Umiejętności
Chemia analityczna
Biochemia
Biotechnologia
Badania kliniczne
Genetyka
GMP
HPLC
Laboratorium
Marketing
Mikrobiologia
Biologia molekularna
Zarządzanie Sprzedażą
Sprzedaż
1
bioinzynieria
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
KAM - Linia Specjalistyczna Onkologia/CNS
- zarządzanie sprzedażą i marketingiem na podległym terenie 1/5 Polski (Polska Centralna i Północno-Wschodnia)
- współpraca, utrzymywanie długotrwałych relacji oraz doradztwo w zakresie wysokospecjalistycznych leków Rx w środowsku lekarzy specjalistów ( Onkologia Kliniczna, Medycyna Paliatywna, Neurologia)
- budowanie i rozwijanie długoterminowych relacji biznesowych z Kluczowymi Klientami firmy
- planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym
- wdrażania, kontrola i realizacja strategii marketingowej oraz działań promocyjnych w obszarze zarządzanych produktów
- wprowadzanie na rynek nowych leków
- realizacja planów sprzedaży
- udział w krajowych i zagranicznych konferencjach i sympozjach naukowych
- organizowanie spotkań promocyjnych oraz prezentacji na oddziałach specjalistycznych szpitali klinicznych
- współpraca z lokalnymi Key Opinion Leaderami
- dostarczanie wiedzy merytorycznej na temat leków i danych jednostek chorobowych
- zbieranie danych epidemiologicznych i raportów działań niepożądanych leków
- wsparcie przy opracowywaniu nowych strategii marketingowych
- sporządzanie raportów dotyczących konkurencji oraz analizy rynku farmaceutycznego
- dbanie o wzorowy wizerunek firmy w środowisku medycznym
- współpraca, utrzymywanie długotrwałych relacji oraz doradztwo w zakresie wysokospecjalistycznych leków Rx w środowsku lekarzy specjalistów ( Onkologia Kliniczna, Medycyna Paliatywna, Neurologia)
- budowanie i rozwijanie długoterminowych relacji biznesowych z Kluczowymi Klientami firmy
- planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym
- wdrażania, kontrola i realizacja strategii marketingowej oraz działań promocyjnych w obszarze zarządzanych produktów
- wprowadzanie na rynek nowych leków
- realizacja planów sprzedaży
- udział w krajowych i zagranicznych konferencjach i sympozjach naukowych
- organizowanie spotkań promocyjnych oraz prezentacji na oddziałach specjalistycznych szpitali klinicznych
- współpraca z lokalnymi Key Opinion Leaderami
- dostarczanie wiedzy merytorycznej na temat leków i danych jednostek chorobowych
- zbieranie danych epidemiologicznych i raportów działań niepożądanych leków
- wsparcie przy opracowywaniu nowych strategii marketingowych
- sporządzanie raportów dotyczących konkurencji oraz analizy rynku farmaceutycznego
- dbanie o wzorowy wizerunek firmy w środowisku medycznym
Przedstawiciel Medyczny - Specjalista (Pediatria, Laryngologia, Ortopedia,GP, Apteki)
- zarządzanie sprzedażą na podległym terenie
- współpraca, utrzymywanie długotrwałych relacji oraz doradztwo w zakresie leków Rx i OTC w środowsku lekarzy specjalistów (Pediatria, Laryngologia, Ortopedia, POZ)
- budowanie i rozwijanie długoterminowych relacji biznesowych z Klientami
- planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym
- wdrażania, kontrola i realizacja strategii marketingowej oraz działań promocyjnych w obszarze zarządzanych produktów
- wprowadzanie na rynek nowych leków
- realizacja planów sprzedaży
- udział w konferencjach i sympozjach naukowych
- organizowanie spotkań promocyjnych oraz prezentacji na oddziałach specjalistycznych szpitali klinicznych
- współpraca z lokalnymi Key Opinion Leaderami
- dostarczanie wiedzy merytorycznej na temat leków i danych jednostek chorobowych
- zbieranie danych epidemiologicznych i raportów działań niepożądanych leków
