Gabriel Matwiejczyk

Internet, marketing i ... wino
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Analityka Rozwój działalności Analiza klientów Analiza danych Digital Marketing media eletroniczne Strategia cyfrowa Analiza rynku Komunikacja Marketingowa Badania marketingowe Strategia marketingowa Aplikacje mobilne Reklama online Marketing internetowy Badania online Badania ilościowe Social Media Start-upy Strategia Web Analytics

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Winemedia.pl
Co-founder
Winemedia.pl łączy kompetencje marketingowe z wyjątkową wiedzą i doświadczeniem na temat wina. To pierwsza w Polsce agencja marketingowa dedykowana rynkowi winiarskiemu.

http://winemedia.pl/
The Nielsen Company
Business Development Manager
Logo
konsultant
fewreasons.com
Szkolenia, badania, usability, e-marketing - wszystko razem, orkiestrowo, wszystko po to by Klient osiągnął swój cel. Niezależnie jaki on jest!
Logo
Business Development Manager
NMIncite - The Nielsen/McKinsey Company
Wprowadzanie na Polski rynek innowacyjnych rozwiązań Nielsena dedykowanych internetowi.
Pierwsze z nich NMIncite pozwala słuchać tego co i gdzie internauci piszą o marce w mediach społecznościowych.
Logo
Qualitative Research Coordinator
nk.pl
Wdrażanie i koordynacja technik jakościowych w badaniach realizowanych w ramach nk.pl
Social Media research, community research, badania social marketingu
Gemius SA
Dyrektor ds. rozwoju / Senior internet business development manager
Wsparcie Klientów w zakresie wykorzystania badań (każdego rodzaju) do podejmowania efektywnych decyzji. Doradztwo biznesowe głównie w obszarze e-commerce oraz e-marketingu. Planowanie i nadzór nad wdrażaniem rozwiązań badawczych i marketingowych.
Gemius SA
Kierownik zepołu badań jakościowych/Qualitative research team manager
Kierowanie pracami zespołu badaczy jakościowych, opracowywanie nowych typów badań jakościowych. Czasami także pomoc przy badaniach ilościowych.
Od jakiegoś czasu przygotowanie i realizacja badań użyteczności oraz badań desk research.
Logo
Asystent Dyrektora Sprzedaży
Agencja reklamy niestandardowej CPM
Jak to asystent w DS :) Oferty, klienci, umowy, faktury

Szkolenia i kursy

Zarządzanie kadrami
E-marketing
i kilkanaście innych

Edukacja

Logo
Psychologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

Bieganie... długie...
Wina (http://dotrzechdych.pl), które już powoli przestają być hobby - http://winemedia.pl

Organizacje

Society of Personality and Social Psychology
314 club
Polskie Stwowarzyszenie Psychologii Społecznej

Inne

O ta kategoria to mi sie podoba :) To zaczynam

Wiele wystąpień konferencyjnych, min:
Wykład na warsztatach „gemiusAcademy 2006 – Badania jakościowe on-line”
Wykład na konferencji „e-innowacje w biznesie 2007 – E-innowacje w badaniach”
Wykład na konferencji „Reklama w Internecie, SGH 2007 – Złap klientów w sieć”
Wykład na warsztatach „IIR - Certyfikowany Manager 2007”
Wykład na kongresie „Nowe trendy w reklamie 2008 - Co naprawdę oznacza „dobra reklama?”
Prelekcja i udział w panelu dyskusyjnym na kongresie „E-travel forum 2008”
Wykład na warsztatach „ePR 2008 – Portret Polskiego Internauty”
Wykład na konferencji „Internet Marketing Summit 2009 - Skuteczna promocja w Internecie”
Wykład na konferencji „Sales Excellence in Pharma 2009 – Zdrowie w internecie”
Prelekcja na kongresie „E-travel Forum 2010 – Badania w służbie marketingu miast”

Dodatkowo mam za sobą ponad 500 godzin dydaktycznych na Uniwersytecie Warszawskim, WSFiZ w Warszawie, WSB w Toruniu.

Grupy

14 wszystkich wypowiedzi
4 plusy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Active Pharma
Active Pharma
Active Pharma Farmamarketing trzeba rozumieć
Badania Internetu
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Badania opinii i rynku
Badania opinii i rynku
Wszelkie kwestie dotyczące badań ankietowych.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Dostępność i Użyteczność
Dostępność i Użyteczność
Grupa wspierająca tworzenie Dostępnych i Użytecznych stron internetowych.
eHealth
eHealth
Tematem przewodnim grupy jest szeroko pojęty e-Biznes branży farmaceutycznej. Ta dziedzina nabiera na znaczeniu w Polsce, więc nie sposób jej nie komentować na forum.
FACECI
FACECI
A po co komu taka grupa :-)
Good Communication Practice in Health Care And Pharmaceutical Industry
Good Communication Practice in Health Care And Pharmaceutical Industry
Cele: 1. Stworzenie standardow dla konkretnych grup zawodowych dobrej praktyki komunikacji i e-komunikacji. 2. Usystematyzowana wymiana informacji, Q&A, Good Communication Practice in Health C
Kawa
Kawa
...filiżanka kawy załatwia dwadzieścia diabłów - wszystkie powypędza! -Henry Ward Beecher
Magnetyzmmiasta
Magnetyzmmiasta
Badanie Siedmiu Wymiarów Magnetyzmu Polskich Miast Kompleksowe badanie wizerunku i kondycji marek polskich miast
Marketing farmaceutyczny
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny