Umiejętności
Customer Communication
Administracja biura
MS Office (Word, PowerPoint, Excel)
SSC
Customer Relationship Management
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Obsługi Zleceń, rynek Wielkiej Brytanii
Kompleksowa obsługa zleceń, bezpośredni kontakt z klientami na terenie Wielkiej Brytanii i Irlandii, odpowiedzialność za przygotowanie zlecenia, jego dokumentację, weryfikację, dostępność stanów magazynowych, negocjacje w zakresie terminów, obsługa reklamacji i roszczeń. Koordynacja zlecenia z działem graficznym, produkcją, działem jakości, podległość bezpośrednio pod Back Office UK.
Administrator / Sekretarka
Kancelaria Adwokacka Sójka i Maciak S.K.
kompleksowa obsługa sekretariatu, obsługa i weryfikacja dokumentacji i korespondencji, koordynacja pracy front desk, uzupełnianie strony internetowej, organizacja spotkań, konferencji, telekonferencji, rezerwacje biletów, hoteli, zaopatrzenie biura, koordynacja pracy asystentów, obsługa delegacji, bieżąca obsługa kosztowa kancelarii
Sekretarka (umowa na zastępstwo)
kompleksowa obsługa sekretariatu firmy z branży medycznej, centrali telefonicznej, przesyłek pocztowych oraz emaili, obsługa klienta, organizacja spotkań, przyjmowanie gości firmy, współprowadzenie kalendarza Zarządu
Specjalista ds. obsługi ubezpieczeniowo – administracyjnej
Progress Service Sp. z o.o.
Ciągły kontakt z klientem biznesowym i korporacyjnym, przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji, pilnowanie wykonywania procedur, dbanie o sprawny obieg dokumentacji oraz wszelkie operacje z tym związane. Obsługa telefoniczna, email oraz face-to-face, negocjacje rozwiązań sporów i roszczeń. Dbanie o standard obsługi i zadowolenia klienta, szkolenie nowych pracowników.
Pracownik punktu informacji / Kierownik punktu sprzedaży strefy wolnocłowej
Liqurice Tree Ltd, Edinburgh, Szkocja
Nadzór sprzedaży produktów i usług proponowanych przez placówkę sieci sklepów wolnocłowych, obsługa administracyjna, współpraca z dostawcami, współtworzenie polityki cenowej (promocje, rabaty). Obsługa punktu informacyjnego na międzynarodowym lotnisku w Edynburgu (terminy, rezerwacje, procedury, dokumentacja).
Manager zmiany, recepcjonistka
Argyll Hotel, Isle of Iona, Szkocja
Kompleksowa obsługa biura hotelu, obsługa korespondencji, prowadzenie bazy danych rezerwacji, pomoc przy rezerwacji środków transportu, zakwaterowania i usług dla grup. Współpraca z dostawcami, biurami rezerwacji, obsługa dokumentacji, faktur, obsługa zapytań i skarg, bezpośrednie kierowanie 3 osobowym zespołem.
Szkolenia i kursy
01.2009 – 06.2010 SJO Empik Poznań
Cambridge Certificate In Advance English
11.2009 Licencja Agenta Ubezpieczeniowego Allianz
(Towarzystwo Ubezpieczeń Allianz S.A.)
09.2009 Szkolenie wewnętrzne z zakresu standardu obsługi klienta (Progress Service Sp. z o.o.)
07.2008 Szkolenie wewnętrzne z zakresu organizacji pracy Działu Obsługi (Iona Housing Association)
Cambridge Certificate In Advance English
11.2009 Licencja Agenta Ubezpieczeniowego Allianz
(Towarzystwo Ubezpieczeń Allianz S.A.)
09.2009 Szkolenie wewnętrzne z zakresu standardu obsługi klienta (Progress Service Sp. z o.o.)
07.2008 Szkolenie wewnętrzne z zakresu organizacji pracy Działu Obsługi (Iona Housing Association)
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Zainteresowania
Fotografia amatorska, turystyka, psychologia
Inne
Obsługa komputera MS: Word, Excel i Power-Point, Outlook, Corel Draw, Paint Shop Pro Photo, Adobe Photoshop CS
Prawo jazdy kat. B
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni