Umiejętności
PRINCE2 Foundation Certificate
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista w Zespole ds. funduszy strukturalnych
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
zarządzanie projektami/nowe projekty
Specjalista; zakres obowiązków: Kierownik projektu informatyzacji uczelni „Nowoczesna Uczelnia jako system e-usług dla społeczeństwa informacyjnego województwa lubelskiego” – Działanie 4.1 Społeczeństwo informacyjne (RPO WL) (nadzór całościowy nad realizacją projektu); specjalista ds. rozliczeń, monitoringu, sprawozdawczości i promocji w projekcie „Uniwersytet Przyrodniczy. Biblioteka Główna – Regionalny Ośrodek Rolniczej Informacji Naukowej w Lublinie – Działanie 8.1. Infrastruktura dydaktyczna i społeczna szkół wyższych (RPO WL) (nadzór nad poprawnością realizacji projektu, rozliczanie i monitorowanie wdrażania projektu oraz sprawozdania z realizacji projektu), specjalista ds. monitoringu i sprawozdawczości w projekcie „Z nauki do gospodarki” (zakończony 20.10.2010) –Priorytet VIII. Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.2. Transfer wiedzy, Poddziałanie 8.2.1. Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw POKL) przygotowanie nowych projektów inwestycyjnych i szkoleniowych, celem których jest rozwój Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie,
Specjalista; zakres obowiązków: Kierownik projektu informatyzacji uczelni „Nowoczesna Uczelnia jako system e-usług dla społeczeństwa informacyjnego województwa lubelskiego” – Działanie 4.1 Społeczeństwo informacyjne (RPO WL) (nadzór całościowy nad realizacją projektu); specjalista ds. rozliczeń, monitoringu, sprawozdawczości i promocji w projekcie „Uniwersytet Przyrodniczy. Biblioteka Główna – Regionalny Ośrodek Rolniczej Informacji Naukowej w Lublinie – Działanie 8.1. Infrastruktura dydaktyczna i społeczna szkół wyższych (RPO WL) (nadzór nad poprawnością realizacji projektu, rozliczanie i monitorowanie wdrażania projektu oraz sprawozdania z realizacji projektu), specjalista ds. monitoringu i sprawozdawczości w projekcie „Z nauki do gospodarki” (zakończony 20.10.2010) –Priorytet VIII. Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.2. Transfer wiedzy, Poddziałanie 8.2.1. Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw POKL) przygotowanie nowych projektów inwestycyjnych i szkoleniowych, celem których jest rozwój Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie,
Specjalista ds. monitoringu i sprawozdawczości/Trener
POKL-monitoring realizowanych projektów i sprawozdawczość
kreowanie nowych pomysłów na projekty, przelewanie w generator i .... czekanie co los przyniesie :)
Trener z zakresu pozyskiwania funduszy, aplikowania, rozliczania, realizowania, zarządzania - a wszystko to na miękko i twardo najczęściej z finansowaniem środkami UE
Specjalista ds. monitoringu i sprawozdawczości
obowiązki:
nadzór nad poprawnością realizacji projektów w ramach POKL realizowanych przez firmę („Inwestycja” woj. lubelskie, „Inicjatywa” woj. łódzkie, „Kreatywni” woj. łódzkie),
koordynowanie działań w ramach realizowanych projektów
sprawozdawczość (harmonogramy, wnioski o płatność, bieżące kontakty z instytucją zarządzającą, zmiany we wniosku wynikające z realizacji projektów)
kreacja i tworzenie nowych projektów, sporządzanie wniosków aplikacyjnych w ramach POKL
trener/wykładowca-prowadzenie szkoleń dla osób pracujących / bezrobotnych / wykluczonych społecznie i zagrożonych wykluczeniem z zakresu: pozyskiwania finansowania projektów z UE, zasad realizacji projektów w ramach POKL, POIG, POIŚ, RPOWL; zarządzania projektami; strategii zarządzania i podstaw marketingu oraz promocji i komunikacji, obsługi klienta i negocjacji, przygotowania Studium Wykonalności dla projektów infrastrukturalnych (turystycznych, drogowych, wodno-kanalizacyjnych), Biznesplanów dla inwestycji rozwojowych i innowacyjnych MŚP, realizacji i rozliczania projektów współfinansowanych z PO na lata 2007-2013. Łącznie przeprowadzonych ok. 600 godzin szkoleń dla osób dorosłych
