Agnieszka Ślipczuk

Brand Manager
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

SC Johnson Sp. z o.o.
Brand Manager
zarządzanie markami Pronto i Kiwi w CE HUB (Polska, Węgry, Czechy, Słowacja):
- tworzenie krótko- i długookresowych strategii marketingowych rozwoju ww. marek
- prowadzenie projektów wprowadzania na rynek nowych produktów
- przygotowanie wsparcia marketingowego marek (komunikacji ATL i BTL oraz promocji produktowych), jak również wsparcia na poziomie sklepu (przygotowanie materiałów POS, tworzenie programów wsparcia sprzedaży)
- przewodnictwo w prowadzeniu międzynarodowych projektów marketingowych
- stała analiza danych rynkowych na podstawie panelu detalicznego Nielsen
- estymacja wolumenu i prognozowanie przyszłej sprzedaży, kontrola stocku magazynowego
- odpowiedzialność za rozwój nowych opakowań produktów
- planowanie i kontrola budżetu marketingowego
- stała współpraca z najważniejszymi działami firmy w celu sprawnego wdrażania i przeprowadzenia projektów
Sara Lee Household And Body Care Poland Sp. z o.o.
Brand Manager
pełna odpowiedzialność za zarządzanie marką Kiwi obejmujące zarówno brand management, jak i trade marketing management
Sara Lee Household And Body Care Poland Sp. z o.o.
Junior Brand Manager
- zarządzanie markami Kiwi, Clinomyn, Catch i Fissan
- opracowywanie i implementacja strategii marketingowych dla ww. marek we współpracy z Senior Brand Managerem
- wprowadzanie nowych produktów na rynek
- przygotowanie i wdrażanie programów marketingowych oraz komunikacji ATL i BTL
- przygotowywanie i koordynacja promocji produktowych
- koordynowanie międzynarodowych projektów marketingowych
- adaptacja oraz odpowiedzialność za rozwój nowych opakowań produktów
- współpraca z agencjami reklamowymi przy realizacji przedsięwzięć promocyjnych
- współtworzenie materiałów reklamowych wraz z działem Trade Marketingu
- planowanie i kontrola budżetu marketingowego
- monitorowanie działań konkurencji oraz odpowiednie reagowanie na zmiany sytuacji rynkowej
- analiza danych rynkowych oraz tworzenie raportów na podstawie danych AC Nielsen
- stała współpraca z najważniejszymi działami firmy w celu sprawnego wdrażania i przeprowadzenia projektów
Sara Lee Household And Body Care Poland Sp. z o.o.
Assistant Brand Manager
pomoc przy realizacji projektów marketingowych marek Kiwi, Clinomyn, Fissan i Catch
Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Junior Product Manager
- udział w tworzeniu koncepcji nowych produktów oraz wprowadzanie ich na rynek
- przygotowanie i realizacja kampanii promocyjnych dla nowego produktu
- współpraca z redakcją
- analiza konkurencji na rynku polskim i na rynkach zagranicznych
Orange Polska S.A.
stażystka w Pionie Marketingu
- przygotowywanie analiz i raportów dotyczących wyników marki oraz działania konkurencji poprzez stały monitoring danych sprzedażowych i rynkowych oraz działań ofertowych, promocyjnych, reklamowych i mediowych
- współpraca z Senior Brand Managerem w zarządzaniu promocjami i reklamą
- wspieranie zespołu Senior Brand Managera w prowadzonych projektach poprzez realizację zadań zleconych
Logo
praktykantka w Dziale Marketingu
Sanofi-Synthelabo
- praca z programem IMS - analiza danych marketingowych oraz sporządzanie wykresów i zestawień na ich podstawie
- utrzymywanie kontaktów z agencjami reklamowymi
- przetwarzanie danych związanych z oceną pracy przedstawicieli handlowych
- ewidencja dokumentacji napływającej do działu
Logo
praktykantka w Dziale HR
Hotel „Merkury” (Warszawa) należący do sieci Accor Hotels
- wstępna segregacja i selekcja kandydatów aplikujących na stanowiska pracy należących do Grupy Accor w Polsce
- dokonywanie tłumaczeń na język angielski korespondencji biurowej i regulacji z zakresu prawa pracy
- obsługa administracji personalnej prowadzonej w dziale

Szkolenia i kursy

- "Retail Audit Methodology and Practice - Facts in ACNielsen reports" – szkolenie AC Nielsen
- "Standardy merchandisingowe" oraz "Negocjacje merchandisingowe" - szkolenia wewnętrzne Sara Lee H&BC Poland (przy współpracy z firmą zewnętrzną Benefactor)
- "Marketing Excellence Program: 1 – Great Communication, 2 – Great Activation" – szkolenie korporacyjne Sara Lee (2 moduły)

Edukacja

Logo
Stosunki międzynarodowe; Zarządzanie i marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

Koty, muzyka rockowa

Inne

Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Zdolności analityczne
Elastyczność i umiejętność szybkiego uczenia się
Komunikatywność
Umiejętność pracy w zespole
Dobra organizacja pracy

Grupy

Antal FMCG
Antal FMCG
Grupa przeznaczona dla profesjonalistów działających w branży FMCG.
Biała Podlaska
Biała Podlaska
Znamy odległe kraje, zwiedzamy stolice i miasta świata, a jednak jest takie miejsce z którym jesteśmy szczególnie związani....
Creative & Innovative
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne. A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Liberate Your Mind
Liberate Your Mind
Jesteś kreatywny? Pełen pomysłów? Marzysz o własnym biznesie? www.lym.pl
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
PODHALE
PODHALE
Co warto zobaczyć i gdzie można przenocować?
Pozycjonowanie stron www
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Sexy
Sexy
sexy miejsce dla sexy kobiet i sexy mężczyzn ;-)
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
SGH
SGH
Grupa studentów/absolwentów Wielkiej Różowej:)