Umiejętności
Język angielski w biznesie
Sprzedaż bezpośrednia
HORECA
Hospitality Industry
IT Sales
Microsoft Office
Sales
Team leader
Adobe Photoshop
negocjacje handlowe
sprzedaż internetowa
Kierowanie zespołem
Sales manager
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel handlowy
- wykonanie indywidualnego planu sprzedaży,
- negocjowanie warunków transakcji,
- ustalanie szczegółowych warunków współpracy i jej realizacja zgodnie z przepisami prawa i przyjętymi w firmie
standardami,
-realizacja specyficznych życzeń i zamówień klientów, realizacja formalnych aspektów kontaktów z klientem (zamówienia,
umowy, rozliczenia) zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami,
- reprezentacja firmy wobec konkretnego, indywidualnego klienta
- utrzymywanie stałego kontaktu z istniejącymi klientami
- nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami (pozyskiwanie nowych klientów)
- przygotowywanie i prezentacja oferty handlowej firmy
- negocjowanie warunków transakcji,
- ustalanie szczegółowych warunków współpracy i jej realizacja zgodnie z przepisami prawa i przyjętymi w firmie
standardami,
-realizacja specyficznych życzeń i zamówień klientów, realizacja formalnych aspektów kontaktów z klientem (zamówienia,
umowy, rozliczenia) zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami,
- reprezentacja firmy wobec konkretnego, indywidualnego klienta
- utrzymywanie stałego kontaktu z istniejącymi klientami
- nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami (pozyskiwanie nowych klientów)
- przygotowywanie i prezentacja oferty handlowej firmy
Manager
Villa Marina
- zapewnienie wysokiej jakości produktu i usług gastronomicznych,
- zapewnianie wysokiego poziomu obsługi klienta,
- realizacja planów budżetowych i polityki marketingowej,
- planowanie zamówień i realizacja dostaw,
- kierowanie i koordynowanie pracy podległego zespołu,
- rekrutacja i szkolenia personelu,
- motywowanie pracowników restauracji,
- dbanie o wizerunek restauracji,
- sporządzanie raportów,
- podejmowanie samodzielnych decyzji dotyczących skarg wniesionych przez klienta i skuteczne ich rozwiązywanie,
- wykonywanie bieżących prac administracyjnych i biurowych
- zapewnianie wysokiego poziomu obsługi klienta,
- realizacja planów budżetowych i polityki marketingowej,
- planowanie zamówień i realizacja dostaw,
- kierowanie i koordynowanie pracy podległego zespołu,
- rekrutacja i szkolenia personelu,
- motywowanie pracowników restauracji,
- dbanie o wizerunek restauracji,
- sporządzanie raportów,
- podejmowanie samodzielnych decyzji dotyczących skarg wniesionych przez klienta i skuteczne ich rozwiązywanie,
- wykonywanie bieżących prac administracyjnych i biurowych
Doradca Klienta
-aktywna sprzedaż towarów zgodnie z obowiązującym standardem obsługi Klienta,
- aktywne pozyskiwanie Klientów,
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania sklepu ,
- dbanie o wizerunek firmy,
- dbanie o właściwe ułożenie towarów, ekspozycję zgodnie z zasadami obowiązującymi w sieci
- dbanie o aktualne informacje o cenie i promocjach,
- nawiązywanie kontaktu z klientem,
- udzielanie specjalistycznych informacji o towarze,
- przygotowanie towaru do sprzedaży,
- kontrola jakościowa oraz ilościowa towaru,
- udział w spisach inwentaryzacyjnych
- spisywanie umów kredytowych
- aktywne pozyskiwanie Klientów,
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania sklepu ,
- dbanie o wizerunek firmy,
- dbanie o właściwe ułożenie towarów, ekspozycję zgodnie z zasadami obowiązującymi w sieci
- dbanie o aktualne informacje o cenie i promocjach,
- nawiązywanie kontaktu z klientem,
- udzielanie specjalistycznych informacji o towarze,
- przygotowanie towaru do sprzedaży,
- kontrola jakościowa oraz ilościowa towaru,
- udział w spisach inwentaryzacyjnych
- spisywanie umów kredytowych
Kierownik Ds. Sprzedaży
- analiza raportów i prognoz dotyczących rynku e-commerce
- tworzenie strategii sprzedaży firmy,
- poszukiwanie nowych rynków zbytu,
- nadzór nad prawidłowością zawieranych umów oraz sporządzanie raportów,
- realizacja powierzonych planów sprzedaży,
- zarządzanie zespołem,
- utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami,
- nadzór nad logistyką zamówień.