- wsparcie przy opracowywaniu nowych strategii marketingowych
- sporządzanie raportów dotyczących konkurencji oraz analizy rynku farmaceutycznego
- dbanie o wzorowy wizerunek firmy w środowisku medycznym
- współpraca, utrzymywanie długotrwałych relacji oraz doradztwo w zakresie leków Rx i OTC w środowsku lekarzy specjalistów (Pediatria, Laryngologia, Ortopedia, POZ)
- budowanie i rozwijanie długoterminowych relacji biznesowych z Klientami
- planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym
- wdrażania, kontrola i realizacja strategii marketingowej oraz działań promocyjnych w obszarze zarządzanych produktów
- wprowadzanie na rynek nowych leków
- realizacja planów sprzedaży
- udział w konferencjach i sympozjach naukowych
- organizowanie spotkań promocyjnych oraz prezentacji na oddziałach specjalistycznych szpitali klinicznych
- współpraca z lokalnymi Key Opinion Leaderami
- dostarczanie wiedzy merytorycznej na temat leków i danych jednostek chorobowych
- zbieranie danych epidemiologicznych i raportów działań niepożądanych leków
- wsparcie przy opracowywaniu nowych strategii marketingowych
- sporządzanie raportów dotyczących konkurencji oraz analizy rynku farmaceutycznego
- dbanie o wzorowy wizerunek firmy w środowisku medycznym
Przedstawiciel Medyczny - Specjalista (Gastroenterologia,Neurologia,Ortopedia,Reumatologia,Chirurgia
Sandoz Polska Sp. z o.o. (Grupa Novartis, LEK S.A.)
- zarządzanie sprzedażą na podległym terenie
- współpraca, utrzymywanie długotrwałych relacji oraz doradztwo w zakresie leków Rx w środowsku lekarzy specjalistów (Gastroenterologia, Neurologia, Ortopedia, Reumatologia, Chirurgia, POZ)
- budowanie i rozwijanie długoterminowych relacji biznesowych z Klientami
- planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym
- wdrażania, kontrola i realizacja strategii marketingowej i działań promocyjnych w obszarze zarządzanych produktów
- wprowadzanie na rynek nowych postaci leków
- realizacja planów sprzedaży oraz osiąganie wysokich wzrostów w kontekście promowanych produktów leczniczych
- organizacja konferencji, sympozjów naukowych oraz warsztatów specjalistycznych
- organizowanie spotkań promocyjnych oraz prezentacji na oddziałach specjalistycznych szpitali klinicznych
- współpraca z lokalnymi Key Opinion Leaderami, organizacja wykładów i przygotowywanie konferencji ogólnopolskich
- dostarczanie wiedzy merytorycznej na temat leków i danych jednostek chorobowych
- zbieranie danych epidemiologicznych i raportów działań niepożądanych leków
- wsparcie przy opracowywaniu nowych strategii marketingowych
- reprezentowanie firmy podczas wyjazdów międzynarodowych
- dostarczanie fachowej literatury medycznej dla pracowników służby zdrowia
- sporządzanie raportów dotyczących konkurencji oraz analizy rynku farmaceutycznego
- dbanie o wzorowy wizerunek firmy w środowisku medycznym
- współpraca, utrzymywanie długotrwałych relacji oraz doradztwo w zakresie leków Rx w środowsku lekarzy specjalistów (Gastroenterologia, Neurologia, Ortopedia, Reumatologia, Chirurgia, POZ)
- budowanie i rozwijanie długoterminowych relacji biznesowych z Klientami
- planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym
- wdrażania, kontrola i realizacja strategii marketingowej i działań promocyjnych w obszarze zarządzanych produktów
- wprowadzanie na rynek nowych postaci leków
- realizacja planów sprzedaży oraz osiąganie wysokich wzrostów w kontekście promowanych produktów leczniczych
- organizacja konferencji, sympozjów naukowych oraz warsztatów specjalistycznych
- organizowanie spotkań promocyjnych oraz prezentacji na oddziałach specjalistycznych szpitali klinicznych