kreowanie nowych pomysłów na projekty, przelewanie w generator i .... czekanie co los przyniesie :)
Trener z zakresu pozyskiwania funduszy, aplikowania, rozliczania, realizowania, zarządzania - a wszystko to na miękko i twardo najczęściej z finansowaniem środkami UE
Specjalista ds. monitoringu i sprawozdawczości
obowiązki:
nadzór nad poprawnością realizacji projektów w ramach POKL realizowanych przez firmę („Inwestycja” woj. lubelskie, „Inicjatywa” woj. łódzkie, „Kreatywni” woj. łódzkie),
koordynowanie działań w ramach realizowanych projektów
sprawozdawczość (harmonogramy, wnioski o płatność, bieżące kontakty z instytucją zarządzającą, zmiany we wniosku wynikające z realizacji projektów)
kreacja i tworzenie nowych projektów, sporządzanie wniosków aplikacyjnych w ramach POKL
trener/wykładowca-prowadzenie szkoleń dla osób pracujących / bezrobotnych / wykluczonych społecznie i zagrożonych wykluczeniem z zakresu: pozyskiwania finansowania projektów z UE, zasad realizacji projektów w ramach POKL, POIG, POIŚ, RPOWL; zarządzania projektami; strategii zarządzania i podstaw marketingu oraz promocji i komunikacji, obsługi klienta i negocjacji, przygotowania Studium Wykonalności dla projektów infrastrukturalnych (turystycznych, drogowych, wodno-kanalizacyjnych), Biznesplanów dla inwestycji rozwojowych i innowacyjnych MŚP, realizacji i rozliczania projektów współfinansowanych z PO na lata 2007-2013. Łącznie przeprowadzonych ok. 600 godzin szkoleń dla osób dorosłych
specjalista ds. szkoleń, doradca ds. projektów unijnych
kontakty z klientami, sprzedaż usług szkoleniowych i doradczych
Doradca ds. projektów unijnych, specjalista ds. szkoleń
obowiązki:
diagnoza potrzeb klientów,
organizowanie i monitorowanie realizacji kontraktów szkoleniowych (jako kierownik projektu dla m.in. kontraktu na przeprowadzenie 44 szkoleń dwudniowych dla grup trenerów wewnętrznych PZU S.A.,
przygotowanie otwartego projektu unijnego w zakresie szkolenia menedżerów – organizacja projektu, pozyskanie klientów, negocjacje warunków
obsługa projektu zamkniętego – przygotowanie merytoryczne, sporządzenie wniosku, organizacja, budżetowanie, harmonogram, procedury wewnętrzne dot. sprawozdawczości i monitoringu, zarządzania realizacją projektu
Doradca ds. projektów unijnych, specjalista ds. szkoleń
obowiązki:
diagnoza potrzeb klientów,
organizowanie i monitorowanie realizacji kontraktów szkoleniowych (jako kierownik projektu dla m.in. kontraktu na przeprowadzenie 44 szkoleń dwudniowych dla grup trenerów wewnętrznych PZU S.A.,
przygotowanie otwartego projektu unijnego w zakresie szkolenia menedżerów – organizacja projektu, pozyskanie klientów, negocjacje warunków
obsługa projektu zamkniętego – przygotowanie merytoryczne, sporządzenie wniosku, organizacja, budżetowanie, harmonogram, procedury wewnętrzne dot. sprawozdawczości i monitoringu, zarządzania realizacją projektu
Własciciel
AID! Katarzyna Antosiewicz
szkolenia, szkolenia, szkolenia
Pisanie wniosków o dofinansowanie UE, pomoc w realizacji, rozliczanie projektów
Zlikwidowałam działalność z uwagi na stałe zatrudnienie i możliwość wykonywania pracy na podstawie umów zleceń / o dzieło
prowadziłam szkolenia z zakresu zarządzania projektami UE, przygotowania wniosków oraz biznesplanów (m.in. dla PAIZ Konsulting Sp. z o.o., Lechaa Consulting Sp. z o.o.), obsługi realizacji i rozliczania projektów unijnych, obsługi klienta, sprzedaży, marketingu i in., przygotowywałam wnioski aplikacyjne wraz z dokumentacją dodatkową w ramach projektów unijnych dla sektora MŚP, administracji państwowej, organizacji pozarządowych oraz wnioski z zakresu POKL (klienci komercyjni, współpraca z firmami konultingowymi).
