Katarzyna Czerwinska

Senio Client Administrator/Planner for Large International Contracts, Bureau Veritas Polska
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Bureau Veritas Polska
Senio Client Administrator/Planner for Large International Contracts
Logo
Account Manager/ Payment Processer
The Guild of Construction Workers/ London
• Sprawdzanie przepływów finansowych firmy oraz ich kontrola a także finalizowanie płatności (SPA software)
• Kontrola płatności bankowych, finalizowanie transferów, kontakt on-line z największymi bankami w Wielkiej Brytanii (Lloyds, NatWest, Barclays)
• Prowadzenie dokumentacji związanych z działalnością sekcji, przygotowywanie raportów w Excelu.
• Praca pod presją terminów czasowych: transfer przelewów (Bacs oraz Chaps)
• Obsługa klientów kluczowych na płaszczyźnie zagadnień finansowych oraz prawnych, opieka nad klientami finansowymi – 75 firm na tydzień, około 25 telefonów wychodzących dziennie
• Zarządzanie teamem działu administracyjnego (część teamu „payments”) składającego sie z 2ch osób, łącznie grupa przygotowuje i kompletuje 2500 płatności na tydzień
• Tworzenie dziennego planu pracy dla własnego teamu w oparciu o tygodniowy zapis zajęć tworzonych przez managera działu finansów
• Trenowanie i szkolenie nowych pracowników działu finansów
Logo
CIS support officer
The Guild of Construction Workers/ London
• Kompleksowa obsługa polskich firm jednoosobowych, tłumaczenia skryptów, zasad odprowadzania podatków oraz reguł ubezpieczenia zdrowotnego
• Wprowadzanie potencjalnych klientów w ofertę firmy, wyjaśnianie zagadnień rządowego planu CIS dla samo zatrudnionych
• Obsługa profesjonalnej bazy danych (Prospekt Soft), logowanie zadań do systemu, przekazywanie szczegółowych informacji do działu administracyjnego oraz finansowego, współpraca z innymi działami firmy
• Udział w tworzeniu oferty reklamowej firmy, zapoznawanie polskich klientów z usługami finansowymi
• Logowanie danych klienta do systemu, sprawdzanie poprawności danych bankowych oraz weryfikacja stawki podatku poprzez bezpośrednią współpracę z Inland Revenue (brytyjski urząd skarbowy)
Abra Sp. z o.o.
Specjalista ds. Sprzedaży
• Organizowanie oraz uczestnictwo w międzynarodowych targach branżowych, Polska, Włochy (Marmomacc Verona, Marmotec Carrara), Turcja (Marble Izmir), Niemcy (Stone-Tec Norymberga), Anglia (Londyn, Stone Show),
• Współpraca z międzynarodowymi organizacjami geologicznymi oraz prasą branżową w powyższych krajach a także w Rosji, Chinach, Stanach Zjednoczonych oraz Brazylii
• Wyszukiwanie oraz pozyskiwanie nowych klientów poprzez przygotowywanie ofert handlowych a także negocjowanie i renegocjowanie umów z istniejącymi klientami
• Kompletowanie i koordynowanie przepływu dokumentacji dla zamawianych komponentów oraz usług
• Rozwiązywanie problemów pojawiających się we współpracy z klientami, dbanie o pozytywne relacje, usprawnienie przepływu informacji a także obsługa procesu reklamacji
• Monitorowanie rynku potencjalnych klientów, prowadzenie ich wstępnej selekcji i klasyfikacji
• Organizacja konferencji i eventów pod marką spółki
• Promocja i dbanie o wizerunek marki w mediach branżowych i wśród liderów opinii, budowanie relacji z dziennikarzami, ekspertami i liderami opinii
• Przygotowanie i dystrybucja materiałów PR (informacji prasowych, komentarzy, newsletterów etc.)
NUTRICIA Polska Sp. z o.o.
praktykantka w dziale CONTROLLING