Beata Zielińska

marketing/strategia/zarządzanie projektami/trener biznesowy
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

MS Office (Word, PPT, Outlook, Excel) Prezzi

Doświadczenie zawodowe

Zakłady Mięsne Olewnik
Dyrektor Trade Marketingu
GZELLA Sp. z o.o.
DYREKTOR MARKETINGU
Odpowiedzialność za strategię marketingową marki Gzella. Rozwój sieci
delikatesów mięsnych 6 sklepów per mc, 240 → 500 . Projekty wdrożeniowe
nowych produktów dedykowany do 3 kanałów dystrybucji: własny, nowoczesny
i tradycyjny. Zarządzanie i optymalizowanie portfela produktowego.
Organizacja targów międzynarodowych i krajowych. Tworzenie strategii
sprzedaży, wsparcie i koordynacja. Prowadzenie projektów marketingowych
w oparciu o nowe trendy żywieniowe. Nowoczesne media, PR, autorskie sesje
zdjęciowe. Szkolenia produktowe.
Obsługa spółek Eko-Tank, Nieruchomości, Gzella Net, Gzella Logistic.
Logo
DYREKTOR MARKETINGU
ZM NOWAK
Odpowiedzialność za strategię marketingową marek Nowak i Z kaszubskiej
wędzarni na rynku polskim ( kanał tradycyjny), w tym: planowanie i prowadzenie
działań strategicznych i operacyjnych z obszaru komunikacji marketingowej,
trade marketingu, PR, zarządzanie portfelem asortymentowym, NPD.
Analizy i raporty rynkowe, zarządzanie projektami i procesami w obszarze
marketingu, planowanie i kontrola budżetu marketingowego. Współtworzenie
strategii sprzedaży oraz wsparcie marketingowe sieci sklepów własnych (35).
Prowadzenie szkoleń produktowych i technik sprzedaży dla struktury handl
Iglotex SA
BRAND MANAGER
Odpowiedzialność za strategię marki parasolowej Iglotex na rynku polskim i zagranicznym (kanał nowoczesny i tradycyjny) w tym planowanie i prowadzenie działań strategicznych i operacyjnych z obszaru komunikacji, trade marketingu, PR, zarządzanie portfelem asortymentowym, NPD. Analizy i raporty rynkowe.
Wilbo S.A.
BRAND MANAGER
Budowanie strategii marki Dal Pesca, rozwój i zarządzanie marką ekonomiczną
Taaka Ryba na rynku polskim (kanał tradycyjny i nowoczesny) w tym planowanie
i prowadzenie działań strategicznych i operacyjnych z obszaru komunikacji
marketingowej, trade marketingu, zarządzanie portfelem asortymentowym
i NPD. Analizy i raporty rynkowe, zarządzanie projektami i procesami w
obszarze marketingu.
Nord Capital sp. z o.o.
SPECJALISTA DS.MARKETINGU
Członek zespołu marketingowego, odpowiedzialność za opracowanie I realizację planu marketingowego. Wdrożenie nowej koncepcji wizualizacji marki Family Fish w tym marek własnych na rynku polskim i zagranicznym ( rynek nowoczesny i tradycyjny).

Szkolenia i kursy

Grafika komputerowa Corel Draw , 2008
Laureat programu Biznes na Start, 2006

Edukacja

Logo
Akademia Trenera, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
Logo
menadżerskie, MBA
Wyższa Szkoła Bankowa NORTHAMPTON UNIVERISTY GENERAL MBA
Logo
zarządzanie produkcja, magisterskie
Politechnika Gdańska
Logo
zarządzanie finansami, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Rachunkowości

Zainteresowania

Fotografia; Malarstwo akrylowe , kredkami
Literatura kryminalna, Komunikacja niewerbalna, Coaching, Psychologia w biznesie
Sporty wodne

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.