Umiejętności
Axure
Benchmarking
Morae
Specyfikacja
Strategia
Użyteczność
Usability Testing
User Experience
Interfejs użytkownika
Scenariusze użytkownika
UX
research internetowy
Warsztaty i szkolenia
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior UX Researcher
Budowanie od podstaw zespołu badawczego i tworzenie wraz z nim strategii i procesów badawczych w firmie. Współtworzenie materiałów edukacyjnych i prowadzenie szkoleń badawczych. Współpraca i doradztwo wewnątrz firmy, audyt lub tworzenie materiałów badawczych (ankiety, szablony, kwestionariusze). Rekrutacja respondentów, obsługa pobadawcza i zarządzanie bazą respondentów. Współpraca z zespołami produktowymi w zakresie badań produktów, przygotowywanie raportów, rekomendacji i prezentacji wyników.
UX Researcher
Praca na wyłączność dla międzynarodowej firmy farmaceutycznej. Realizacja badań jakościowych (wywiady pogłębione, badania użyteczności), prowadzenie warsztatów, prezentacji, analizy, tworzenie person i rekomendacji dotyczących usprawnień w zakresie oprogramowania jak również procesów w organizacji.
Senior Consultant
Realizacja badań użyteczności w laboratorium jak również badań zdalnych.
Udział w projektach zagranicznych.
Tworzenie strategii, benchmarków i specyfikacji UI/UX aplikacji i serwisów WWW.
Przygotowywanie propozycji projektów badawczych na potrzeby przetargów.
Przygotowywanie ofert dla klientów, udział w spotkaniach, prezentacje produktów, wyników badań.
Poszukiwanie podwykonawców oraz koordynacja projektów.
Rekrutacje trudno dostepnych grup celowych do badań.
Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla klientów .
Udział w projektach zagranicznych.
Tworzenie strategii, benchmarków i specyfikacji UI/UX aplikacji i serwisów WWW.
Przygotowywanie propozycji projektów badawczych na potrzeby przetargów.
Przygotowywanie ofert dla klientów, udział w spotkaniach, prezentacje produktów, wyników badań.
Poszukiwanie podwykonawców oraz koordynacja projektów.
Rekrutacje trudno dostepnych grup celowych do badań.
Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla klientów .
UX Researcher&Designer
Realizacja badań użyteczności z użytkownikami w laboratorium jak również badań zdalnych.
Tworzenie strategii serwisów i aplikacji, przygotowywanie benchmarków i specyfikacji UI/UX aplikacji i serwisów WWW, analizy konkurencji.
Tworzenie statycznych makiet serwisów i aplikacji.
Przygotowywanie oferty projektów badawczych na potrzeby przetargów.
Projektowanie i opracowywanie pomysłów na nowe produkty, rozwijanie oferty badawczej, proponowanie wycen projektów badawczych.
Czynny udział w spotkaniach, prezentacje produktów, wyników badań, warsztaty współprojektowania, warsztaty Content Context User (CCU).
Poszukiwanie podwykonawców oraz koordynacja projektów realizowanych przez podwykonawców.
Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla klientów z zakresu projektowania UCD oraz badań użyteczności.
Wdrażanie, szkolenie nowych pracowników, ewaluacja ich pracy.
Tworzenie strategii serwisów i aplikacji, przygotowywanie benchmarków i specyfikacji UI/UX aplikacji i serwisów WWW, analizy konkurencji.
Tworzenie statycznych makiet serwisów i aplikacji.
Przygotowywanie oferty projektów badawczych na potrzeby przetargów.
Projektowanie i opracowywanie pomysłów na nowe produkty, rozwijanie oferty badawczej, proponowanie wycen projektów badawczych.
Czynny udział w spotkaniach, prezentacje produktów, wyników badań, warsztaty współprojektowania, warsztaty Content Context User (CCU).
Poszukiwanie podwykonawców oraz koordynacja projektów realizowanych przez podwykonawców.
Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla klientów z zakresu projektowania UCD oraz badań użyteczności.
Wdrażanie, szkolenie nowych pracowników, ewaluacja ich pracy.
User Experience Specialist
Realizacja badań użyteczności zarówno badań z użytkownikami w laboratorium jak również badań zdalnych.
Tworzenie strategii, benchmarków i specyfikacji UI/UX aplikacji i serwisów WWW.
Przygotowywanie propozycji projektów badawczych na potrzeby przetargów.
Projektowanie i opracowywanie pomysłów na nowe produkty, rozwijanie oferty.
Przygotowywanie ofert dla klientów, udział w spotkaniach, prezentacje produktów, wyników badań.
