Umiejętności
Obsługa klienta
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator działu obsługi klienta
Tetley Polska/Tata Global Beverages Polska sp. z o.o.
- koordynowanie procesów związanych z obiegiem zamówień, począwszy od otrzymania zamówienia, poprzez kontrolowanie go na etapie realizacji przez spedytora Raben aż do momentu dostarczenia
- rozwiązywanie bezpośrednich problemów związanych z dostarczaniem zamówienia do dystrybutora do klienta
- Współpraca z firmą CHEP Polska, wprowadzenie systemu EDI, dekretowanie wysyłek palet CHEP w platformie Portfolioplus, rozliczanie, kontrola salda palet CHEP, zamawiania palet na magazyn
- raportowanie wyników sprzedaży
- organizowanie inwentaryzacji rocznych, prowadzenie rozliczeń inwentaryzacyjnych.
- wprowadzanie dostaw wewnątrzwspólnotowych i spoza UE z uwzględnieniem aktualnych przepisów
- optymalizacja kosztów logistycznych
- rozwiązywanie bezpośrednich problemów związanych z dostarczaniem zamówienia do dystrybutora do klienta
- Współpraca z firmą CHEP Polska, wprowadzenie systemu EDI, dekretowanie wysyłek palet CHEP w platformie Portfolioplus, rozliczanie, kontrola salda palet CHEP, zamawiania palet na magazyn
- raportowanie wyników sprzedaży
- organizowanie inwentaryzacji rocznych, prowadzenie rozliczeń inwentaryzacyjnych.
- wprowadzanie dostaw wewnątrzwspólnotowych i spoza UE z uwzględnieniem aktualnych przepisów
- optymalizacja kosztów logistycznych
koordynator działu obsługi klienta
- koordynowanie zamówień od momentu przesłania ich do firmy przez klienta, poprzez całkowity proces realizacji zamówienia do fizycznej dostawy zamawianego towaru
- likwidowanie, minimalizowanie zagrożeń dotyczących czasowych opóźnień w dostawach do klienta łącznie z ryzykiem niedostarczenia ich przez spedytora
- wyjaśnianie reklamacji
- wystawienie korekt cenowych i ilościowych
- likwidowanie, minimalizowanie zagrożeń dotyczących czasowych opóźnień w dostawach do klienta łącznie z ryzykiem niedostarczenia ich przez spedytora
- wyjaśnianie reklamacji
- wystawienie korekt cenowych i ilościowych
Starszy specjalista do spraw sprzedaży
- przyjmowanie zamówień i ich rejestracja
- wpisywanie zamówień do systemu
- kontrola cen specjalnych
- przekazywanie gotowych zamówień do realizacji firmie logistycznej Raben Polska
- sporządzanie raportów sprzedażowych dla kadry menadżerskiej związanej z obrotem.
- wpisywanie zamówień do systemu
- kontrola cen specjalnych
- przekazywanie gotowych zamówień do realizacji firmie logistycznej Raben Polska
- sporządzanie raportów sprzedażowych dla kadry menadżerskiej związanej z obrotem.
Asystent do spraw logistyki
Vitax Foods sp. z o.o.
-rejestracja zamówień
-planowanie wysyłek zgodnie z terminem dostawy
-przekazywanie zamówień do realizacji
-przygotowanie dokumentów służących do odbierania przesyłek przez operatora logistycznego (listy przewozowe, wz)
-kontrolowanie procesu realizacji
-planowanie wysyłek zgodnie z terminem dostawy
-przekazywanie zamówień do realizacji
-przygotowanie dokumentów służących do odbierania przesyłek przez operatora logistycznego (listy przewozowe, wz)
-kontrolowanie procesu realizacji
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Logistyka
Celem tej grupy jest kontakt osób zainteresowanych logistyką szeroko rozumianej. Wymiana wiedzy i doświadczenia z tej dziedziny.