Pisanie wniosków o dofinansowanie UE, pomoc w realizacji, rozliczanie projektów
Zlikwidowałam działalność z uwagi na stałe zatrudnienie i możliwość wykonywania pracy na podstawie umów zleceń / o dzieło
prowadziłam szkolenia z zakresu zarządzania projektami UE, przygotowania wniosków oraz biznesplanów (m.in. dla PAIZ Konsulting Sp. z o.o., Lechaa Consulting Sp. z o.o.), obsługi realizacji i rozliczania projektów unijnych, obsługi klienta, sprzedaży, marketingu i in., przygotowywałam wnioski aplikacyjne wraz z dokumentacją dodatkową w ramach projektów unijnych dla sektora MŚP, administracji państwowej, organizacji pozarządowych oraz wnioski z zakresu POKL (klienci komercyjni, współpraca z firmami konultingowymi).
specjalista ds szkoleń, kierownik ds. szkoleń i organizacji; konsultant
PMG Consulting Sp. z o.o.
obowiązki:
w zakresie działalności szkoleniowej:
badanie potrzeb szkoleniowych, tworzenie autorskich programów szkoleń, warsztatów i coachingu (marketing, promocja i PR, telemarketing, obsługa klienta, standardy, zarządzanie projektami, strategie marketingowe, zarządzanie strategiczne)
organizacja szkoleń i warsztatów strategicznych, przygotowanie (merytoryczne i graficzne) materiałów szkoleniowych, ramówek trenerskich, harmonogramów szkoleń oraz raportów poszkoleniowych wraz z analizą oceny zakresu merytorycznego i oceny prowadzących
zarządzanie projektami szkoleniowymi – sporządzenie ofert, prezentacja, ustalanie harmonogramów, negocjacje umowy z Klientem, budżetowanie, fakturowanie
prowadzenie szkoleń, warsztatów, coaching, superwizje, group training, trainers development
zarządzanie zespołem trenerów i konsultantów, rozliczenia z trenerami
w zakresie zarządzania projektami (w tym finansowanymi z budżetu UE):
zarządzanie projektami szkoleniowymi, doradczymi, strategicznymi w procesie obsługi klienta (posykiwanie klientów, kierowanie akcjami telemarketingowymi, wizyty u klientów, ofertowanie, działania PR i akcje marketingowe, negocjacje, budżetowanie i rozlicznie projektów, organizowanie projektów szkoleniowych i doradczych, monitorowanie ich realizacji)
realizacja projektu „Marka regionalna kluczem do wywołania procesów innowacyjnych w przedsiębiorstwach Lubelszczyzny” we współpracy z Urzędem Marszałkowskim Województwa Lubelskiego i Agencją Reklamową Vena Art – organizacja i obsługa oraz odpowiedzialność za cykl 24 szkoleń dla przedsiębiorców oraz konferencję otwierającą i zamykającą projekt.
wyszukiwanie, selekcja , analiza i interpretacja przepisów UE oraz wytycznych wspólnotowych
znajomość dokumentacji projektowej
rozpoznanie możliwości realizacji projektów kluczowych w poszczególnych programach operacyjnych
przygotowywanie informacji i ofert dla klientów
przygotowywanie projektu – założenia, merytoryka, wniosek, monitorowanie realizacji
w zakresie doradztwa:
przygotowywanie wniosków i dokumentacji aplikacyjnej przy pozyskiwaniu funduszy unijnych
analizy i tworzenie strategii marketingowych m.in. dla Perła Browary Lubelskie S.A., Browaru Łomża Sp. z o.o.
projekty doradcze z zakresu CRM, zarządzania i organizacji pracy w firmie m.in. dla Kiljańczyk Sp. z o.o.
analizy i badania marketingowe, tworzenie planów sprzedaży i analiza ich wykonania, budżetowanie akcji promocyjnych i marketingowych oraz analiza realizacji i wykonania
w zakresie działalności szkoleniowej:
badanie potrzeb szkoleniowych, tworzenie autorskich programów szkoleń, warsztatów i coachingu (marketing, promocja i PR, telemarketing, obsługa klienta, standardy, zarządzanie projektami, strategie marketingowe, zarządzanie strategiczne)
organizacja szkoleń i warsztatów strategicznych, przygotowanie (merytoryczne i graficzne) materiałów szkoleniowych, ramówek trenerskich, harmonogramów szkoleń oraz raportów poszkoleniowych wraz z analizą oceny zakresu merytorycznego i oceny prowadzących
zarządzanie projektami szkoleniowymi – sporządzenie ofert, prezentacja, ustalanie harmonogramów, negocjacje umowy z Klientem, budżetowanie, fakturowanie
prowadzenie szkoleń, warsztatów, coaching, superwizje, group training, trainers development
zarządzanie zespołem trenerów i konsultantów, rozliczenia z trenerami
w zakresie zarządzania projektami (w tym finansowanymi z budżetu UE):
zarządzanie projektami szkoleniowymi, doradczymi, strategicznymi w procesie obsługi klienta (posykiwanie klientów, kierowanie akcjami telemarketingowymi, wizyty u klientów, ofertowanie, działania PR i akcje marketingowe, negocjacje, budżetowanie i rozlicznie projektów, organizowanie projektów szkoleniowych i doradczych, monitorowanie ich realizacji)
realizacja projektu „Marka regionalna kluczem do wywołania procesów innowacyjnych w przedsiębiorstwach Lubelszczyzny” we współpracy z Urzędem Marszałkowskim Województwa Lubelskiego i Agencją Reklamową Vena Art – organizacja i obsługa oraz odpowiedzialność za cykl 24 szkoleń dla przedsiębiorców oraz konferencję otwierającą i zamykającą projekt.
wyszukiwanie, selekcja , analiza i interpretacja przepisów UE oraz wytycznych wspólnotowych
znajomość dokumentacji projektowej
rozpoznanie możliwości realizacji projektów kluczowych w poszczególnych programach operacyjnych
przygotowywanie informacji i ofert dla klientów
przygotowywanie projektu – założenia, merytoryka, wniosek, monitorowanie realizacji
w zakresie doradztwa:
przygotowywanie wniosków i dokumentacji aplikacyjnej przy pozyskiwaniu funduszy unijnych
analizy i tworzenie strategii marketingowych m.in. dla Perła Browary Lubelskie S.A., Browaru Łomża Sp. z o.o.
projekty doradcze z zakresu CRM, zarządzania i organizacji pracy w firmie m.in. dla Kiljańczyk Sp. z o.o.
analizy i badania marketingowe, tworzenie planów sprzedaży i analiza ich wykonania, budżetowanie akcji promocyjnych i marketingowych oraz analiza realizacji i wykonania
Szkolenia i kursy
listopad 2013 "Prince 2 Foundation" + certyfikat - Inprogress SP. z o.o.
Spotkania Trenerów Biznesu PTTB
Narzędziownia
styczeń 2011 – „Techniki dramowo – teatralne w pracy z grupą” – Stowarzyszenie Praktyków Dramy STOP-KLATKA
lipiec - sierpień 2010 – „Efektywni – metodyka prowadzenia zajęć” kurs trenerski – Lechaa Consulting Sp. z o.o.
Liczne kursy związane z zasadami wdrażania programów unijnych, aplikowania, realizacji i rozliczania projektów unijnych (POKL, RPO), w tym zamówienia publiczne, pomoc publiczna, zasada równości, kwalifikowalność wydatków itp.
Spotkania Trenerów Biznesu PTTB
Narzędziownia
styczeń 2011 – „Techniki dramowo – teatralne w pracy z grupą” – Stowarzyszenie Praktyków Dramy STOP-KLATKA
lipiec - sierpień 2010 – „Efektywni – metodyka prowadzenia zajęć” kurs trenerski – Lechaa Consulting Sp. z o.o.
Liczne kursy związane z zasadami wdrażania programów unijnych, aplikowania, realizacji i rozliczania projektów unijnych (POKL, RPO), w tym zamówienia publiczne, pomoc publiczna, zasada równości, kwalifikowalność wydatków itp.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Finanse/Ekonomia
Inne
Zainteresowania
fotografowanie
sushi
sushi
Organizacje
Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu
Inne
nic nie jest wiadome a wszystko możliwe
Grupy
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Najstarsza prywatna uczelnia w Lublinie. Kształcimy na studiach licencjackich, inżynierskich , magisterskich i podyplomowych. Można studiować w języku polskim i angielskim a także on-line!
BERNDSON theTRAINers
BERNDSON theTRAINers - dla trenerów.
Jesteś trenerem, firmą trenerską? Myślisz o współpracy? Chcesz wiedzieć co oferujemy trenerom? Chcesz wiedzieć pierwszy o możliwościach i nowościach? Zapraszamy
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Decoupage
Zapraszam wszystkich do dzielenia się wiedzą na temat pięknej, wciągającej i bardzo starej sztuki jaką niewątpliwie jest sztuka papieru zwana decoupage.
Dla COACHA
Grupa powstała na rzecz serwisu BogatyUmysl.pl skupiającego ekspertów z dziedziny rozwoju osobistego oraz osoby zainteresowane korzystaniem z ich usług.
Freelancity.pl
Freelancity.pl
to innowacyjny portal społecznościowy dla profesjonalistów różnych branż, oferujący zaawansowane funkcje zarządzania projektami, służące do pozyskiwania wysokiej klasy specjalistów.
W
Fundusze unijne
Jak napisać dobry projekt? Jak rozliczyć wniosek? Jak znaleźć się w gąszczu przepisów prawnych? - Bezpłatne porady najlepszych profesjonalistów w kraju.