Anna Chądzyńska

Starszy Specjalista ds. Obsugi Klienta, Medtronic Sp.z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Word SAP R / 3 Microsoft PowerPoint

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Medtronic Poland Sp. z o.o.
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
W ramach powstałego Shared Service obsługuję klientów na rynku polskim:
- realizacja zamówień jak i zwrotów towarów od klienta (szpitale, apteki, dystrybutorzy, klienci indywidualni)
- wystawianie korekt cenowych i zwrotowych
-przygotowywanie cotygodniowych raportów otwartch zwrotów i ich analiza
-przygotowywanie różnych raportów na potrzeby kierownictwa
-współpraca z klientem, z Przedstawicielami Handlowymi , front office, z działami w ramach shared service
-bieżące usprawnianie procesów w ramach obsługi klienta
Medtronic Poland Sp. z o.o.
Specjalista ds.Obsługi Klienta
• obsługa klienta indywidualnego i instytucjonalnego (szpitali i aptek), realizacja zamówień, przyjmowanie zwrotów, przygotowywanie umów dzierżawy, darowizn,
• przygotowywanie raportów kasowych oraz bezgotówkowych
• obsługa przedstawicieli Medycznych i Dyrektorów Sprzedaży
• kontrola stanu magazynowego, przeprowadzanie inwentaryzacji
Medtronic Poland Sp. z o.o.
Specjalista ds. Kontroli Należności
Kontrola stanu należności klientów, negocjacje pośrednie i bezpośrednie z klientem.Zawieranie umów z klientem,przygotowywanie analiz i kwartalnych prognoz spływu należności. Przygotowywanie i analiza sald.
Współpraca z Działem Finansowym,Działem Obsługi Klienta, Działem Sprzedaży.
Tyco Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds.Windykacji Należności
Kontrola zadłużenia klientów, windykacja telefoniczna, współpraca z klientem,przgotowywanie analiz zadłużenia, monitów, sald,ugód, współpraca z kancelarią prawną, przygotowywanie spraw sądowych, kontakt z komornikami
Logo
Specjalista ds. Sprzedaży Promocji
Andre Polska Sp. z o.o.
Zarządzanie zapasem odzieży, przygotowywanie analiz sprzedaży, organizowanie akcji promocyjnych, współpraca z dostawcami
Castrol Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. Marketingu
Kontrola budżetu marketingowego,współpraca z agencjami reklamowymi, odpowiedzialność za gospodarkę materiałów reklamowych(stan magazynowy, asortyment,dystrybucja),przygotowywanie miesięcznych raportów dla działu księgowości, Dyrektora, Przedstawicieli Handlowych, kontakt z klientem

Projekty

Autometed Reverse Issue
Usprawnienie procesu automatycznych zwrotów tworzonych w systemie operacyjnym SAP i aplikujących się w platformie DHL. Przygotowanie projektu w formie A3.

Szkolenia i kursy

IV 1998 "Obsługa klienta" (Agencja Kształcenia Kadr)
VI 1998 "Sztuka Prezentacji" (Agencja Kształcenia Kadr)
VII 2000 "Zarządzanie czasem"
X 2002 "Windykacja należności" (Centrum Edukacji Gospodarczych Infor Training)
II 2004 "Windykacja dla Branży Farmaceutycznej- moduł dla dystrybutorów"
VI 2004 "Zastosowanie psychologii perswazji do skutecznej windykacji"
VI 2008 Negocjacje handlowe-jak osiągnąć zamierzony cel (Global Business Center)
VII 2009 „Windykacja należności w praktyce” (Akademia Krajowego Rejestru Długów
"Obsługa klienta"
2013 " Insights"

Edukacja

Logo
Finanse i Bankowość, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Kontroling
Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna

Zainteresowania

teatr, taniec, kino, sport

Inne

obsługa komputera (środowisko Windows)
prawo jazdy kategoria B

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie