprzedażowym;
- realizowanie celów jakościowych oraz ilościowych stawianych przez kontrahenta;
- branie pełnej odpowiedzialności za wynik sprzedażowy zespołu;
- prowadzenie coachingów indywidualnych, szkoleń i warsztatów zespołu;
- motywowanie pracowników do wydajnej i efektywnej pracy;
- szybkie reagowanie na wprowadzane zmiany;
- planowanie, kontrola, analiza wyników sprzedażowych;
CCIG Group
doradca klienta indywidualnego
- doradztwo w zakresie projektu B2C oraz kompleksowa obsługa klienta z uwzględnieniem norm jakościowych;
- dopasowanie oferty do potrzeb klienta;
- realizowanie celów indywidualnych;
Orange Polska S.A.
Doradca Telefoniczny
- kompleksowa obsługa klientów kanałem telefonicznym;
- wykonywanie prac Back Office'owych;
- przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych, dotyczących awarii itp.
NUTRICIA Zakłady Produkcyjne Sp. z o. o.
Asystent Produkcji
- praca na linii produkcyjnej;
- obserwowanie procesów logistycznych na magazynie;
NUTRICIA Zakłady Produkcyjne Sp. z o. o.
Pracownik Administracyjny
- rejestracja raportów ,,OEE";
- pomoc przy produkcji oraz poznawanie procesów produkcyjnych;

Szkolenia i kursy

- szkolenie „PRZYWÓDZTWO SYTUACYJNE SLII” prowadzone przez firmę: „House of Skills”, opracowanie – Ken Blanchard;
- szkolenie menedżerskie prowadzone przez firmę: „House of Skills”;
- szkolenie „KIEROWANIE ZESPOŁEM – skuteczne techniki kierowania i motywowania pracowników” prowadzone przez firmę The Quality of Life;
- szkolenie sprzedażowe, szkolenie oraz warsztaty menedżerskie, a także liczne szkolenia produktowe w Call Center Inter Galactica;
- szkolenie „NLP JAKO NARZĘDZIE MARKETINGU” prowadzone przez firmę The Quality of Life;
- szkolenie i warsztaty z obsługi klienta w Telekomunikacji Polskiej S.A;

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Uniwersytet Opolski

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center

Zainteresowania

- sport (siatkówka plażowa, siłownia, CrossFit, pływanie, snowboard);
- NLP amatorsko;
- filmy science-fiction, akcji;
- Podróże, zwiedzanie świata.

Grupy

Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.