Adela Jaroszek

Adela Jaroszek

Koordynator, Cyfrowy Polsat S.A.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Grupa Cyfrowy Polsat
Specjalista ds. organizacyjnych
Grupa Cyfrowy Polsat
Administracyjna obsługa Pionu Utrzymania Klienta.
Grupa Cyfrowy Polsat
Kontroler (w zakresie umiejętności miękkich)
Cyfrowy Polsat S.A.
Przygotowanie prezentacji oraz materiałów szkoleniowych a także przeprowadzenie szkoleń z Doskonalenia umiejętności komunikacyjnych dla osób kontrolujących pracę Sekcji Telemarketingu, bieżąca współpraca z Trenerami w zakresie szkoleń oraz podziału zadań wewnątrz grupy odpowiedzialności, przygotowanie skryptów rozmów wychodzących,
Grupa Cyfrowy Polsat
Trener
Cyfrowy Polsat S. A.
Prowadzenie szkoleń z zakresu jakości obsługi Klienta, kontrolowanie wiedzy merytorycznej oraz jakości rozmów konsultantów infolinii ogólnej w trakcie monitoringu, przygotowanie materiałów szkoleniowych.
Grupa Cyfrowy Polsat
Konsultant ds. sprzedaży telefonicznej / Konsultant infolinii reklamacyjnej
Cyfrowy Polsat S.A.
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, sprzedaż usług firmy, przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych.

Szkolenia i kursy

Efektywne Zarządzanie Czasem
Zarządzanie Projektami
Warsztaty z wystąpień publicznych

Edukacja

Logo
Kulturoznawstwo, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty

Zainteresowania

Śpiewanie
Ceramika
Nauka języka norweskiego

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
coaching
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
Coaching sztuką możliwości
Coaching sztuką możliwości
Czym jest coaching? Tutaj się tego dowiesz i podniesiesz efektywność swoich działań :)
Creative & Innovative
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne. A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
firma IDEALNA
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
Hipnotyczny Telemarketing
Hipnotyczny Telemarketing
Tutaj możesz porozmawiać o praktycznych zastosowaniach wiedzy zawartej w książce "Hipnotyczny Telemarketing".
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Graffiti, pismo ,rysunek , reklamy wizualne ,gest ,ubiór interpretowane w/g metody projekcji używanej w psychologii klinicznej.
Mądra komunikacja
Mądra komunikacja
"Mowa jest srebrem, a milczenie złotem" - czy aby na pewno? Powiększamy nasze kompetencje komunikacyjne.
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
SZKOLENIA
SZKOLENIA
Grupa stworzona dla osób poszukujących praktycznych inspiracji dla rozwoju własnego oraz swoich organizacji.
Telemarketing
Telemarketing
telemarketing, telesprzedaż