Poszukiwanie podwykonawców oraz koordynacja projektów.
Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla klientów z zakresu projektowania UCD oraz badań użyteczności.
Koordynacja pracy kilkuosobowego zespołu, wdrażanie, szkolenie nowych pracowników, ewaluacja ich pracy.
Tworzenie strategii, benchmarków i specyfikacji UI/UX aplikacji i serwisów WWW.
Przygotowywanie propozycji projektów badawczych na potrzeby przetargów.
Projektowanie i opracowywanie pomysłów na nowe produkty, rozwijanie oferty.
Przygotowywanie ofert dla klientów, udział w spotkaniach, prezentacje produktów, wyników badań.
Poszukiwanie podwykonawców oraz koordynacja projektów.
Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla klientów z zakresu projektowania UCD oraz badań użyteczności.
Koordynacja pracy kilkuosobowego zespołu, wdrażanie, szkolenie nowych pracowników, ewaluacja ich pracy.
Manager Projektów Badawczych UX
Nadzór i koordynacja nad badaniami realizowanymi w ramach działu.
Realizacja badań użyteczności zarówno badań z użytkownikami w laboratorium jak również badań zdalnych, w oparciu o aplikację Uxeria.
Projektowanie i opracowywanie pomysłów na nowe produkty, rozwijanie oferty.
Przygotowywanie ofert dla klientów, aktywna sprzedaż, udział w spotkaniach, prezentacje produktów, wyników badań.
Poszukiwanie podwykonawców oraz koordynacja ich działań.
Udział w Seminarium
http://katalizatorinnowacji.pl/seminaria/art/193
Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla klientów zewnętrznych z zakresu projektowania UCD oraz badań użyteczności.
Realizacja badań użyteczności zarówno badań z użytkownikami w laboratorium jak również badań zdalnych, w oparciu o aplikację Uxeria.
Projektowanie i opracowywanie pomysłów na nowe produkty, rozwijanie oferty.
Przygotowywanie ofert dla klientów, aktywna sprzedaż, udział w spotkaniach, prezentacje produktów, wyników badań.
Poszukiwanie podwykonawców oraz koordynacja ich działań.
Udział w Seminarium
http://katalizatorinnowacji.pl/seminaria/art/193
Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla klientów zewnętrznych z zakresu projektowania UCD oraz badań użyteczności.
wystawiono
Agnieszka to Profesjonalistka w każdym calu! Współpraca z nią to była czysta przyjemnością. Posiada wysokie kompetencje związane z komunikacją, pracą w zespole i umiejętności organizacyjne.
współpracownik
wystawiono
Sumienność, dokładność, terminowość, zaangażowanie - to cechy, które sprawiają, że współpraca z Agnieszką jest przyjemnością. Polecam zarówno jako koleżanka i współpracownik
Starszy Specjalista ds. Badań Użyteczności
Realizacja badań użyteczności zarówno badań z użytkownikami w laboratorium jak również badań zdalnych, w oparciu o aplikację Uxeria.
Audyty stron internetowych.
Projektowanie i opracowywanie pomysłów na nowe produkty.
Przygotowywanie ofert dla klientów, udział w spotkaniach, prezentacje produktów, wyników badań.
Udział w Seminarium Pokolenie doświadczeń, Customer&User Experience
http://katalizatorinnowacji.pl/seminaria/art/138
Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla klientów zewnętrznych.
Udział w szkoleniu Instytutu Wzornictwa Przemysłowego "Efektywne wykorzystanie wzornictwa w biznesie. Projektowanie nowych produktów i usług"
Audyty stron internetowych.
Projektowanie i opracowywanie pomysłów na nowe produkty.
Przygotowywanie ofert dla klientów, udział w spotkaniach, prezentacje produktów, wyników badań.
Udział w Seminarium Pokolenie doświadczeń, Customer&User Experience
http://katalizatorinnowacji.pl/seminaria/art/138
Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla klientów zewnętrznych.
Udział w szkoleniu Instytutu Wzornictwa Przemysłowego "Efektywne wykorzystanie wzornictwa w biznesie. Projektowanie nowych produktów i usług"
Specjalista ds badań użyteczności
Realizacja badań użyteczności zarówno badań z użytkownikami w laboratorium jak również badań zdalnych, w oparciu o aplikację Uxeria.
Audyty stron internetowych.
Projektowanie i opracowywanie pomysłów na nowe produkty.
Przygotowywanie ofert dla klientów, udział w spotkaniach, prezentacje produktów, wyników badań, prowadzenie warsztatów.
