Adela Jaroszek
Koordynator, Cyfrowy Polsat S.A.
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kontroler (w zakresie umiejętności miękkich)
Cyfrowy Polsat S.A.
Przygotowanie prezentacji oraz materiałów szkoleniowych a także przeprowadzenie szkoleń z Doskonalenia umiejętności komunikacyjnych dla osób kontrolujących pracę Sekcji Telemarketingu, bieżąca współpraca z Trenerami w zakresie szkoleń oraz podziału zadań wewnątrz grupy odpowiedzialności, przygotowanie skryptów rozmów wychodzących,
Szkolenia i kursy
Efektywne Zarządzanie Czasem
Zarządzanie Projektami
Warsztaty z wystąpień publicznych
Zarządzanie Projektami
Warsztaty z wystąpień publicznych
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Zainteresowania
Śpiewanie
Ceramika
Nauka języka norweskiego
Ceramika
Nauka języka norweskiego
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
Coaching sztuką możliwości
Czym jest coaching? Tutaj się tego dowiesz i podniesiesz efektywność swoich działań :)
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
Hipnotyczny Telemarketing
Tutaj możesz porozmawiać o praktycznych zastosowaniach wiedzy zawartej w książce "Hipnotyczny Telemarketing".
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Graffiti, pismo ,rysunek , reklamy wizualne ,gest ,ubiór interpretowane w/g metody projekcji używanej w psychologii klinicznej.
Mądra komunikacja
"Mowa jest srebrem, a milczenie złotem" - czy aby na pewno? Powiększamy nasze kompetencje komunikacyjne.
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
SZKOLENIA
Grupa stworzona dla osób poszukujących praktycznych inspiracji dla rozwoju własnego oraz swoich organizacji.