Zofia Paczkowska-Szponar

Podinspektor w Departamencie Wdrażania EFS Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego,WRPO 2014+
Poznań, wielkopolskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju
Specjalista ds. pozyskiwania funduszy europejskich i krajowych
• Analiza krajowych oraz Regionalnych Programów Operacyjnych w ramach funduszy europejskich oraz pozostałych dostępnych programów i funduszy pomocowych, pod kątem możliwości pozyskania dotacji
• Analiza i syntetyczne opracowanie dokumentacji programowej, dokumentacji naboru wniosków, oraz powiązanych aktów prawnych niezbędnych w procedurze pozyskania dotacji w ramach poszczególnych Programów
• Bieżąca analiza Planów działań, Harmonogramów oraz ogłaszanych konkursów i naborów w ramach wszystkich dostępnych Programów i funduszy pomocowych
• Przeprowadzenie badań, analiz, diagnozy potrzeb Klienta na potrzeby przygotowania wniosków o dofinansowanie projektów
• Przygotowanie spójnej i racjonalnej koncepcji projektu oraz kompleksowe przygotowanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie projektów
• Raporty - Tworzenie raportów w celu zapewnienia personelowi zarządzającemu aktualnej wiedzy o stanie projektów realizowanych dla klientów.
• Wprowadzanie danych - Sprawdzanie i aktualizowanie danych o korespondencji z klientami oraz bazy danych z
harmonogramami.
Bank Pocztowy S.A.
Starszy Opiekun Klienta
Awans stanowiskowy.

• Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów - wspieranie Klientów w wyborze rozwiązań finansowych
dopasowanych do ich potrzeb
• Budowanie długotrwałych, profesjonalnych relacji z Klientami i bieżące pozyskiwanie nowych, w oparciu o cele sprzedażowe
• Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi
• Monitorowanie i śledzenie transakcji papierów wartościowych, otwieranie kont funduszy inwestycyjnych
• Praca z wykorzystaniem narzędzia CRM do zarządzania relacjami z Klientami
• Przestrzeganie procedur Banku Pocztowego dotyczących bezpieczeństwa i audytu.
• Zachowywanie poufności dokumentacji bankowej i informacji o klientach.
• Wykonywanie transakcji zleconych przez klientów, w tym składanie depozytów, wypłacanie środków i obsługiwanie bezgotówkowych form płatności.
Bank Pocztowy S.A.
Opiekun klienta
• Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów - wspieranie Klientów w wyborze rozwiązań finansowych
dopasowanych do ich potrzeb
• Budowanie długotrwałych, profesjonalnych relacji z Klientami i bieżące pozyskiwanie nowych, w oparciu o cele sprzedażowe
• Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi
• Monitorowanie i śledzenie transakcji papierów wartościowych, otwieranie kont funduszy inwestycyjnych
• Praca z wykorzystaniem narzędzia CRM do zarządzania relacjami z Klientami
• Przestrzeganie procedur Banku Pocztowego dotyczących bezpieczeństwa i audytu.
• Zachowywanie poufności dokumentacji bankowej i informacji o klientach.
• Wykonywanie transakcji zleconych przez klientów, w tym składanie depozytów, wypłacanie środków i obsługiwanie bezgotówkowych form płatności.
PGB Human Resources Sp. z o. o.
Asystent ds. Sprzedaży i Rekrutacji
- komunikacja telefoniczna oraz e-mailowa z potencjalnymi klientami,
- head-hunting (drogą telefoniczną, poprzez internet, prezentacje na uczelniach),
- spotkania z klientami,
- zamieszczanie ogłoszeń,
- selekcja aplikacji,
- wywiady telefoniczne,
- standaryzacja CV,
- raportowanie.
CCC S.A.
Kasjer, sprzedawca, obsługa klienta
• Organizowanie, uzupełnianie asortymentu i dbanie o stanowiska kasjerów.
• Aranżacja ekspozycji marketingowych w placówce zgodnie z dokumentacją
• Aktywna sprzedaż i obsługa Klienta w połączeniu z obsługą kasy fiskalnej
• Dbanie o estetykę i wygląd Salonu zgodnie ze standardami Firmy
• Utrzymanie pozytywnych relacji z Klientami
• Obsługa procesu reklamacji
• Realizacje założonego budżetu/planów
Logo
Doradca d.s. obsługi klienta
Salon Firmowy "Lasocki" -CCC S.A.
• Dbanie o estetykę i wygląd Salonu zgodnie ze standardami Firmy
• Utrzymanie pozytywnych relacji z Klientami
• Obsługa procesu reklamacji
• Realizacje założonego budżetu/planów
• Obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż z wykorzystaniem technik transakcji wiązanych
• Aranżacja ekspozycji marketingowych w placówce zgodnie z dokumentacją
503 Service Unavailable

Error 503 Service Unavailable

Service Unavailable

Guru Meditation:

XID: 473793941


Varnish cache server

Edukacja

Logo
Ekonomia, Ekonomia Regionalna i Integracja Europejska, magisterskie
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
Logo
Ekonomia, Ekonomika Gospodarki Żywnościowej, licencjackie
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
HR Business Partnering
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Sprzedaż
Usługi profesjonalne

Zainteresowania

-dobra książka (m.in.beletrystyka, thriller, fantasy ),
-rysunek (sztuka, malarstwo)
-narty, snowboard, siatkówka,

Grupy

Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.