- tworzenie strategii sprzedaży firmy,
- poszukiwanie nowych rynków zbytu,
- nadzór nad prawidłowością zawieranych umów oraz sporządzanie raportów,
- realizacja powierzonych planów sprzedaży,
- zarządzanie zespołem,
- utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami,
- nadzór nad logistyką zamówień.
Doradca Klienta- Ekspert Działów IT i RTV
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania sklepu poprzez uprzejmą i szybką obsługę klienta według standardów obsługi obowiązujących w sieci,
- dbanie o wizerunek firmy,
- uzupełnianie towaru na regałach sklepowych i stojaku kasowym wg obowiązujących w firmie zasad,
- dbanie o właściwe ułożenie towarów, ekspozycję i czystość w przydzielonych przez kierownika rejonach sklepu,
- dbanie o aktualne informacje o cenie i promocjach: wymieniana etykiet cenowych na półkach, pilnowanie oznaczeń produktów promocyjnych, nawiązywanie kontaktu z klientem,
- udzielanie informacji o towarze, - przygotowanie towaru do sprzedaży wg życzenia klienta,
- kontrola jakościowa oraz ilościowa towaru,
- utrzymywanie porządku i czystości na terenie całego sklepu i jego otoczenia (sprzątanie hali sprzedaży, zaplecza, pomieszczeń sanitarnych, itp.),
- aktywny udział w spisach inwentaryzacyjnych,
- dbanie o wizerunek firmy,
- uzupełnianie towaru na regałach sklepowych i stojaku kasowym wg obowiązujących w firmie zasad,
- dbanie o właściwe ułożenie towarów, ekspozycję i czystość w przydzielonych przez kierownika rejonach sklepu,
- dbanie o aktualne informacje o cenie i promocjach: wymieniana etykiet cenowych na półkach, pilnowanie oznaczeń produktów promocyjnych, nawiązywanie kontaktu z klientem,
- udzielanie informacji o towarze, - przygotowanie towaru do sprzedaży wg życzenia klienta,
- kontrola jakościowa oraz ilościowa towaru,
- utrzymywanie porządku i czystości na terenie całego sklepu i jego otoczenia (sprzątanie hali sprzedaży, zaplecza, pomieszczeń sanitarnych, itp.),
- aktywny udział w spisach inwentaryzacyjnych,
Bar Manager Assistant
The Fitzwilliam Dublin Hotel
- wspieranie kierownika restauracji w bieżących obowiązkach,
- zapewnienie wysokiej jakości produktu i usług gastronomicznych,
- zapewnianie wysokiego poziomu obsługi klienta,
- realizacja planów budżetowych i polityki marketingowej,
- planowanie zamówień i realizacja dostaw,
- kierowanie i koordynowanie pracy podległego zespołu,
- rekrutacja i szkolenia personelu,
- motywowanie pracowników restauracji,
- dbanie o wizerunek restauracji,
- sporządzanie raportów,
- podejmowanie samodzielnych decyzji dotyczących skarg wniesionych przez klienta i skuteczne ich rozwiązywanie,
- wykonywanie bieżących prac administracyjnych i biurowych
- zapewnienie wysokiej jakości produktu i usług gastronomicznych,
- zapewnianie wysokiego poziomu obsługi klienta,
- realizacja planów budżetowych i polityki marketingowej,
- planowanie zamówień i realizacja dostaw,
- kierowanie i koordynowanie pracy podległego zespołu,
- rekrutacja i szkolenia personelu,
- motywowanie pracowników restauracji,
- dbanie o wizerunek restauracji,
- sporządzanie raportów,
- podejmowanie samodzielnych decyzji dotyczących skarg wniesionych przez klienta i skuteczne ich rozwiązywanie,
- wykonywanie bieżących prac administracyjnych i biurowych
Bar Manager
Restauracja „Romanza” Dublin, Irlandia
- organizacja rezerwacji stolików i lokalu na imprezy okolicznościowe,
- kierowanie obsługą sali i zapewnianie najwyższej jakości standardów obsługi gości,
- planowanie i wprowadzanie inicjatyw marketingowych i promocyjnych w celu zwiększenia przychodów,
- rozwijanie i udoskonalanie kart napoi i win,
- organizacja i nadzorowanie pracy podległego zespołu,
- przyjmowanie i rozwiązywanie skarg gości,
- obsługa gości w przyjaznej i pomocnej atmosferze,
- rekrutacja i szkolenie personelu,
- sporządzanie dziennych, tygodniowych i miesięcznych raportów i rozliczeń.
- kierowanie obsługą sali i zapewnianie najwyższej jakości standardów obsługi gości,
- planowanie i wprowadzanie inicjatyw marketingowych i promocyjnych w celu zwiększenia przychodów,
- rozwijanie i udoskonalanie kart napoi i win,
- organizacja i nadzorowanie pracy podległego zespołu,
- przyjmowanie i rozwiązywanie skarg gości,
- obsługa gości w przyjaznej i pomocnej atmosferze,
- rekrutacja i szkolenie personelu,
- sporządzanie dziennych, tygodniowych i miesięcznych raportów i rozliczeń.
