Beata Czarnecka

Specjalista ds obsługi klientów, Immergas
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Microsoft Office

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Immergas Polska
Specjalista ds obsługi klientów
- realizacja zamówień krajowych i zagranicznych,
- prowadzenie korespondencji mailowej z klientami dotyczącej zamówień,
- telefoniczna obsługa klientów,
- obsługa handlowa składów fabrycznych,
- współpraca z przedstawicielem handlowym w zakresie: bieżącej sprzedaży, ustalania warunków handlowych, udzielania informacji o aktualnych promocjach, cenach specjalnych.
- obsługa handlowa reklamacji,
- przygotowywanie raportów dla przełożonego,
Randstad Polska
recepcjonistka / pracownik biurowy
Przyjmowanie i nadawanie korespondencji oraz przesyłek kurierskich,
- obsługa połączeń telefonicznych oraz skrzynki mailowej,
- dbanie o obieg dokumentów w biurze,
- zapewnienie sprawnej obsługi recepcji, bieżąca realizacja zadań zleconych przez przełożonego
Logo
sekretarka/asystentka
Multimedia Marketing
Prowadzenie terminarza spotkań,
- stworzenie bazy klientów, wysyłanie zapytań ofertowych,
- przygotowywanie umów, sprzedaż ofert z wykorzystaniem programu Subiekt,
- koordynacja pracy serwisanta i przedstawicieli handlowych.

Szkolenia i kursy

Certyfikat ukończenia kursu z języka angielskiego na poziomie B2/C1

Edukacja

Logo
Stosunki Międzynarodowe, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Wydział Zarządzania i Modelowania Komputerowego, Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Politechnika Świętokrzyska w Kielcach

Specjalizacje

Bankowość
Inne

Zainteresowania

Piesze wycieczki górskie, jazda na rolkach i rowerze, bieganie

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.