Umiejętności
Call Center
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Obsługi Klienta; oddział Cholerzyn
Kontakt z klientem w sprawach operacyjnych dotyczących krajowego transportu drobnicowego - opieka nad przypisaną grupą klientów;
Sporządzanie raportów i analiz;
Wycena kosztów w oparciu o cenniki;
Kontrola sprzedaży usług transportowych;
Windykacja należności;
Przyjmowanie i kontrola realizacji zleceń;
Dbanie o dobry wizerunek firmy.
Sporządzanie raportów i analiz;
Wycena kosztów w oparciu o cenniki;
Kontrola sprzedaży usług transportowych;
Windykacja należności;
Przyjmowanie i kontrola realizacji zleceń;
Dbanie o dobry wizerunek firmy.
Spedytor Drobnicowy - LTL DOM
Kontakt z klientem w sprawach operacyjnych dotyczących krajowego transportu drobnicowego;
Przyjmowanie zleceń;
Kontrola przebiegu realizacji usługi transportowej na każdym szczeblu;
Raportowanie statusu przesyłek;
Wycena kosztów;
Administracja biurowa - wprowadzanie danych do systemu firmy, obsługa dokumentów przewozowych.
Przyjmowanie zleceń;
Kontrola przebiegu realizacji usługi transportowej na każdym szczeblu;
Raportowanie statusu przesyłek;
Wycena kosztów;
Administracja biurowa - wprowadzanie danych do systemu firmy, obsługa dokumentów przewozowych.
Edukacja
Zainteresowania
podróże, książki, łamigłówki
Inne
- bardzo dobre umiejętności obsługi komputera i podstawowego oprogramowania;
- zdolnośc bardzo szybkiego uczenia się - głównie systemów i programów komputerowych;
- wysokie zdolności analityczne;
- zdolnośc bardzo szybkiego uczenia się - głównie systemów i programów komputerowych;
- wysokie zdolności analityczne;