Bartłomiej Waluś

kierownik ds. sprzedaży
Dąbrowa Górnicza, śląskie

Umiejętności

Język angielski w biznesie Sprzedaż bezpośrednia HORECA Hospitality Industry IT Sales Microsoft Office Sales Team leader Adobe Photoshop negocjacje handlowe sprzedaż internetowa Kierowanie zespołem Sales manager

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Poczta Polska S.A.
Przedstawiciel handlowy
- wykonanie indywidualnego planu sprzedaży,
- negocjowanie warunków transakcji,
- ustalanie szczegółowych warunków współpracy i jej realizacja zgodnie z przepisami prawa i przyjętymi w firmie
standardami,
-realizacja specyficznych życzeń i zamówień klientów, realizacja formalnych aspektów kontaktów z klientem (zamówienia,
umowy, rozliczenia) zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami,
- reprezentacja firmy wobec konkretnego, indywidualnego klienta
- utrzymywanie stałego kontaktu z istniejącymi klientami
- nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami (pozyskiwanie nowych klientów)
- przygotowywanie i prezentacja oferty handlowej firmy
Logo
Manager
Villa Marina
- zapewnienie wysokiej jakości produktu i usług gastronomicznych,
- zapewnianie wysokiego poziomu obsługi klienta,
- realizacja planów budżetowych i polityki marketingowej,
- planowanie zamówień i realizacja dostaw,
- kierowanie i koordynowanie pracy podległego zespołu,
- rekrutacja i szkolenia personelu,
- motywowanie pracowników restauracji,
- dbanie o wizerunek restauracji,
- sporządzanie raportów,
- podejmowanie samodzielnych decyzji dotyczących skarg wniesionych przez klienta i skuteczne ich rozwiązywanie,
- wykonywanie bieżących prac administracyjnych i biurowych
NEONET S.A.
Doradca Klienta
-aktywna sprzedaż towarów zgodnie z obowiązującym standardem obsługi Klienta,
- aktywne pozyskiwanie Klientów,
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania sklepu ,
- dbanie o wizerunek firmy,
- dbanie o właściwe ułożenie towarów, ekspozycję zgodnie z zasadami obowiązującymi w sieci
- dbanie o aktualne informacje o cenie i promocjach,
- nawiązywanie kontaktu z klientem,
- udzielanie specjalistycznych informacji o towarze,
- przygotowanie towaru do sprzedaży,
- kontrola jakościowa oraz ilościowa towaru,
- udział w spisach inwentaryzacyjnych
- spisywanie umów kredytowych
InBook S.A.
Kierownik Ds. Sprzedaży
- analiza raportów i prognoz dotyczących rynku e-commerce
- tworzenie strategii sprzedaży firmy,
- poszukiwanie nowych rynków zbytu,
- nadzór nad prawidłowością zawieranych umów oraz sporządzanie raportów,
- realizacja powierzonych planów sprzedaży,
- zarządzanie zespołem,
- utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami,
- nadzór nad logistyką zamówień.
RTV EURO AGD
Doradca Klienta- Ekspert Działów IT i RTV
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania sklepu poprzez uprzejmą i szybką obsługę klienta według standardów obsługi obowiązujących w sieci,
- dbanie o wizerunek firmy,
- uzupełnianie towaru na regałach sklepowych i stojaku kasowym wg obowiązujących w firmie zasad,
- dbanie o właściwe ułożenie towarów, ekspozycję i czystość w przydzielonych przez kierownika rejonach sklepu,
- dbanie o aktualne informacje o cenie i promocjach: wymieniana etykiet cenowych na półkach, pilnowanie oznaczeń produktów promocyjnych, nawiązywanie kontaktu z klientem,
- udzielanie informacji o towarze, - przygotowanie towaru do sprzedaży wg życzenia klienta,
- kontrola jakościowa oraz ilościowa towaru,
- utrzymywanie porządku i czystości na terenie całego sklepu i jego otoczenia (sprzątanie hali sprzedaży, zaplecza, pomieszczeń sanitarnych, itp.),
- aktywny udział w spisach inwentaryzacyjnych,
Logo
Bar Manager Assistant
The Fitzwilliam Dublin Hotel
- wspieranie kierownika restauracji w bieżących obowiązkach,
- zapewnienie wysokiej jakości produktu i usług gastronomicznych,
- zapewnianie wysokiego poziomu obsługi klienta,
- realizacja planów budżetowych i polityki marketingowej,
- planowanie zamówień i realizacja dostaw,
- kierowanie i koordynowanie pracy podległego zespołu,
- rekrutacja i szkolenia personelu,
- motywowanie pracowników restauracji,
- dbanie o wizerunek restauracji,
- sporządzanie raportów,
- podejmowanie samodzielnych decyzji dotyczących skarg wniesionych przez klienta i skuteczne ich rozwiązywanie,
- wykonywanie bieżących prac administracyjnych i biurowych
Logo
Bar Manager
Restauracja „Romanza” Dublin, Irlandia
- organizacja rezerwacji stolików i lokalu na imprezy okolicznościowe,
- kierowanie obsługą sali i zapewnianie najwyższej jakości standardów obsługi gości,
- planowanie i wprowadzanie inicjatyw marketingowych i promocyjnych w celu zwiększenia przychodów,
- rozwijanie i udoskonalanie kart napoi i win,
- organizacja i nadzorowanie pracy podległego zespołu,
- przyjmowanie i rozwiązywanie skarg gości,
- obsługa gości w przyjaznej i pomocnej atmosferze,
- rekrutacja i szkolenie personelu,
- sporządzanie dziennych, tygodniowych i miesięcznych raportów i rozliczeń.
Logo
Kierownik ds. gastronomii
Pub „ Minimum” – Kierownik ds. gastronomii
- komponowanie karty koktajli, alkoholi, karty win,
- opracowywanie i wdrażanie standardów obsługi,
- rekrutacja i szkolenie pracowników baru,
- wyposażenie i organizacje baru,
- negocjacje z kontrahentami, dystrybutorami produktów alkoholowych i bezalkoholowych w celu odpisania umów partnerskich.
Logo
Koordynator ds. gastronomii
Park Wodny Nemo - Świat Rozrywki
- organizacja rezerwacji stolików i lokalu na imprezy okolicznościowe,
- kierowanie obsługą sali i zapewnianie najwyższej jakości standardów obsługi gości,
- planowanie i wprowadzanie inicjatyw marketingowych i promocyjnych w celu zwiększenia przychodów,
- rozwijanie i udoskonalanie kart napoi i win,
- organizacja i nadzorowanie pracy podległego zespołu,
- przyjmowanie i rozwiązywanie skarg gości,
- obsługa gości w przyjaznej i pomocnej atmosferze,
- rekrutacja i szkolenie personelu,
- sporządzanie dziennych, tygodniowych i miesięcznych raportów i rozliczeń.

