Alicja Włodarczyk

Media Manager, Starcom MediaVest Group
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Starcom Mediavest Group
Communications Manager
Tworzenie strategii i rekomendacji mediowych dla aktualnych klientów oraz w procedurach przetargowych.
Wsparcie zespołu w tworzeniu bieżących planów i rekomedacji z zakresu wszystkich mediów off line i on line oraz w ich zakupie.
Koordynacja i tworzenie prezentacji koncepcyjnych dla klientów z zakresu trendów rynkowych, analiz konkurencji i innych dokumenów oraz ich prezentacja.
Współpraca z działami specjalistycznymi wewnątrz organizacji oraz z dostawcami.
Starcom Mediavest Group
Media Assistant - (Junior) Media Planner / Buyer - Senior Media Planner / Buyer
Planowanie i zakup wszystkich mediów off line oraz on line (w zakresie kampanii displayowych).
Tworzenie raportów konkurencji, rekomendacji mediowych, udział w tworzeniu strategii mediowych.

Edukacja

Logo
Management, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.