Artur Półtorak

Koordynator ds. kursów i szkoleń | Centrum Nauki i Biznesu Żak Sp. z o.o.
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Reklama Digital Marketing Komunikacja Marketingowa zarządzanie marketingiem Strategia marketingowa Marketing internetowy Project Management Public Relations Social Media Social Media Marketing

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Koordynator ds. kursów i szkoleń
- Analiza potrzeb szkoleniowych oraz potencjału do organizacji kursów w przydzielonych oddziałach;
- Koordynowanie i zarządzanie organizacją kursów i szkoleń w przydzielonych oddziałach;
- Poszukiwanie źródeł zleceń na organizację kursów i szkoleń;
- Realizowanie semestralnego planu sprzedażowego;
- Nadzorowanie wykonywania planów semestralnych przez przydzielone oddziały;
- Kontrola poprawności dokumentów kursowych;
- Dbałość o terminowy obieg dokumentów związanych z działalnością kursową;
- Inicjowanie i kontrola działań marketingowych w zakresie promocji kursów i szkoleń;
- Koordynowanie przebiegu kursów i szkoleń w filiach;
- Współpraca z instytucjami zlecającymi podwykonawstwo na organizację kursów.
Logo
Menadżer Działu Szkoleń
Ośrodek Kształcenia Zawodowego CREATOR | Akademia Zdrowia i Edukacji Twórczej CREATOR
- Inicjowanie, prowadzenie działań marketingowych oraz ocena ich skuteczności,
- Prowadzenie FanPage’a Firmy,
- Współpraca ze stałymi Klientami biznesowymi w zakresie organizacji i realizacji szkoleń branżowych,
- Tworzenie i aplikowanie wniosków projektowych pod szkolenia i warsztaty,
- Zarządzanie i koordynowanie szkoleniami,
- Pozyskiwanie Klientów do realizowanych szkoleń,
- Analiza kierowanych do firmy zapytań ofertowych,
- Nadzór nad kalendarzem szkoleń,
- Ustalanie i organizowanie szkoleń,
- Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej i projektowej wynikającej za specyfiki realizowanych działań edukacyjnych,
- Wykonywanie sprawozdań,
- Przygotowywanie sali szkoleniowej zgodnie z zamówieniem Klienta,
- Kontakt osobisty, telefoniczny oraz mailowy z Klientami,
Urząd Miasta Łodzi
Pracownik Oddziału Rozwoju Zasobów Ludzkich w Departamencie Prezydenta
- Administrowanie intranetową stroną „Dla pracownika”,
- Rozwój programu Benefit poprzez poszukiwanie nowych podmiotów oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi partnerami,
- Organizacja szkoleń grupowych dla pracowników UMŁ,
- Pomoc w organizacji Miejskiego Dnia Dziecka,
- Prowadzenie całości spraw związanych z: naborami kandydatów do pracy w Urzędzie Miasta Łodzi na wolne stanowiska urzędnicze, służbą przygotowawczą nowo przyjętych pracowników, okresowymi ocenami pracowników, adaptacją i integracją pracowniczą, organizacją praktyk studenckich i zawodowych, organizacją staży, modelem kompetencyjnym, podnoszeniem kwalifikacji zwodowych, organizacją prac społecznie użytecznych.
Grupa Radiowa Agory
Specjalista ds. Planowania i Zakupu Mediów
- Obsługa Klientów w zakresie reklam w Radio Złote Przeboje, TOK FM, Rock Radio, Radio Pogoda, galeriach handlowych (ISR) oraz sieci kin HELIOS
- Tworzenie kampanii reklamowych,
- Pozyskiwanie nowych Reklamodawców,
- Diagnozowanie potrzeb Klientów,
- Przygotowywanie i prezentowanie Klientom oferty związanej z proponowanymi mediami,
- Doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań;
- Stała obsługa Klientów w zakresie zaproponowanych rozwiązań,
- Współpraca z innymi działami firmy w zakresie obsługi Klientów.
Logo
Specjalista ds. Marketingu i Kontaktu z Klientem Indywidualnym oraz Biznesowym
Szkoła Języków Obcych "SORBONA"
- Pozyskiwanie nowych kursantów,
- Prowadzenie rekrutacji na grupowe kursy językowe,
- Szczegółowe przedstawianie oferty,
- Kreacja, dystrybucja i kontrola materiałów reklamowych.
Grupa PZU
Starszy Specjalista - Doradca Klienta ds. Ubezpieczeń Korporacyjnych w Pionie Klienta Korporacyjnego
- Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych dla Klientów Korporacyjnych;
- Aktywne pozyskiwanie Klientów/ryzyk;
- Dokonywanie analizy rynku;
- Tworzenie listy potencjalnych Klientów oraz opracowywanie metody ich pozyskiwania;
- Realizacja indywidualnych planów sprzedaży w procesie sprzedaży zgodnie z przyjętymi w Pionie Klienta Korporacyjnego standardami;
- Badanie potrzeb Klienta w zakresie ubezpieczeń;
- Negocjacje i tworzenie ofert ubezpieczeń dostosowanych do potrzeb Klientów Korporacyjnych;
- Współpraca z pośrednikami;
- Realizacja strategii rozwoju pozycji PZU SA w rachunkach Klientów Korporacyjnych;
- Utrzymywanie/odtwarzanie portfela przy odnowieniach, udział w spotkaniach/negocjacjach z klientami/brokerami;
- Inicjowanie działań marketingowych związanych z działalnością sprzedażową Oddziału i obsługą Klientów Korporacyjnych;
- Tworzenie ofert dla Klienta Korporacyjnego;
- Współpraca z Zespołem Underwritingu w Oddziale w zakresie kwotacji ofert ponad posiadane kompetencje;
- Monitoring i kontrola w zakresie jakości, efektywności i terminowości realizowanych zadań;
- Terminowe wprowadzanie danych do systemów wspomagających sprzedaż w Pionie Klienta Korporacyjnego (POLISER, CBKI).
Logo
Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży w Departamencie Marketingu
RTS Widzew Łódź S.A.
- Pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktu z klientami/Partneram/Sponsorami,
- Sprzedaż pakietów sponsoringowych, reklamy oraz pakietów hospitality,
- Obsługa klientów B2B,
- Współpraca i monitoring współpracy z podwykonawcami w zakresie działalności marketingowej i sprzedażowej oraz agencjami reklamowymi i domami mediowymi,
- Współpraca z obszarem Public Relations oraz CSR w zakresie budowania pozytywnego wizerunku Klubu,
- Analiza efektywności prowadzonych działań promocyjnych i sprzedażowych oraz rekomendacja stosownych zmian,
- Przygotowanie raportów i analiz marketingowych i sprzedażowych z prowadzonych działań oraz na podstawie zleconej dokumentacji,
- Rozmowy i negocjacje oraz przygotowywanie umów z kontrahentami,
- Opieka i rozwój sklepu stacjonarnego i internetowego,
- Rozwój wewnętrzny sprzedaży i asortymentu (licencja/franczyza),
- Obsługa hospitality i opieka nad Strefą VIP GOLD i Super VIP podczas dnia meczowego,
- Wysyłka mailingowa dedykowanych ofert,
- Promocja na stronie internetowej oraz w portalach społecznościowych,
- Planowanie, organizowanie, realizacja i komunikacja procesów związanych ze sprzedażą sponsoringu, reklamy i obsługi klientów,
- Koordynacja i planowanie bieżących akcji promocyjnych i reklamowych,
- Kontrola materiałów reklamowych i dbanie o ich odpowiednią ekspozycję.
Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Pomoc administracyjna w Wydziale Odwołań i Skarg
- Prowadzenie obsługi kancelaryjnej Wydziału,
- Przygotowanie dokumentacji zdawczo-odbiorczej,
- Przygotowanie projektów pism,
- Archiwizacja dokumentacji,
- Zasady rejestracji pism przychodzących i wychodzących,
- Wykonywanie zadań pomocniczych na stanowisku pracy,
- Prace administracyjno-biurowe.
RTV EURO AGD
Doradca klienta w salonie RTV EURO AGD
- Sprzedaż towaru i profesjonalna obsługa klienta: przekazywanie informacji o sprzęcie, przekazywanie informacji o możliwości zakupu na raty, zasadach transportu towaru do klienta oraz możliwych formach płatności, prezentacja sprzętu, sprawdzanie sprawności sprzętu, wydawanie towaru klientowi z potrzebnymi dokumentami;
- Przygotowywanie i wydawanie dokumentów sprzedaży: WZ, ZAM, faktur do zatwierdzenia przez kierownika,
- Przygotowywanie sprzętu do rozwozu do klienta oraz transportu w innych celach,
- Uzupełnianie ekspozycji,
- Przygotowanie sprzętu do sprzedaży, sprawdzanie kompletności wywieszek cenowych, sprawdzanie cen z informacją uzyskana z działu handlowego
Made in Łódź
Młodszy Specjalista w Dziale Sprzedaży Korporacyjnej
- Przygotowanie propozycji dla konkretnego klienta,
- Sporządzanie baz danych i zarządzanie nimi,
- Udział w przygotowaniu i tworzeniu materiałów promocyjnych,
- Zarządzanie sklepem internetowym EurolotShop.
Bookland.net Sp. z o.o.
Pracownik księgarni
- Obsługa klientów,
- Sprzedaż bezpośrednia,
- Rozpakowywanie dostaw i sprawdzanie jej zgodności z fakturą,
- Pakowanie zamówień,
- Pomoc w dostarczaniu zamówień,
- Obsługa kiermaszów
Bookland.net Sp. z o.o.
Pracownik księgarni
- Sprzedaż bezpośrednia,
- Obsługa kiermaszów,
- Nadzór nad stanem magazynowym.
Netia S.A.
Przedstawiciel handlowy
- Kontakt z klientem,
- Pozyskiwanie nowych klientów,
- Przedstawianie ofert firmy.
Logo
Pracownik obsługi sklepu internetowego
MediaLibre
- Przygotowywanie dokumentów przewozowych,
- Przyjmowanie dostaw,
- Korespondencja z klientami,
- Nadzór nad stanem magazynowym,
- Okresowe inwentaryzacje,
- Składanie zamówień towarów,
- Sprzedaż bezpośrednia,
- Dbanie o pozytywne rozpatrzenie reklamacji przez producenta,
- Wystawianie faktur i paragonów

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Zarządzanie, licencjackie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Sport, muzyka, filmy, seriale

Inne

Obsługa komputera: środowisko MS Windows, pakiet MS Office (Word, Excell, Access, PowerPoint), programy: FS-Faktura, Pomocnik Aukcji, MS Project, iGrafx Process 2011 for Six Sigma

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Marketing sportowy/Sponsoring sportowy
Marketing sportowy/Sponsoring sportowy
Serdecznie zapraszam do rozmów o marketingu sportowym, marketingu w sporcie oraz inwestowaniu w sport. O wydarzeniach sportowych oczywiście także:)