Umiejętności
Brand Activation
Zarządzanie Marką
Analiza klientów
FMCG
Prognozowanie
Strategia marketingowa
Media
Zarządzanie P&L
Badania
Shopper Marketing
Trade Marketing
Doświadczenie zawodowe
Junior Product Manager Confectionery Marketing Department
Główne obowiązki:
• Zarzadzanie marką Nesquik:
o Opracowanie strategii marketingowej wprowadzania na rynek nowych produktów;
o Tworzenie krótko i długookresowcyh strategii marketingowych rozwoju marki;
o Przygotowanie wsparcia marketingowego
o Organizowanie akcji „szytych na miarę” dla kluczowych klientów biznesu;
o Estymacja wolumenu i prognozowanie przyszłej sprzedaży, kontrola stocku magazynowego;
o Praca nad rozwojem przyszłych produktów pod parasolem marki Nesquik;
o Tworzenie i prowadzenie wewnętrznych prezentacji marketingowych nt. marki Nesquik i Princessa;
o Zarządzanie budżetem marki
• Zarządzanie portfolio marki Princessa (wafle):
o Prowadzenie indywidualnych projektów wprowadzania na rynek nowych produktów pod marką Princessa;
o Rozwój nowych produktów (NPD);
o Współpraca z agencją kreatywną oraz domem mediowym – komunikacja ATL
o Komunikacja BTL;
o Analiza danych rynkowych dotyczących segmentu wafli z bazy Nielsen Polska;
o Analizy rynku i badania konsumenckie w celu lepszego zrozumienia potrzeb nabywców, pozycjonowania produktów, oceny potencjału rynku i pozycji rynkowej;
o Monitorowanie sprzedaży i stanów zapasu produktów;
o Kontrola budżetu, zarządzanie planem marketingowym w SAP-ie;
o Przygotowanie miesięcznych raportów nt. marki i jej aktywności marketingowych i sprzedażowych;
o Przygotowanie i prowadzenie wewnętrznych prezentacji marketingowych
o Udział w kreacji krótko i długoterminowej strategii marketingowej dla wafli i marki Princessa;
• Zarządzanie marką Maxer XXL (wafle):
o j.w.
• Zarzadzanie marką Nesquik:
o Opracowanie strategii marketingowej wprowadzania na rynek nowych produktów;
o Tworzenie krótko i długookresowcyh strategii marketingowych rozwoju marki;
o Przygotowanie wsparcia marketingowego
o Organizowanie akcji „szytych na miarę” dla kluczowych klientów biznesu;
o Estymacja wolumenu i prognozowanie przyszłej sprzedaży, kontrola stocku magazynowego;
o Praca nad rozwojem przyszłych produktów pod parasolem marki Nesquik;
o Tworzenie i prowadzenie wewnętrznych prezentacji marketingowych nt. marki Nesquik i Princessa;
o Zarządzanie budżetem marki
• Zarządzanie portfolio marki Princessa (wafle):
o Prowadzenie indywidualnych projektów wprowadzania na rynek nowych produktów pod marką Princessa;
o Rozwój nowych produktów (NPD);
o Współpraca z agencją kreatywną oraz domem mediowym – komunikacja ATL
o Komunikacja BTL;
o Analiza danych rynkowych dotyczących segmentu wafli z bazy Nielsen Polska;
o Analizy rynku i badania konsumenckie w celu lepszego zrozumienia potrzeb nabywców, pozycjonowania produktów, oceny potencjału rynku i pozycji rynkowej;
o Monitorowanie sprzedaży i stanów zapasu produktów;
o Kontrola budżetu, zarządzanie planem marketingowym w SAP-ie;
o Przygotowanie miesięcznych raportów nt. marki i jej aktywności marketingowych i sprzedażowych;
o Przygotowanie i prowadzenie wewnętrznych prezentacji marketingowych
o Udział w kreacji krótko i długoterminowej strategii marketingowej dla wafli i marki Princessa;
• Zarządzanie marką Maxer XXL (wafle):
o j.w.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...