Umiejętności
Coaching
Komunikatywność
Zarządzanie
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Project Management
Szkolenie
język angielski
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Właściciel
Szkolenia i Coaching.
Zajmuję się szkoleniami z umiejętności miękkich, rozwoju osobistego, efektywności, zarządzania czasem, Social Media, oraz szkoleniami z Coachingu. Zajmuję się szkoleniami z technik sprzedaży i negocjacji handlowych. Prowadzę także warsztaty technik trenerskich.
Drugą gałęzią działań AHA to life i business coaching. Pracuję w oparciu o standardy pracy European Mentoring & Coaching Council, którego jestem członkiem.
Zajmuję się szkoleniami z umiejętności miękkich, rozwoju osobistego, efektywności, zarządzania czasem, Social Media, oraz szkoleniami z Coachingu. Zajmuję się szkoleniami z technik sprzedaży i negocjacji handlowych. Prowadzę także warsztaty technik trenerskich.
Drugą gałęzią działań AHA to life i business coaching. Pracuję w oparciu o standardy pracy European Mentoring & Coaching Council, którego jestem członkiem.
Trener
■ Prowadzenie zajęć w ramach poradnictwa grupowego dla osób niepełnosprawnych i bezrobotnych w programach „Ku turystyce”, „Powrót” oraz „Czas na pracę” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
■ Prowadzenie zajęć z zakresu poszukiwania pracy, autoprezentacji, doradztwa zawodowego oraz rozwijania kompetencji miękkich
■ Prowadzenie zajęć z zakresu poszukiwania pracy, autoprezentacji, doradztwa zawodowego oraz rozwijania kompetencji miękkich
Trener/Coach
■ koordynacja pracy zespołu obsługującego ruch przychodzący, oraz likwidującego szkody Klientów Korporacyjnych
■ prowadzenie grupowych szkoleń z zakresu obsługi klienta,
■ prowadzenie indywidualnych i grupowych szkoleń w zakresie likwidacji szkód korporacyjnych, majątkowych
■ prowadzenie procesów rekrutacji (w tym AC) oraz szkoleń wstępnych- wdrażanie nowych pracowników do zadań związanych z telefoniczną obsługą Klienta
■ monitoring poziomu jakości obsługi klienta oraz poprawności
procesu likwidacji szkód
■ motywowanie pracowników do osiągania wymaganych wyników
■ przygotowanie kontroli i oceny pracowników
■ prowadzenie coachingów, przekazywanie informacji zwrotnych dotyczących jakości pracy likwidatorom
■ współpraca z managerami wydziałów
■ prowadzenie grupowych szkoleń z zakresu obsługi klienta,
■ prowadzenie indywidualnych i grupowych szkoleń w zakresie likwidacji szkód korporacyjnych, majątkowych
■ prowadzenie procesów rekrutacji (w tym AC) oraz szkoleń wstępnych- wdrażanie nowych pracowników do zadań związanych z telefoniczną obsługą Klienta
■ monitoring poziomu jakości obsługi klienta oraz poprawności
procesu likwidacji szkód
■ motywowanie pracowników do osiągania wymaganych wyników
■ przygotowanie kontroli i oceny pracowników
■ prowadzenie coachingów, przekazywanie informacji zwrotnych dotyczących jakości pracy likwidatorom
■ współpraca z managerami wydziałów
Szkolenia i kursy
Język angielski – certyfikat City&Guilds International Spoken ESOL B1; ukończone szkolenie „Your Winning Edge – Job Search” prowadzone przez Energizers Training&Coaching
Train the trainers – szkolenie dla trenerów
Train the trainers – szkolenie dla trenerów
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Zainteresowania
motoryzacja, muzyka (umiejętność gry na pianinie), podróże, portret psychologiczny jednostki
Inne
• umiejętność przekazywania informacji w sposób skuteczny i przynoszący efekty
• samodzielność
• umiejętność pracy w zespole i koordynacji zespołu, łatwość nawiązywania kontaktów z otoczeniem
• komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
• umiejętność pracy pod presją czasu
• umiejętność motywowania zespołu do działań
• teoretyczna i praktyczna znajomość prawa i procedur dotyczących likwidacji
szkód
• samodzielność
• umiejętność pracy w zespole i koordynacji zespołu, łatwość nawiązywania kontaktów z otoczeniem
• komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
• umiejętność pracy pod presją czasu
• umiejętność motywowania zespołu do działań
• teoretyczna i praktyczna znajomość prawa i procedur dotyczących likwidacji
szkód
Grupy
Baza książek dla Trenera na GoldenLine.pl
Baza książek i materiałów dla trenera na (na warsztaty) na GoldenLine.pl
Bezpłatne Porady Psychologiczne i Coachingowe
Potrzebujesz porady psychologa, coacha albo specjalisty od rozwoju osobistego? Ta grupa jest dla Ciebie.
Jesteś psychologiem, coachem lub specjalistą od rozwoju osobistego i chcesz dać się poznać j
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
coach4you.pl
Coach4You.pl to pierwszy w Polsce portal internetowy, na którym w jednym miejscu, przy pomocy kilku kliknięć myszką znajdziesz coachów, firmy szkoleniowe, uczelnie zajmujące się przygotowaniem
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i