Udział w wystąpieniach:
http://www.forumiab.pl/program-konferencji
http://internetpoland.pl/Default.aspx?widok=31&imppld=301
http://katalizatorinnowacji.pl/o-projekcie/aktualnosci.html/art/98
http://www.poznan.pl/mim/pdp/program,p,20323,20326.html
http://katalizatorinnowacji.pl/seminaria.html/art/108
http://katalizatorinnowacji.pl/seminaria/art/138
Współautorka poradnika "100 dobrych praktyk UX" (wspólnie z Anną Milewską-Pałubską (FOZ), Hubertem Turajem i Maciejem Płonką (Edisonda)) - wydanego w ramach projektu Katalizator Innowacji
Audyty stron internetowych.
Projektowanie i opracowywanie pomysłów na nowe produkty.
Przygotowywanie ofert dla klientów, udział w spotkaniach, prezentacje produktów, wyników badań, prowadzenie warsztatów.
Udział w wystąpieniach:
http://www.forumiab.pl/program-konferencji
http://internetpoland.pl/Default.aspx?widok=31&imppld=301
http://katalizatorinnowacji.pl/o-projekcie/aktualnosci.html/art/98
http://www.poznan.pl/mim/pdp/program,p,20323,20326.html
http://katalizatorinnowacji.pl/seminaria.html/art/108
http://katalizatorinnowacji.pl/seminaria/art/138
Współautorka poradnika "100 dobrych praktyk UX" (wspólnie z Anną Milewską-Pałubską (FOZ), Hubertem Turajem i Maciejem Płonką (Edisonda)) - wydanego w ramach projektu Katalizator Innowacji
wystawiono
Agnieszka jest osobą posiadającą ogromną wiedzę z zakresu użyteczności, dostępności,
funkcjonalności. Chętnie dzieli się tą wiedzą i robi to w sposób umożliwiający pełne
zrozumienie zagadnienia. Jest także bardzo doświadczonym badaczem,
o czym świadczy ilość projektów, w których brała udział i których była inicjatorem.
Jest także człowiekiem posiadającym ogromną cierpliwość i spokój, dzięki czemu doskonale
przekazuje często niełatwie dla klienta informacje.
Agnieszka nie osiada na laurach. Ciągle zdobywa wiedzę niezbędną do jak najlepszego wykonywania
swojej pracy, a pasja,z jaką podchodzi do każdego projektu, jest wręcz zaraźliwa.
Tym, którym zależy na posiadaniu doświadczonego, wartościowego, w pełni ukształtowanego badacza, mającego
jasno określony cel zawodowy w swoim zespole - polecam Agę.
funkcjonalności. Chętnie dzieli się tą wiedzą i robi to w sposób umożliwiający pełne
zrozumienie zagadnienia. Jest także bardzo doświadczonym badaczem,
o czym świadczy ilość projektów, w których brała udział i których była inicjatorem.
Jest także człowiekiem posiadającym ogromną cierpliwość i spokój, dzięki czemu doskonale
przekazuje często niełatwie dla klienta informacje.
Agnieszka nie osiada na laurach. Ciągle zdobywa wiedzę niezbędną do jak najlepszego wykonywania
swojej pracy, a pasja,z jaką podchodzi do każdego projektu, jest wręcz zaraźliwa.
Tym, którym zależy na posiadaniu doświadczonego, wartościowego, w pełni ukształtowanego badacza, mającego
jasno określony cel zawodowy w swoim zespole - polecam Agę.
Usability Consultant
Przeprowadzanie badań użyteczności zarówno badań z użytkownikami w laboratorium jak również badań zdalnych, w oparciu o dostępne w branży aplikacje.
Audyty stron internetowych.
Realizacja badań z wykorzystaniem Eye Trackera (Eye Tracking).
Analiza statystyk strony (Clicktale, Google Analytics).
Przeprowadzanie wywiadów indywidualnych.
Projektowanie i opracowywanie pomysłów na nowe produkty.
Przygotowywanie ofert dla klientów, udział w spotkaniach, prezentacje produktów, wyników badań, prowadzenie warsztatów.
a także:
Współtworzenie firmowego bloga:
www.tymczasownik.pl
Udział w konferencjach:
http://uzytecznastrona.pl/dzien-otwarty
Audyty stron internetowych.
Realizacja badań z wykorzystaniem Eye Trackera (Eye Tracking).
Analiza statystyk strony (Clicktale, Google Analytics).
Przeprowadzanie wywiadów indywidualnych.
Projektowanie i opracowywanie pomysłów na nowe produkty.
