Umiejętności
Reklama
Analityka
Rozwój działalności
Analiza klientów
Analiza danych
Digital Marketing
media eletroniczne
Strategia cyfrowa
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
Badania marketingowe
Strategia marketingowa
Aplikacje mobilne
Reklama online
Marketing internetowy
Badania online
Badania ilościowe
Social Media
Start-upy
Strategia
Web Analytics
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Co-founder
Winemedia.pl łączy kompetencje marketingowe z wyjątkową wiedzą i doświadczeniem na temat wina. To pierwsza w Polsce agencja marketingowa dedykowana rynkowi winiarskiemu.
http://winemedia.pl/
http://winemedia.pl/
Dyrektor ds. rozwoju / Senior internet business development manager
Wsparcie Klientów w zakresie wykorzystania badań (każdego rodzaju) do podejmowania efektywnych decyzji. Doradztwo biznesowe głównie w obszarze e-commerce oraz e-marketingu. Planowanie i nadzór nad wdrażaniem rozwiązań badawczych i marketingowych.
Kierownik zepołu badań jakościowych/Qualitative research team manager
Kierowanie pracami zespołu badaczy jakościowych, opracowywanie nowych typów badań jakościowych. Czasami także pomoc przy badaniach ilościowych.
Od jakiegoś czasu przygotowanie i realizacja badań użyteczności oraz badań desk research.
Od jakiegoś czasu przygotowanie i realizacja badań użyteczności oraz badań desk research.
Szkolenia i kursy
Zarządzanie kadrami
E-marketing
i kilkanaście innych
E-marketing
i kilkanaście innych
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
Bieganie... długie...
Wina (http://dotrzechdych.pl), które już powoli przestają być hobby - http://winemedia.pl
Wina (http://dotrzechdych.pl), które już powoli przestają być hobby - http://winemedia.pl
Organizacje
Society of Personality and Social Psychology
314 club
Polskie Stwowarzyszenie Psychologii Społecznej
314 club
Polskie Stwowarzyszenie Psychologii Społecznej
Inne
O ta kategoria to mi sie podoba :) To zaczynam
Wiele wystąpień konferencyjnych, min:
Wykład na warsztatach „gemiusAcademy 2006 – Badania jakościowe on-line”
Wykład na konferencji „e-innowacje w biznesie 2007 – E-innowacje w badaniach”
Wykład na konferencji „Reklama w Internecie, SGH 2007 – Złap klientów w sieć”
Wykład na warsztatach „IIR - Certyfikowany Manager 2007”
Wykład na kongresie „Nowe trendy w reklamie 2008 - Co naprawdę oznacza „dobra reklama?”
Prelekcja i udział w panelu dyskusyjnym na kongresie „E-travel forum 2008”
Wykład na warsztatach „ePR 2008 – Portret Polskiego Internauty”
Wykład na konferencji „Internet Marketing Summit 2009 - Skuteczna promocja w Internecie”
Wykład na konferencji „Sales Excellence in Pharma 2009 – Zdrowie w internecie”
Prelekcja na kongresie „E-travel Forum 2010 – Badania w służbie marketingu miast”
Dodatkowo mam za sobą ponad 500 godzin dydaktycznych na Uniwersytecie Warszawskim, WSFiZ w Warszawie, WSB w Toruniu.
Wiele wystąpień konferencyjnych, min:
Wykład na warsztatach „gemiusAcademy 2006 – Badania jakościowe on-line”
Wykład na konferencji „e-innowacje w biznesie 2007 – E-innowacje w badaniach”
Wykład na konferencji „Reklama w Internecie, SGH 2007 – Złap klientów w sieć”
Wykład na warsztatach „IIR - Certyfikowany Manager 2007”
Wykład na kongresie „Nowe trendy w reklamie 2008 - Co naprawdę oznacza „dobra reklama?”
Prelekcja i udział w panelu dyskusyjnym na kongresie „E-travel forum 2008”
Wykład na warsztatach „ePR 2008 – Portret Polskiego Internauty”
Wykład na konferencji „Internet Marketing Summit 2009 - Skuteczna promocja w Internecie”
Wykład na konferencji „Sales Excellence in Pharma 2009 – Zdrowie w internecie”
Prelekcja na kongresie „E-travel Forum 2010 – Badania w służbie marketingu miast”
Dodatkowo mam za sobą ponad 500 godzin dydaktycznych na Uniwersytecie Warszawskim, WSFiZ w Warszawie, WSB w Toruniu.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
eHealth
Tematem przewodnim grupy jest szeroko pojęty e-Biznes branży farmaceutycznej. Ta dziedzina nabiera na znaczeniu w Polsce, więc nie sposób jej nie komentować na forum.
Good Communication Practice in Health Care And Pharmaceutical Industry
Cele:
1. Stworzenie standardow dla konkretnych grup zawodowych dobrej praktyki komunikacji i e-komunikacji.
2. Usystematyzowana wymiana informacji, Q&A,
Good Communication Practice in Health C
Magnetyzmmiasta
Badanie Siedmiu Wymiarów
Magnetyzmu Polskich Miast
Kompleksowe badanie wizerunku i kondycji marek polskich miast
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny