Doświadczenie zawodowe
Communications Manager
Tworzenie strategii i rekomendacji mediowych dla aktualnych klientów oraz w procedurach przetargowych.
Wsparcie zespołu w tworzeniu bieżących planów i rekomedacji z zakresu wszystkich mediów off line i on line oraz w ich zakupie.
Koordynacja i tworzenie prezentacji koncepcyjnych dla klientów z zakresu trendów rynkowych, analiz konkurencji i innych dokumenów oraz ich prezentacja.
Współpraca z działami specjalistycznymi wewnątrz organizacji oraz z dostawcami.
Wsparcie zespołu w tworzeniu bieżących planów i rekomedacji z zakresu wszystkich mediów off line i on line oraz w ich zakupie.
Koordynacja i tworzenie prezentacji koncepcyjnych dla klientów z zakresu trendów rynkowych, analiz konkurencji i innych dokumenów oraz ich prezentacja.
Współpraca z działami specjalistycznymi wewnątrz organizacji oraz z dostawcami.
Edukacja
Management, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.