Szkolenia i kursy

- ukończony kurs: Intensywny kurs języka angielskiego B&J Centrum Szkoleniowe,
- ukończony kurs managerski (Dublin Irlandia),
- ukończony kurs zarządzania personelem “supervisor classes”,
- ukończony wewnętrzny kurs zarządzania personelem -EURO RTV AGD,
- ukończony wewnętrzny kurs technik sprzedaży - EURO RTV AGD,
- ukończony podstawowy kurs barmański w firmie Barman Service,
- ukończony profesjonalny, międzynarodowy kurs barmański II stopnia w Stowarzyszeniu Polskich Barmanów.

Edukacja

Logo
mechaniczny, średnie
Techniczne Zakłady Naukowe

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Sztuki walk,Cross Fit

Organizacje

- Irlandzkie Stowarzyszenie Barmanów

Inne

- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność kierowania zespołem,
- znajomość technik negocjacyjnych,
- umiejętność sporządzania ofert handlowych,
- dobry kontakt z klientem,
- łatwość nawiązywania kontaktu,
- praktyczna znajomość obsługi komputera (Windows,Linux, MS Office, Photoshop),
- umiejętność pracy w zespole oraz inicjatywa i samodzielność w działaniu,
- dokładna i bardzo dobra organizacja pracy,
- konsekwencja w realizacji celów oraz zdolność podejmowania decyzji w ramach przyznanego zakresu kompetencji.