Aneta Stańczak - Boużyk

Menedżer ds. Strategii Produktu Reklamowego, TVN Media Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Digital Marketing media eletroniczne Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Zakup Mediów Planowanie mediów Strategie mediowe Negocjacje Reklama online Zarządzanie projektami Zarządzanie zespołem Budowanie relacji z klientem

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

TVN Media Sp. z o.o.
Menedżer ds. Strategii Produktu Reklamowego
Carat Polska
Communications Manager
-> Kompleksowa obsługa w zakresie komunikacji we wszystkich mediach dla marek Mondelez Polska: BelVita, Oreo, Lubisie, Prince Polo, Jacobs (ubiegły rok, obecnie JDE) oraz wszystkich marek firmy Mattel Polska
->Tworzenie strategii komunikacji mediowych, prowadzenie multimedialnych projektów m.in. z zakresu ambientu, digitalu, branded contentu, telewizji
-> Koordynacja rynków NCE w zakresie opracowania strategii komunikacji dla marki BelVita
-> Tworzenie i realizacja projektów branded contentowych zarówno w digitalu (Jacobs, 2015 r) jak i w TV (BelVita, obecnie)
-> Zarządzanie bezpośrednie 5-o osobowym zespołem doświadczonych plannerów, również w zakresie digitalu oraz koordynacji telewizji
-> Zarządzanie w ramach struktury macierzowej pracą specjalistów z innych power brandów Dentsu Aegis Network (social media, performance, programmatic, SEM, outdoor, ambient, etc.)
Starcom Mediavest Group
Media Manager
-> Opracowywanie strategii komunikacji dla klientów z wielu branż, m.in.: FMCG, finanse, telekomunikacja, farmaceutyczne
-> Opracowywanie strategii mediowych opartych na modelowaniu ekonometrycznym
-> Zarządzanie kampaniami digitalowymi
-> Zarządzanie kilkuosobowym zespołem (m.in. wytyczanie celów w ścieżkach rozwoju pracowników oraz ocena postępów ich realizacji, dbanie o rozwój merytoryczny i kompetencji pracowników)
-> Stałe prowadzenie analiz różnorodnych danych (sprzedażowych, trackingowych, mediowych, parametrów efektywnościowych, etc.)
-> Koordynacja działań klienta w telewizji (poparta sukcesami): zarządzanie całościowym budżetem oraz kampaniami telewizyjnymi wszystkich marek, odpowiedzialność za efekty kampanii
-> Udział, jak również leadership projektów nowobiznesowych

Kluczowi Klienci: Raiffeisen Polbank, Muller/Lisner, GSK CH, UPC Polska, Alshaya, Neonet, Wydawnictwo Marquard, Dekoral, Getin Bank, Noble Bank i Open Finance, US Pharmacia, Fiat Auto Poland
Starcom Mediavest Group
Senior Media Planner/ Buyer
-> Opracowywanie rekomendacji mediowych oraz planowanie i zakup wszystkich mediów
-> Analizy grup docelowych również w oparciu o badania klienta (ATP); analizy wpływu działań reklamowych konkurencji na udziały w rynku i świadomości marek
-> Samodzielne prowadzenie projektów ambientowych (m.in. Projekty dla marki Żubr
z zaangażowaniem lokalnych społeczności, Wakacyjna Akcja Redd’s)
-> Pełnienie funkcji koordynatora OOH agencji (wspieranie przy planowaniu kampanii, dobór nośników, intensywności, negocjacje kosztowe, itp.)

Kluczowy Klient: Kompania Piwowarska (marki Redd’s, Pilsner Uruqell, Dębowe Mocne, Żubr) i Fiat Auto Poland
Mindshare
od Media Assistant do Senior Media Planner/Buyer
Planowanie kampanii reklamowych we wszystkich mediach, przygotowywanie rekomendacji mediowych, analizy post, negocjacje z mediami, analizy grup docelowych w oparciu o badania konsumenckie TGI, udział w przygotowywaniu prezentacji przetargowych,
Koordynacja działań oddziałów MindShare z krajów CEE dla Klienta Gillette Poland

Kluczowi klienci: Gillette Poland; BP Polska; Panasonic Polska, Microsoft Polska, Nestle (słodycze), Kimberly Clark, TU Uniqa, Pfizer;

Szkolenia i kursy

*„Digital strategy”, cykl szkoleń SMV Group, 2014
* „What great work looks like” & „How to sell great work”, SMV Group, 2013
* „Fierce conversations. OdWażne Rozmowy”, House of Skills, 2012
* „Zarządzanie projektem”, House of Skills, 2011
* „Myślenie ma kolosalną przyszłość”, Odyseja umysłów, 2010
* „Zarządzanie i kierowanie poprzez cele”, Miedzynarodowa Platforma Szkoleniowa, 2010
* „Piramida skutecznego kierowania. Świadome przywództwo”, Międzynarodowa Platforma Szkoleniowa, 2007
* „Techniki Prezentacji”, Door Training & Consulting, 2006
* “Twórcze myślenie nie tylko dla kreatywnych”, Mabor na zlecenie SAR, 2005
* “Asertywność i komunikacja interpersonalna”, SAR, 2003

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Himalaizm, psychologiczne aspekty wspinaczki wysokogórskiej, literatura traktująca o wyprawach wysokogórskich
Włochy – narodowość, kultura i kuchnia włoska, historia Włoch
Szerokopojęty rozwój osobisty, idee wychowywania dzieci i ich wpływ na dorosłe życie, idea NVC
Zdrowy styl życia w holistycznym rozumieniu

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Domy Mediowe
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] ) https://www.facebook.com/DomyMediowe ht
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Media Planning
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Menedżer skuteczny
Menedżer skuteczny
"Dlaczego tak mało uwagi poświęca się skuteczności w czasach, kiedy aż roi się od książek i artykułów na temat wszelkich aspektów kierowniczej działalności?". Te słowa Petera Druckera, napisane 45 la
Nośniki reklamowe INDOOR i OUTDOOR
Nośniki reklamowe INDOOR i OUTDOOR
Wymiana informacji o nośnikach reklamowych INDOOR i OUTDOOR
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP - to forum z tradycjami! -miejsce spotkań "Łowców Talentów" -informacje o ciekawych wakatach -informacje od kandydatów będących do wzięcia Daj się poznać!
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Puławy
Puławy
Dla wszystkich zwiazanych z tym miastem.