Zuzanna Boroń

Absolwentka Politechniki Krakowskiej, tytuł mgr inż.
Skała, małopolskie

Umiejętności

Call Center Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa Raben
Specjalista ds. Obsługi Klienta; oddział Cholerzyn
Kontakt z klientem w sprawach operacyjnych dotyczących krajowego transportu drobnicowego - opieka nad przypisaną grupą klientów;
Sporządzanie raportów i analiz;
Wycena kosztów w oparciu o cenniki;
Kontrola sprzedaży usług transportowych;
Windykacja należności;
Przyjmowanie i kontrola realizacji zleceń;
Dbanie o dobry wizerunek firmy.
PEKAES Sp. z o.o.
Spedytor Drobnicowy - LTL DOM
Kontakt z klientem w sprawach operacyjnych dotyczących krajowego transportu drobnicowego;
Przyjmowanie zleceń;
Kontrola przebiegu realizacji usługi transportowej na każdym szczeblu;
Raportowanie statusu przesyłek;
Wycena kosztów;

Administracja biurowa - wprowadzanie danych do systemu firmy, obsługa dokumentów przewozowych.
PEKAES Sp. z o.o.
praktyka studencka + key entry
Administracja biurowa - wprowadzanie danych do systemu firmy, obsługa dokumentów przewozowych.
Varner Polska Ltd. Sp. z o.o.
Sprzedawca
Obsługa klienta sklepu Cubus Galeria Krakowska;
Dbanie o ekspozycję towaru;
Inwentaryzacja.

Edukacja

Logo
Transport - Zarządzanie w Transporcie i Logistyka, magisterskie
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki

Zainteresowania

podróże, książki, łamigłówki

Inne

- bardzo dobre umiejętności obsługi komputera i podstawowego oprogramowania;
- zdolnośc bardzo szybkiego uczenia się - głównie systemów i programów komputerowych;
- wysokie zdolności analityczne;