Marcin Bojarski

Senior Category Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Umiejętności analityczne E-commerce Google Adwords Google Analytics planowanie Zarządzanie kategoriami produktów Sprzedaż detaliczna Umiejętności sprzedaży Negocjacje z dostawcami B2B, B2C

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Philips Polska Sp. z o.o.
eCommerce Manager
Empik E-commerce Sp. z o.o.
Category Manager => Senior Category Manager
• Zarządzanie asortymentem w powierzonych kategoriach
• Wybór i pozyskiwanie dostawców oraz negocjowanie umów
• Współtworzenie polityki promocji sprzedażowej w zarządzanej kategorii we współpracy z działem Merchandisingu : newslettery, promocje, akcje specjalne, katalogi etc..
• Optymalizowanie zapasów, zabezpieczenie dostępności towaru w celu realizacji planów sprzedażowych
• Monitoring sytuacji rynkowej
• Bezpośrednia współpraca z działem SEM/SEO , Logistyki i Baz Danych.
• Realizacja założonego przychodu i marży
• Szkolenie i rozwój podległego zespołu
• Przygotowywanie raportów z realizacji celów
• Optymalizacja procesów i procedur, sugestie dot. rozwoju systemów i ich optymalizacji
• Tworzenie i pozyskiwanie nowych kategorii asortymentowych na portalu empik.com i smyk.com
• Wytyczenie strategii rozwoju dla podległych kategorii na smyk.com i empik.com
• Reprezentowanie firmy na targach oraz imprezach branżowych
Świat Dziecka
Product/Category Manager
• koordynacja tworzenia e-sklepu oraz sprzedaży Allegro
• prowadzenie działań z zakresu podstawowego PR oraz wsparcia sprzedaży
• inicjowanie i budowanie systemów i kanałów sprzedaży
• podnoszenie efektywności sprzedaży online
• przygotowanie harmonogramu działań w Sieci: pozycjonowanie strony, social media, adwords
• dobór asortymentu oraz propozycji polityki cenowej i sprzedażowej w sieci
• rozwijanie mechanizmów i narzędzi stymulujących proces sprzedaży on-line m.in poprzez „budowę” + szkolenie zespołu sprzedażowego
• analiza i raporty Google Analitics
• stworzenie procedur oraz wzorów dokumentów
• zarządzanie zespołem sprzedażowym
• motywowanie i prowadzenie szkoleń dla podległego Zespołu
• pozyskiwanie nowych źródeł przychodów, analiza rynku i zachowań klientów online i offline
• optymalizacja wydatków i planowanie
Baby Express
Specjalista ds. sprzedaży => Manager ds. Sprzedaży i Marketingu
• tworzenie strategii rozwoju sprzedaży
• budowanie polityki asortymentowej
• utrzymywanie stałych relacji z kluczowymi dostawcami , producentami i dystrybutorami
• nadzór nad gospodarką magazynową, polityką cenową i marżową, marketingiem produktowym i promocjami
• zarządzanie podległym zespołem sprzedażowym (rekrutacja, planowanie i organizowanie pracy zespołu, system motywacyjny i premiowy)
• kontrola i analiza wyników sprzedaży z optymalizacją kosztów
• inicjowanie, budowanie i wdrażanie strategii w zakresie rozwoju nowych kanałów sprzedaży na polskim rynku
• opracowanie strategii obecności firmy w Internecie oraz stały rozwój narzędzi e-commerce
• nadzorowanie, planowanie i przygotowanie budżetu wydatków
• monitorowanie działań konkurencji i analizowanie informacji zwrotnych z rynku ,tworzenie akcji promocyjnych i reklamowych wspierających sprzedaż
• działania sprzedażowe na allegro.pl oraz ceneo.pl wraz z analizą sprzedaży oraz branży
Logo
Specjalista d.s. procesów w oddziale w Warszawie
Kruk Corporate
• helpdesk w zakresie obsługi oprogramowania dla pracowników oddziału
• stworzenie opisu zapotrzebowania rozbudowy oprogramowania wraz z dopasowaniem nowej funkcjonalności dla nowo powstałej placówki
• przyjmowanie i obsługa zgłoszeń dotyczących problemów technicznych.
Pekao Leasing Sp. z o.o.
Młodszy specjalista w departamencie windykacji
Pekao Leasing
• współpraca z firmami zewnętrznymi (rozliczenia, wydawanie zleceń)
• przygotowywanie dokumentacji oraz zleceń do windykacji terenowej lub zewnętrznej
• negocjacje z klientami
• analiza spłat klientów
• ustalanie porozumień i harmonogramów spłat
• tworzenie zestawień i podsumowań na zlecenie zarządu oraz
dyrekcji przygotowywanie listy sprzętu powindykacyjnego przeznaczonego na licytacje.
Diageo Polska Sp. z o. o.
Relationship Manager/Junior Product Manager
• Wprowadzenie na rynek nowego produktu - Smirnoff Ice
• budowa wizerunku produktu w lokalach gastronomicznych (promocja oraz wizualna ekspozycja)
• organizacja akcji promocyjnych przy współpracy z agencją BTL
• regularne wizytacje i kontrola jakości w wyznaczonym regionie
• nadzór pracy teamu promocyjnego
• sporządzanie raportów i tworzenie planów sprzedażowych
• realizacja powierzonych celów
• negocjacje z klientami i przyjmowanie zamówień

Edukacja

Logo
EKONOMIA, magisterskie
PWSBiA w Warszawie
Logo
Informatyka, inżynierskie
PWSBiA w Warszawie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce

Zainteresowania

Sport, motoryzacja, design wnętrz.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Kupcy
Kupcy
Miejsce, gdzie spotykają się ludzie zawodowo wydający cudze pieniądze.
Projekty start-up
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Sklepy internetowe
Sklepy internetowe
Sklepy internetowe bez tajemnic. Dochodowe, profesjonalne, nowoczesne.