Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Zakupów i Produktu
Art-Series sp. z o.o
Zakres obowiązków:
- Coroczny wybór asortymentu na największych targach branżowych (Canton Fair)
- Ustalanie z klientami sieciowymi asortymentu świątecznego
- Opracowywanie i planowanie zamówień zakupowych od dostawców z Chin (ok. 140 fabryk)
- Negocjacje warunków cenowych, wolumenu, czasu dostaw i okresów logistycznych
- Konsolidacja zamówień celem minimalizacji kosztów transportu
- Stały kontakt z firmą logistyczną, monitorowanie dostaw
- Kontrola jakości towaru oraz zgodności z zamówieniem; ewentualne reklamacje i odzyskiwanie poniesionych kosztów
- Promowanie słabo rotujących produktów, akcje promocyjne
- Organizacja imprez targowych
- Analiza danych sprzedażowych, obliczanie marż
Projekt: Budowa i organizacja pracy Działu Zakupów
Zakres obowiązków:
- Standaryzacja procesów zakupowych
- Zbudowanie bazy danych wzorów
- Opracowanie formularza zamówień, ze szczegółowym zestawieniem kosztów, wolumenu, historii zamówienia, kursami walut, okresami logistycznymi i czasami dostaw
- Uczestnictwo w rekrutacjach Asystentów Zakupów
- Wdrożenie nowych pracowników
Osiągnięcia: Usprawnienie pracy działu zakupów, podniesienie poziomu Customer Service, obniżenie wskaźnika zamówień niezrealizowanych
Projekt: Usprawnienie programu dedykowanego AS, służącego do obsługizamówień sprzedażowych oraz zakupowych, analiz sprzedaży i bazy towarowej
Zakres obowiązków:
- Formułowanie wymagań biznesowych
- Opracowanie procesu aktualizacji cen (import z pliku Excel)
- Testowanie systemu, szkolenia pracowników
- Stała współpraca z Informatykiem
Osiągnięcia: Wdrożenie usprawnień programu AS bez opóźnień w dostawach, z zachowaniem dotychczasowych poziomów obsługi klienta
- Coroczny wybór asortymentu na największych targach branżowych (Canton Fair)
- Ustalanie z klientami sieciowymi asortymentu świątecznego
- Opracowywanie i planowanie zamówień zakupowych od dostawców z Chin (ok. 140 fabryk)
- Negocjacje warunków cenowych, wolumenu, czasu dostaw i okresów logistycznych
- Konsolidacja zamówień celem minimalizacji kosztów transportu
- Stały kontakt z firmą logistyczną, monitorowanie dostaw
- Kontrola jakości towaru oraz zgodności z zamówieniem; ewentualne reklamacje i odzyskiwanie poniesionych kosztów
- Promowanie słabo rotujących produktów, akcje promocyjne
- Organizacja imprez targowych
- Analiza danych sprzedażowych, obliczanie marż
Projekt: Budowa i organizacja pracy Działu Zakupów
Zakres obowiązków:
- Standaryzacja procesów zakupowych
- Zbudowanie bazy danych wzorów
- Opracowanie formularza zamówień, ze szczegółowym zestawieniem kosztów, wolumenu, historii zamówienia, kursami walut, okresami logistycznymi i czasami dostaw
- Uczestnictwo w rekrutacjach Asystentów Zakupów
- Wdrożenie nowych pracowników
Osiągnięcia: Usprawnienie pracy działu zakupów, podniesienie poziomu Customer Service, obniżenie wskaźnika zamówień niezrealizowanych
Projekt: Usprawnienie programu dedykowanego AS, służącego do obsługizamówień sprzedażowych oraz zakupowych, analiz sprzedaży i bazy towarowej
Zakres obowiązków:
- Formułowanie wymagań biznesowych
- Opracowanie procesu aktualizacji cen (import z pliku Excel)
- Testowanie systemu, szkolenia pracowników
- Stała współpraca z Informatykiem
Osiągnięcia: Wdrożenie usprawnień programu AS bez opóźnień w dostawach, z zachowaniem dotychczasowych poziomów obsługi klienta
Kierownik Sklepu
Levi’s Store CH Targówek
Zakres obowiązków:
- Planowanie zatowarowania sklepu
- Motywacja oraz nadzór nad zespołem pracowników (5 osób)
- Rekrutacja nowych pracowników
- Przygotowanie raportów i analiz sprzedaży
- Odpowiedzialność za visual merchandising sklepu
Projekt: Otwarcie 3 nowych sklepów w nowych lokalizacjach (Rzeszów, Toruń, Warszawa Wola)
Zakres obowiązków:
- Zaplanowanie i koordynacja pierwszego zatowarowania
- Szkolenia pracowników: produktowe, obsługa klienta, visualmerchandising
- Nadzór nad funkcjonowaniem sklepów przez pierwsze 3 miesiące ich działalności
Osiągnięcia: terminowe otwarcie nowych punktów sprzedaży
Powód odejścia: wypowiedzenie umowy o prace spowodowane otrzymaniem innej oferty
- Planowanie zatowarowania sklepu
- Motywacja oraz nadzór nad zespołem pracowników (5 osób)
- Rekrutacja nowych pracowników
- Przygotowanie raportów i analiz sprzedaży
- Odpowiedzialność za visual merchandising sklepu
Projekt: Otwarcie 3 nowych sklepów w nowych lokalizacjach (Rzeszów, Toruń, Warszawa Wola)
Zakres obowiązków:
- Zaplanowanie i koordynacja pierwszego zatowarowania
- Szkolenia pracowników: produktowe, obsługa klienta, visualmerchandising
- Nadzór nad funkcjonowaniem sklepów przez pierwsze 3 miesiące ich działalności
Osiągnięcia: terminowe otwarcie nowych punktów sprzedaży
Powód odejścia: wypowiedzenie umowy o prace spowodowane otrzymaniem innej oferty
Szkolenia i kursy
- 10.2010 – szkolenie z zakresu zarządzania rozwojem nowego produktu z zastosowaniem wzornictwa przemysłowego w przedsiębiorstwie – Proces Rozwoju nowego produktu wzorniczego. Instytut Wzornictwa Przemysłowego
- 10.2008 – szkolenie z zakresu zarządzania personelem. Levi Strauss Poland
- 09.2008 – szkolenie produktowe i sprzedażowe. Levi Strauss Poland
- 02.2008 – szkolenie z visual merchandisingu. Levi Strauss Poland
- 10.2008 – szkolenie z zakresu zarządzania personelem. Levi Strauss Poland
- 09.2008 – szkolenie produktowe i sprzedażowe. Levi Strauss Poland
- 02.2008 – szkolenie z visual merchandisingu. Levi Strauss Poland
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
pieczenie ciast, aranżacje wnętrz, podróże.
Inne
Cechy: zaangażowanie w wykonywaną pracę, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność szybkiego uczenia się i adaptacji w nowych warunkach, poczucie humoru