Przygotowywanie ofert dla klientów, udział w spotkaniach, prezentacje produktów, wyników badań, prowadzenie warsztatów.
a także:
Współtworzenie firmowego bloga:
www.tymczasownik.pl
Udział w konferencjach:
http://uzytecznastrona.pl/dzien-otwarty
Badacz w Zespole Badań Jakościowych
Realizacja badań użyteczności i dostępności witryn internetowych - od przygotowania oferty dedykowanej do przesłania klientowi raportu z rekomendacjami.
Asystowanie oraz moderowanie zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI).
Realizacja badań typu "insight".
Projektowanie i opracowywanie pomysłów na nowe produkty - badania dostępności, testy stron docelowych.
Współpraca przy projektowaniu interfejsu aplikacji ipla.
Przygotowywanie ofert dla klientów, udział w spotkaniach, prezentacje produktów.
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych na temat badań jakościowych - ze szczególnym uwzględnieniem użyteczności i dostępności.
Przygotowywanie artykułów;
Udział w konferencjach:
Internet Marketing Summit 2009
World Usability Day Tour 2009
Asystowanie oraz moderowanie zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI).
Realizacja badań typu "insight".
Projektowanie i opracowywanie pomysłów na nowe produkty - badania dostępności, testy stron docelowych.
Współpraca przy projektowaniu interfejsu aplikacji ipla.
Przygotowywanie ofert dla klientów, udział w spotkaniach, prezentacje produktów.
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych na temat badań jakościowych - ze szczególnym uwzględnieniem użyteczności i dostępności.
Przygotowywanie artykułów;
Udział w konferencjach:
Internet Marketing Summit 2009
World Usability Day Tour 2009
Szkolenia i kursy
Agile Silesia - cykl spotkań na temat zarządzania projektami wg metodyki Agile 2016
Budowanie makiet w programie Axure, marzec 2012
Użyteczność, Architektura Informacji i Projektowanie, luty 2012
Szkolenie z emisji głosu - marzec - kwiecień 2010
Szkolenia wewnętrzne z zakresu gemiusTraffic, gemiusExplorer - cyklicznie 2007 - 2009
Budowanie makiet w programie Axure, marzec 2012
Użyteczność, Architektura Informacji i Projektowanie, luty 2012
Szkolenie z emisji głosu - marzec - kwiecień 2010
Szkolenia wewnętrzne z zakresu gemiusTraffic, gemiusExplorer - cyklicznie 2007 - 2009
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Projektowanie
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Inne
Zainteresowania
Architektura krajobrazu, fotografia botaniczna i krajobrazowa,
mid century design,
polskie i czechosłowackie szkło prasowane, urbanistyka, zagadnienia związane z wykluczeniem transportowym i cyfrowym, rodzicielstwo bliskości.
Planowanie i pielęgnacja ogrodu,
amatorskie ogrodnictwo,
pszczelarstwo
zero waste, recykling, upcykling,
sharing economy
mid century design,
polskie i czechosłowackie szkło prasowane, urbanistyka, zagadnienia związane z wykluczeniem transportowym i cyfrowym, rodzicielstwo bliskości.
Planowanie i pielęgnacja ogrodu,
amatorskie ogrodnictwo,
pszczelarstwo
zero waste, recykling, upcykling,
sharing economy
Organizacje
IAB Polska
do 2013 User Experience Professionals Association (UXPA)
do 2013 User Experience Professionals Association (UXPA)
Inne
Informacje dodatkowe:
Znajomość narzędzi: Miro, pakietu MS Office, Google Workspace, Airtable, Webankieta.
Znajomość narzędzi: Miro, pakietu MS Office, Google Workspace, Airtable, Webankieta.
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Architektura Informacji
Architektura informacji (AI) to sztuka i nauka organizowania treści w celu ułatwienia ludziom efektywnego zaspokojenia ich potrzeb informacyjnych.
Axure RP
Zapraszam wszystkich którzy znają, chcą poznać, lub pracują w Axure RP, Axure RP Pro, lub poprostu prototypują
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Badania online
Zapraszam wszystkich, którzy są zainteresowani badaniami prowadzonymi on-line. Zarówno jakościowymi jak i ilościowymi. Jakie są możliwości Internetu jako narzędzia wspomagające badania? Jak są prowadz
Customer Experience. Doświadczenie Klienta
Customer experience / Doświadczenie Klienta (CX) to suma wrażeń, które osoba nabywa podczas kontaktu z dostawcą jakiegoś dobra.
Czas na mobi
Grupa dla pasjonatów mobile! Tutaj rozmawiamy o rozwiązaniach mobilnych - aplikacjach, stronach, sklepach, kampaniach reklamowych, itp.
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.