Agnieszka Olchowik

Customer Service UK, obsługa klienta B2B Wielka Brytania, SSC
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Customer Communication Administracja biura MS Office (Word, PowerPoint, Excel) SSC Customer Relationship Management

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Export Sales Administrator
Nightsearcher Ltd.
PF Concept International B.V.
Specjalista ds. Obsługi Zleceń, rynek Wielkiej Brytanii
Kompleksowa obsługa zleceń, bezpośredni kontakt z klientami na terenie Wielkiej Brytanii i Irlandii, odpowiedzialność za przygotowanie zlecenia, jego dokumentację, weryfikację, dostępność stanów magazynowych, negocjacje w zakresie terminów, obsługa reklamacji i roszczeń. Koordynacja zlecenia z działem graficznym, produkcją, działem jakości, podległość bezpośrednio pod Back Office UK.
Logo
Specjalista Customer Service
Dalprint Sp. z o.o., Komorniki
Kompleksowa obsługa zamówień, obieg dokumentów i faktur, komunikacja z klientami, dostawcami i partnerami firmy, tłumaczenia, prezentacje, opisy kategorii produktowych i pomoc przy implementacji, analizy sprzedaży.
Logo
Administrator / Sekretarka
Kancelaria Adwokacka Sójka i Maciak S.K.
kompleksowa obsługa sekretariatu, obsługa i weryfikacja dokumentacji i korespondencji, koordynacja pracy front desk, uzupełnianie strony internetowej, organizacja spotkań, konferencji, telekonferencji, rezerwacje biletów, hoteli, zaopatrzenie biura, koordynacja pracy asystentów, obsługa delegacji, bieżąca obsługa kosztowa kancelarii
Biotronik Polska Sp. z o.o.
Sekretarka (umowa na zastępstwo)
kompleksowa obsługa sekretariatu firmy z branży medycznej, centrali telefonicznej, przesyłek pocztowych oraz emaili, obsługa klienta, organizacja spotkań, przyjmowanie gości firmy, współprowadzenie kalendarza Zarządu
Logo
Specjalista ds. obsługi ubezpieczeniowo – administracyjnej
Progress Service Sp. z o.o.
Ciągły kontakt z klientem biznesowym i korporacyjnym, przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji, pilnowanie wykonywania procedur, dbanie o sprawny obieg dokumentacji oraz wszelkie operacje z tym związane. Obsługa telefoniczna, email oraz face-to-face, negocjacje rozwiązań sporów i roszczeń. Dbanie o standard obsługi i zadowolenia klienta, szkolenie nowych pracowników.
Logo
Pracownik punktu informacji / Kierownik punktu sprzedaży strefy wolnocłowej
Liqurice Tree Ltd, Edinburgh, Szkocja
Nadzór sprzedaży produktów i usług proponowanych przez placówkę sieci sklepów wolnocłowych, obsługa administracyjna, współpraca z dostawcami, współtworzenie polityki cenowej (promocje, rabaty). Obsługa punktu informacyjnego na międzynarodowym lotnisku w Edynburgu (terminy, rezerwacje, procedury, dokumentacja).
Logo
Manager zmiany, recepcjonistka
Argyll Hotel, Isle of Iona, Szkocja
Kompleksowa obsługa biura hotelu, obsługa korespondencji, prowadzenie bazy danych rezerwacji, pomoc przy rezerwacji środków transportu, zakwaterowania i usług dla grup. Współpraca z dostawcami, biurami rezerwacji, obsługa dokumentacji, faktur, obsługa zapytań i skarg, bezpośrednie kierowanie 3 osobowym zespołem.
Logo
Pracownik działu obsługi i administracji (praca sezonowa)
Iona Housing Association, Oban, Szkocja
pełen zakres obsługi administracyjnej biura, w tym korespondencja, dokumentacja w języku angielskim, obsługa zapytań i wniosków, dbanie o jakość i terminowość kontaktu z klientem.
Logo
Asystent sprzedaży, obsługa klienta, recepcja (praca sezonowa)
Finley Ross Ltd. Isle of Iona, Szkocja
Obsługa rezerwacji oraz kontakt z klientem (telefon, email), wystawianie i kontrola płatności, sprzedaż usług.

Szkolenia i kursy

01.2009 – 06.2010 SJO Empik Poznań
Cambridge Certificate In Advance English

11.2009 Licencja Agenta Ubezpieczeniowego Allianz
(Towarzystwo Ubezpieczeń Allianz S.A.)

09.2009 Szkolenie wewnętrzne z zakresu standardu obsługi klienta (Progress Service Sp. z o.o.)

07.2008 Szkolenie wewnętrzne z zakresu organizacji pracy Działu Obsługi (Iona Housing Association)

Edukacja

Logo
Certyfikat z Efektywnej Komunikacji Biznesowej i Obsługi Klienta, studia podyplomowe
UK Open University Edinburgh
Logo
Komunikacja Społeczna, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja

Zainteresowania

Fotografia amatorska, turystyka, psychologia

Inne

Obsługa komputera MS: Word, Excel i Power-Point, Outlook, Corel Draw, Paint Shop Pro Photo, Adobe Photoshop CS

Prawo jazdy kat. B

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni