Agnieszka Nasiadka
Category Manager, Benefit Systems SA
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Współpraca biznesowa
EOD
Microsoft Excel
Microsoft Word
Negocjacje
zakupy
Redmine
Zarządzanie zespołem
organizacja pracy oraz zarządzanie czasem
Organizacja pracy zespołu, delegowanie zadań
Profesjonalna obsługa klienta (wnikliwe badanie potrzeb, proponowanie rozwiązań i uśmiech)
łatwość uczenia się nowych umiejętności
rozliczenia prowizyjne
Dekretacja dokumentów księgowych
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Młodszy Kierownik Zespołu Obsługi Klienta
- koordynacja pracy zespołu
- prowadzenie rekrutacji
- obsługa kontraktów klienckich, budowanie długofalowych relacji z Klientami
- renegocjacja i przedłużanie umów z Klientami
- bezpośredni kontakt z Klientem podczas spotkań
- przygotowywanie raportów sprzedaży
- koordynacja projektów dotyczących wdrażania nowych produktów oraz narzędzi
- docieranie do Klienta z promocją produktów, przygotowywanie i przedstawianie ofert
- obsługa platformy internetowej dedykowanej Klientom oraz systemów wewnętrznych firmy
- dbanie o poprawność danych w systemie
- prowadzenie rekrutacji
- obsługa kontraktów klienckich, budowanie długofalowych relacji z Klientami
- renegocjacja i przedłużanie umów z Klientami
- bezpośredni kontakt z Klientem podczas spotkań
- przygotowywanie raportów sprzedaży
- koordynacja projektów dotyczących wdrażania nowych produktów oraz narzędzi
- docieranie do Klienta z promocją produktów, przygotowywanie i przedstawianie ofert
- obsługa platformy internetowej dedykowanej Klientom oraz systemów wewnętrznych firmy
- dbanie o poprawność danych w systemie
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne
Zakupy
Inne