Zuzanna Zając

Training Captain, Nike Retail Poland Sp. z o.o.
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Mentoring Zarządzanie zespołem Szkolenia pracowników Sprzedaż bezpośrednia Rozwój osobisty sport Planowanie sztuki walki Motywowanie zespołu

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Nike Retail Poland Sp. z o.o.
Training Captain
- szkolenie nowych pracowników
- przeprowadzanie szkoleń dla pracowników przed otwarciem nowych sklepów na terenie Polski
- przygotowanie materiałów szkoleniowych dla pracowników na terenie Polski
- prowadzenie prezentacji / szkolenia dla kierowników z Polski i Central East Europe dotyczącego nowego narzędzia do obsługi klienta DNA
- wdrożenie do sklepów w Polsce nowego programu szkoleniowego DNA, dotyczącego indywidualnego i profesjonalnego podejścia do klienta podczas obsługi
- kontrola i wsparcie dla sklepów po wdrożeniu programu DNA
- motywowanie zespołu
- coaching
Nike Retail Poland Sp. z o.o.
Apparel Coach
- kierowanie zespołem
- przygotowanie raportów sprzedaży ( dziennych, tygodniowych, miesięcznych, zestawienia i analiza sprzedaży )
- dbałość o przepływ dokumentów, przygotowanie dokumentów niejawnych
- przygotowanie harmonogramu pracy dla pracowników na cały tydzień
- analiza dostaw, planowanie przestrzeni sali sprzedaży
- czynny udział w rekrutacji nowych pracowników
- motywowanie zespołu
- kontrola wskaźników KPI
- przygotowanie materiałów szkoleniowych
- szkolenia nowych pracowników

- aranżacja przestrzeni sklepowej
- terminowe przygotowanie ekspozycji do promowanej przez firmę kampanii
- twórcze planowanie, wykorzystanie przestrzeni i oświetlenia
- tworzenie photo feedbacku do centrali
- dbałość o odpowiednią ilość struktur meblowych
- aranżacja i zmiany na witrynach
- kontrola zatowarowania sklepu, zgłaszanie niezgodności i braków
- szkolenia pracowników z dziedziny VM
Logo
Kierownik
Salon Quiksilver
- zarządzanie salonem sprzedaży
- przygotowanie ekspozycji towarów
- zarządzanie przepływem towaru między salonami na terenie Polski
- zarządzanie personelem (rekrutacja nowych pracowników, tworzenie harmonogramów czasu pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, planowanie urlopów, zwolnienia, przygotowanie umów zleceń oraz innych dokumentów niezbędnych do zatrudnienia)

- współpraca z działem księgowym
- przygotowanie list płac dla pracowników
- przygotowanie raportów sprzedaży (dziennie, miesięczne, roczne, zestawienie i analizy sprzedaży)

- kontrola kosztów operacyjnych
- dbałość o przepływ dokumentów, przygotowanie dokumentów nie jawnych
- przygotowanie budżetu gospodarczego dla punktu sprzedaży
- przygotowanie indywidualnych targetów miesięcznych dla pracowników
- okresowa kontrola polityki cenowej lokalnej konkurencji
- szkolenie pracowników
- projektowanie i aranżacja przestrzeni salonu sprzedaży
- reprezentacja salonu sprzedaży na spotkaniach i szkoleniach krajowych
- reprezentacja Polski na szkoleniach międzynarodowych dotyczących oceny i wyboru kolekcji na przyszłe sezony

- prowadzenie wyjazdów międzynarodowych dla pracowników sieci Quiksilver
- przygotowanie i akceptacja projektów graficznych na potrzeby marketingowe salonów na terenie całej Polski

- zamawianie materiałów wyprzedażowych z Francji
- informowanie salonów w Polsce o zaistniałych zmianach, konkursach, promocjach
- tłumaczenie korespondencji email z Francji i przekazywanie ich do wszystkich salonów w Polsce
- organizowanie transportu drobnicowego w Polsce
- wyjaśnianie zaginionych dostaw towarów we wszystkich salonach na terenie Polski
- uzupełnienie towarów dla sklepów na terenie całej Polski
- zgłaszanie do centrali w Francji wszelkich problemów dotyczących nieprawidłowości działania systemu sprzedażowego, błędów w dostawach, błędnych cen na towarach itp.

- przygotowanie rozliczeń inwentaryzacyjnych
- pozyskiwanie nowych kontrahentów, wprowadzanie ich produktów do punktów sprzedaży
Logo
Główny sprzedawca
Demmer's Teahouse
- dbałość o ekspozycje punkt sprzedaży
- profesjonalna obsługa klienta
- badanie potrzeb klientów
- sprzedaż bezpośrednia
- przygotowywanie degustacji produktów
- szkolenie pracowników

Szkolenia i kursy

Training Captain Nike
Kurs profesjonalnej obsługi klienta
Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej

Edukacja

Logo
Turystyka biznesowa, licencjackie
Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku

Specjalizacje

Marketing
Marketing bezpośredni
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości

Zainteresowania

sport, fitness, sztuki walk, dobra książka, jazda rowerem

Grupy

Crossfit
Crossfit
Kompletny program treningowy,rozwijający każdy aspekt sprawności. Nie ogranicza się tylko do wytrzymałości lub tylko do siły. Obejmujący wszystkie grupy mięśni i rodzaje wysiłku, skalowalny do każdych