Kierownik ds. gastronomii
Pub „ Minimum” – Kierownik ds. gastronomii
- komponowanie karty koktajli, alkoholi, karty win,
- opracowywanie i wdrażanie standardów obsługi,
- rekrutacja i szkolenie pracowników baru,
- wyposażenie i organizacje baru,
- negocjacje z kontrahentami, dystrybutorami produktów alkoholowych i bezalkoholowych w celu odpisania umów partnerskich.
- opracowywanie i wdrażanie standardów obsługi,
- rekrutacja i szkolenie pracowników baru,
- wyposażenie i organizacje baru,
- negocjacje z kontrahentami, dystrybutorami produktów alkoholowych i bezalkoholowych w celu odpisania umów partnerskich.
Koordynator ds. gastronomii
Park Wodny Nemo - Świat Rozrywki
- organizacja rezerwacji stolików i lokalu na imprezy okolicznościowe,
- kierowanie obsługą sali i zapewnianie najwyższej jakości standardów obsługi gości,
- planowanie i wprowadzanie inicjatyw marketingowych i promocyjnych w celu zwiększenia przychodów,
- rozwijanie i udoskonalanie kart napoi i win,
- organizacja i nadzorowanie pracy podległego zespołu,
- przyjmowanie i rozwiązywanie skarg gości,
- obsługa gości w przyjaznej i pomocnej atmosferze,
- rekrutacja i szkolenie personelu,
- sporządzanie dziennych, tygodniowych i miesięcznych raportów i rozliczeń.
- kierowanie obsługą sali i zapewnianie najwyższej jakości standardów obsługi gości,
- planowanie i wprowadzanie inicjatyw marketingowych i promocyjnych w celu zwiększenia przychodów,
- rozwijanie i udoskonalanie kart napoi i win,
- organizacja i nadzorowanie pracy podległego zespołu,
- przyjmowanie i rozwiązywanie skarg gości,
- obsługa gości w przyjaznej i pomocnej atmosferze,
- rekrutacja i szkolenie personelu,
- sporządzanie dziennych, tygodniowych i miesięcznych raportów i rozliczeń.
Szkolenia i kursy
- ukończony kurs: Intensywny kurs języka angielskiego B&J Centrum Szkoleniowe,
- ukończony kurs managerski (Dublin Irlandia),
- ukończony kurs zarządzania personelem “supervisor classes”,
- ukończony wewnętrzny kurs zarządzania personelem -EURO RTV AGD,
- ukończony wewnętrzny kurs technik sprzedaży - EURO RTV AGD,
- ukończony podstawowy kurs barmański w firmie Barman Service,
- ukończony profesjonalny, międzynarodowy kurs barmański II stopnia w Stowarzyszeniu Polskich Barmanów.
- ukończony kurs managerski (Dublin Irlandia),
- ukończony kurs zarządzania personelem “supervisor classes”,
- ukończony wewnętrzny kurs zarządzania personelem -EURO RTV AGD,
- ukończony wewnętrzny kurs technik sprzedaży - EURO RTV AGD,
- ukończony podstawowy kurs barmański w firmie Barman Service,
- ukończony profesjonalny, międzynarodowy kurs barmański II stopnia w Stowarzyszeniu Polskich Barmanów.
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Sztuki walk,Cross Fit
Organizacje
- Irlandzkie Stowarzyszenie Barmanów
Inne
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność kierowania zespołem,
- znajomość technik negocjacyjnych,
- umiejętność sporządzania ofert handlowych,
- dobry kontakt z klientem,
- łatwość nawiązywania kontaktu,
- praktyczna znajomość obsługi komputera (Windows,Linux, MS Office, Photoshop),
- umiejętność pracy w zespole oraz inicjatywa i samodzielność w działaniu,
- dokładna i bardzo dobra organizacja pracy,
- konsekwencja w realizacji celów oraz zdolność podejmowania decyzji w ramach przyznanego zakresu kompetencji.
- umiejętność kierowania zespołem,
- znajomość technik negocjacyjnych,
- umiejętność sporządzania ofert handlowych,
- dobry kontakt z klientem,
- łatwość nawiązywania kontaktu,
- praktyczna znajomość obsługi komputera (Windows,Linux, MS Office, Photoshop),
- umiejętność pracy w zespole oraz inicjatywa i samodzielność w działaniu,
- dokładna i bardzo dobra organizacja pracy,
- konsekwencja w realizacji celów oraz zdolność podejmowania decyzji w ramach przyznanego zakresu kompetencji.