Marta Ignaczak

Category & Customer Marketing Manager, SC Johnson Sp z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Brand Activation Zarządzanie Marką Analiza klientów FMCG Prognozowanie Strategia marketingowa Media Zarządzanie P&L Badania Shopper Marketing Trade Marketing

Doświadczenie zawodowe

SC Johnson Sp. z o.o.
Category & Customer Marketing Manager
zarządzanie marka Duck, Mr Muscle, Pronto
Nestle Polska S.A.
Product Manager Confectionery Marketing Department
jak nizej
Nestle Polska S.A.
Junior Product Manager Confectionery Marketing Department
Główne obowiązki:

• Zarzadzanie marką Nesquik:
o Opracowanie strategii marketingowej wprowadzania na rynek nowych produktów;
o Tworzenie krótko i długookresowcyh strategii marketingowych rozwoju marki;
o Przygotowanie wsparcia marketingowego
o Organizowanie akcji „szytych na miarę” dla kluczowych klientów biznesu;
o Estymacja wolumenu i prognozowanie przyszłej sprzedaży, kontrola stocku magazynowego;
o Praca nad rozwojem przyszłych produktów pod parasolem marki Nesquik;
o Tworzenie i prowadzenie wewnętrznych prezentacji marketingowych nt. marki Nesquik i Princessa;
o Zarządzanie budżetem marki

• Zarządzanie portfolio marki Princessa (wafle):
o Prowadzenie indywidualnych projektów wprowadzania na rynek nowych produktów pod marką Princessa;
o Rozwój nowych produktów (NPD);
o Współpraca z agencją kreatywną oraz domem mediowym – komunikacja ATL
o Komunikacja BTL;
o Analiza danych rynkowych dotyczących segmentu wafli z bazy Nielsen Polska;
o Analizy rynku i badania konsumenckie w celu lepszego zrozumienia potrzeb nabywców, pozycjonowania produktów, oceny potencjału rynku i pozycji rynkowej;
o Monitorowanie sprzedaży i stanów zapasu produktów;
o Kontrola budżetu, zarządzanie planem marketingowym w SAP-ie;
o Przygotowanie miesięcznych raportów nt. marki i jej aktywności marketingowych i sprzedażowych;
o Przygotowanie i prowadzenie wewnętrznych prezentacji marketingowych
o Udział w kreacji krótko i długoterminowej strategii marketingowej dla wafli i marki Princessa;

• Zarządzanie marką Maxer XXL (wafle):
o j.w.
Nestle Polska S.A.
Marketing Assistant Confectionery Marketing Department
SC Johnson Sp. z o.o.
Brand Manager & Technical Manager Assistant

Edukacja

Logo
Zarządzanie, specjalizacja - marketing, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Organizacji Turystyki i Hotelarstwa

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Neomedia
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
absolwenci i studenci wszystkich wydziałów UW