Zuzanna Ciurzynska

Category Manager Kosmetyki, detergenty i swiat dziecka
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
biegły
rosyjski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Coca-Cola HBC Polska
Senior Category Manager
real,- Sp. z o.o. i Spółka, Spółka Komandytowa
Category Manager Kosmetyki, detergenty i swiat dziecka
• Kompleksowe zarzadzanie kategoriami - Tworzenie i realizacja długo – krótkoterminowej strategii sprzedaży – asortyment, ceny, promocja, planogram, komunikacja
• Negocjacje kontraktow rocznych z dostawcami
• Zarządzanie 9osobowym zespołem
Avon Cosmetics Polska
Senior Associate Category Manager - Avon Solutions, Avon Cosmetics Sp. z o.o.
• Zarządzenie segmentem masowym na rynkach CEE
• Tworzenie i realizacja długo – krótkoterminowej strategii sprzedaży
• Współpraca z działem kreacji w budowaniu ciekawej broszury I wizualizacji oferty
• Współpraca z działem marketingu regionalnego w budowaniu portfolio produktów I breifowanie nowości
• Współpraca z lokalnymi działami marketingu w budowaniu wsparcia i aktywizacji brandow
• Analiza konkurencji
• Zarządzanie zespołem 4 asystentów
Nestle Polska S.A.
Confectionery Junior Category Manager
- zarządzanie kategorią produktów słodkich
- analizy danych sprzedażowych i rynkowych
- rekomendacje asortymentowe dla kanałów sprzedaży i klientów
- category management
- planogramy i standardy merchandisingowe
- strategie wsparcia wprowadzenie nowych produktów i promocji
- komunikacja między działem marketingu i sprzedaży
- badania shoppera
Nestle Polska S.A.
Channel Development Specialist Modern Trade
- prowadzenie działań wspierających sprzedaż w kanale cash&carry and discounts: akcje B&G z udziałem hostess, przygotowanie produktów on/inpack
Nestle Polska S.A.
Przedstawiciel handlowy praktykant
Sprzedaż produktów Nestle do sklepów
Nestle Polska S.A.
POP specialist praktykant
- Praktykant w Dziale Traditional Channel Sales Development
- opracowywanie narzędzi służących komunikacji marki w miejscu sprzedaży (materiałów POS)
Unilever Polska S.A.
Local Chains praktykant
- Praktykant w Dziale Sprzedaży - Sieci Lokalne
- analizowanie działań promocyjnych
TUiR WARTA S.A.
Praktykant w Dziale Zarządzania Strukturą Organizacyjną
- Wspieranie działu w bieżącej pracy

Szkolenia i kursy

14-15.04.2011 7 nawyków skutecznego działania - Stephen R. Covey
10-11.02.2011 Zaawansowany Excel
16-19.11.2010 Rozwój umiejętności komunikacji
3-4.11.2010 Produktowy PR
14-15.09.2010 Marketing Management
14.09.2009 Seminarium Philip Kotler “ Chaos: The Business of Managing and Marketing in The Age of Turbulence”
22.07. 2009 Trening asertywności
19-20.12.2007 Prospace
18-24.11.2007 Introductory to generating demand - Mediolan
6-7.11.2007 Advanced presentations in English
10-11.07.2007 MS Project
Styczeń 2007 Bazy AC Nielsen i analizy danych
20-21.06.2006 Zarządzanie zmianą
31.05.2006 Time Management
11-12.05.2006 Skuteczny trademarketing

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing oraz Stosunki Międzynarodowe Ekonomiczne, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki

Zainteresowania

Narciarstwo, pływanie, tenis, koszykówka, rower
Zabytkowe sportowe pojazdy, muzyka, kino, taniec

Organizacje

10.01.2000 – obecnie Członek Automobilklubu Polskiego
15.04.1999 – obecnie Członek Klubu CAAR
02.2003 – 31.12.2005 Studenckie Koło Naukowe East West Business Vice Prezes, Specjalista ds. Public Relations Zorganizowanie konferencji EXPO-WSCHÓD 2003, poświęconej współpracy gospodarczej polskich firm z partnerami z Europy Sr.-Wsch. (samodzielne zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej konferencji)

Inne

Znajomość obsługi komputera:
Środowisko operacyjne (Windows)
Aplikacja Windows (Word, Excel, Power Point, MS Project)Obsługa systemu SAP, programu Prospace
Obsługa urządzeń biurowych
Prawo jazdy kategorii B

Grupy

AMERYKA
AMERYKA
CZY Amerykanie pozwolą żeby ich prezydentem był czarny?!
Coaching online
Coaching online
Regularne spotkania online - Skype - zadaj pytanie, zgłoś propozycję, omów plan coachingowy
Customer Experience. Doświadczenie Klienta
Customer Experience. Doświadczenie Klienta
Customer experience / Doświadczenie Klienta (CX) to suma wrażeń, które osoba nabywa podczas kontaktu z dostawcą jakiegoś dobra.
DlaKobietyPL
DlaKobietyPL
Portal dla kobiet
FMCG
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
Klub Rozwoju Osobistego
Klub Rozwoju Osobistego
Klub Rozwoju Osobistego. Rozwijaj się z nami. Osiągaj swoje cele szybciej i efektywniej. Osiągnij z nami sukces i rozwijaj się!
Kobiety
Kobiety
SUPER Grupa dla każdej Pani, a i również dla przystojnych Panów. Zapraszamy :o)
MonaVie www.PIJE.tv
MonaVie www.PIJE.tv
Powietrze-Tlen,Woda,Pokarm,Soki,Owoce,Warzywa,Witaminy, MonaVie blends antioxidant nutritional power with an unparalleled opportunity that can allow you to capitalize on the surging health and wellne
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP - to forum z tradycjami! -miejsce spotkań "Łowców Talentów" -informacje o ciekawych wakatach -informacje od kandydatów będących do wzięcia Daj się poznać!
PoGoDa
PoGoDa
Jaka temperatura (w stopniach Celsjusza) jest obecnie za Twoim oknem?
Salon Kobiet
Salon Kobiet
Jeśli jesteś aktywną i przyjazną Kobietą, która nie boi się marzyć i spełniać z konsekwencją swoje cele - to ta grupa jest dla Ciebie!
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie