Umiejętności
Microsoft Office
Obsługa urządzeń biurowych
Sumienność
Prawo jazdy kat B
Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
Rzetelność, punktualność i odpowiedzialność
Języki
polski
ojczysty
niemiecki
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik sali
Restauracja Włoska
– Rekrutacja, ustalanie grafików, wyznaczanie i rozliczanie z powierzonych
zadań.
- Dbałość o odpowiedni wystrój oraz porządek w sali restauracyjnej.
- Odpowiedzialność za jakość i dostępność serwowanych potraw we
współpracy z szefem kuchni.
- Zapewnienie fachowej obsługi.
- Podejmowanie działań poprawiających wizerunek restauracji.
- Przestrzeganie systemu HACCP.
- Nadzór nad gospodarką magazynową
zadań.
- Dbałość o odpowiedni wystrój oraz porządek w sali restauracyjnej.
- Odpowiedzialność za jakość i dostępność serwowanych potraw we
współpracy z szefem kuchni.
- Zapewnienie fachowej obsługi.
- Podejmowanie działań poprawiających wizerunek restauracji.
- Przestrzeganie systemu HACCP.
- Nadzór nad gospodarką magazynową
Specjalista ds. sprzedaży (praktyka)
- praca z systemem rezerwacji turystycznych Amadeus, Travelocity
- pomoc w wyborze odpowiedniej oferty i dostosowywanie jej do potrzeb
klientów
- utrzymywanie kontaktu z touroperatorami
- przyjmowanie telefonów związanych z uwagami bądź pytaniami klientów na
lotnisku/w hotelu/
- pomoc w wyborze odpowiedniej oferty i dostosowywanie jej do potrzeb
klientów
- utrzymywanie kontaktu z touroperatorami
- przyjmowanie telefonów związanych z uwagami bądź pytaniami klientów na
lotnisku/w hotelu/
Recepcjonistka
Alter Speicher
- przyjmowanie rezerwacji telefonicznych/ rezerwacji online
- dbanie o odpowiednie funkcjonowanie strony internetowej hotelu
- prowadzenie rozmów z klientami, przyjmowanie uwag/pytań
- Wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie gości za
pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej.
- Obsługa centrali telefonicznej, a także innych urządzeń biurowych na
przykład komputera, ksero
- dbanie o odpowiednie funkcjonowanie strony internetowej hotelu
- prowadzenie rozmów z klientami, przyjmowanie uwag/pytań
- Wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie gości za
pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej.
- Obsługa centrali telefonicznej, a także innych urządzeń biurowych na
przykład komputera, ksero
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Nauka języków obcych
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zainteresowania
Podróże. nauka języków obcych, sport, poznawanie nowych ludzi