Aleksandra Martynek

Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą. – św. Augustyn

Wypowiedzi

  • Aleksandra Martynek
    Wpis na grupie Pomorski Rynek Szkoleń w temacie Mądrości ludowe... czyli jak zmotywować siebie i innych

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Pomorski Rynek Szkoleń

  • Aleksandra Martynek
    Wpis na tablicy
    Sprzedawca idealny wie że ma wiele narzędzi, które są w stanie mu pomóc w poszukiwaniu nowych klientów. Między innymi to polecenia, Internet, spotkania osobiste i telefon. Za pomocą tego ostatniego sprzedawca może skontaktować się z nieporównywalnie większą liczbą osób niż bezpośrednio. Telefon pozwala na maksymalne wykorzystanie czasu pracy. Za pomocą rozmowy telefonicznej możemy między innymi:
    - nawiązać nowe kontakty, przedstawiać się i informować o swojej ofercie
    - dzwonić do osób, którym zostaliśmy wcześniej poleceni przez naszych klientów
    - w okresie przestoju możemy kontynuować kontakty z zadowolonymi klientami w celu zdobycia nowych możliwości sprzedaży.

    Warto pamiętać o tym, że:
    a) Odbierając lub wykonując telefon trzeba zadbać o profesjonalne przywitanie ze swoim rozmówcą. Ważne żeby się wyraźnie przedstawić i powiedzieć jaką firmę reprezentujemy.
    b) Używać zwrotów zorientowanych na klienta:
    Wysyłam to Panu ZMIEŃ NA: już dziś rzeczy zostaną wysłane do Pana
    Dzwonię w sprawie ZMIEŃ NA: dzisiejszy telefon do Pana ma specjalny powód
    Chciałbym Panu pokazać ZMIEŃ NA: sam Pan będzie mógł wyrobić sobie zdanie
    c) Dostosować tempo mowy i ton głosu do swojego rozmówcy.
    d) Słuchać aktywnie. Zapisywać informację i używać parafrazy, rozmówca na pewno to doceni, a Ty zostawisz po sobie dobre wrażenie.
    • 7.11.2012, 11:41
  • Aleksandra Martynek
    Wpis na tablicy
    Sprzedawca idealny potrafi nie tylko słuchać, ale ma także opanowaną sztukę aktywnego słuchania. Samo słuchanie nie wystarczy należy również odbierać sygnały i komunikaty niewerbalne wysyłanie przez rozmówcę.

    Na podstawie wypowiedzi klienta sprzedawca powinien uzyskać informację o sposobie myślenia klienta, jaką logiką się kieruje, jakie emocję towarzyszą mu na spotkaniu, pozwoli to poznać bieżące i przyszłe potrzeby klienta. Pozwoli nam to też poznać jakie klient ma podejście do nas i do firmy, którą reprezentujemy oraz najważniejsze co mamy z klientem wspólnego, co pozwoli zbudować nam relację.
    • 20.10.2012, 17:35
  • Aleksandra Martynek
    Wpis na grupie Śląski Klub Trenerów MATRIK w temacie INSPIRUJĄCE CYTATY
    12.10.2012, 10:36

    Celuj w księżyc, bo nawet jeśli nie trafisz, będziesz między gwiazdami.

    Autor: Patrick Süskind, Pachnidło

  • Aleksandra Martynek
    Wpis na tablicy
    Celuj w księżyc, bo nawet jeśli nie trafisz, będziesz między gwiazdami.

    Autor: Patrick Süskind, Pachnidło

    Moje motto :)
    • 12.10.2012, 10:35

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do