- współpraca z lokalnymi Key Opinion Leaderami, organizacja wykładów i przygotowywanie konferencji ogólnopolskich
- dostarczanie wiedzy merytorycznej na temat leków i danych jednostek chorobowych
- zbieranie danych epidemiologicznych i raportów działań niepożądanych leków
- wsparcie przy opracowywaniu nowych strategii marketingowych
- reprezentowanie firmy podczas wyjazdów międzynarodowych
- dostarczanie fachowej literatury medycznej dla pracowników służby zdrowia
- sporządzanie raportów dotyczących konkurencji oraz analizy rynku farmaceutycznego
- dbanie o wzorowy wizerunek firmy w środowisku medycznym
Szkolenia i kursy
Certyfikat - Wystąpienia TED - 2017
Certyfikat - Zarządzanie sprzedażą- 2011-02
(PARP) Projekt współfinansowany przez UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Certyfikat - Zarządzanie Klientem- 2011-05
(PARP) Projekt współfinansowany przez UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Certyfikat - Psychologia Klienta - 2011 - 05
(PARP) Projekt współfinansowany przez UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Certyfikat - Inteligencja Emocjonalna - 2011-05
(PARP) Projekt współfinansowany przez UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Certyfikat - Zarządzanie własną efektywnością - 2011-02
(PARP) Projekt współfinansowany przez UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Certyfikat - Zaawansowane Techniki Prezentacji - 2011-05
(PARP) Projekt współfinansowany przez UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Certyfikat ukończenia kursu doskonalenia jazdy - 2011-01
Akademia Bezpiecznej Jazdy
Szkolenie - Przedstawiciel medyczny partnerem biznesowym apteki - 2009-09 - Perspektywa
Techniki sprzedaży i negocjacji, szkolenia medyczne, produktowe, merytoryczne, szkolenia wewnętrzne.
Certyfikat - Zarządzanie sprzedażą- 2011-02
(PARP) Projekt współfinansowany przez UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Certyfikat - Zarządzanie Klientem- 2011-05
(PARP) Projekt współfinansowany przez UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Certyfikat - Psychologia Klienta - 2011 - 05
(PARP) Projekt współfinansowany przez UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Certyfikat - Inteligencja Emocjonalna - 2011-05
(PARP) Projekt współfinansowany przez UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Certyfikat - Zarządzanie własną efektywnością - 2011-02
(PARP) Projekt współfinansowany przez UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Certyfikat - Zaawansowane Techniki Prezentacji - 2011-05
(PARP) Projekt współfinansowany przez UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Certyfikat ukończenia kursu doskonalenia jazdy - 2011-01
Akademia Bezpiecznej Jazdy
Szkolenie - Przedstawiciel medyczny partnerem biznesowym apteki - 2009-09 - Perspektywa
Techniki sprzedaży i negocjacji, szkolenia medyczne, produktowe, merytoryczne, szkolenia wewnętrzne.
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Farmaceutyka/Biotechnologia
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
- zarządzanie sprzedażą i marketing
- psychologia sprzedaży i biznesu
- genetyka, inżynieria genetyczna, biotechnologia,
- motoryzacja
- MMA
- strzelectwo sportowe i bojowe
- psychologia sprzedaży i biznesu
- genetyka, inżynieria genetyczna, biotechnologia,
- motoryzacja
- MMA
- strzelectwo sportowe i bojowe
Organizacje
- PZSS - uzyskany patent strzelecki i licencja zawodnicza
- ZKS - uzyskany patent strzelecki i licencja zawodnicza
- KS Amator
- ANAKONDA MMA Team - FIT&FUN
- Członek Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej
- ZKS - uzyskany patent strzelecki i licencja zawodnicza
- KS Amator
- ANAKONDA MMA Team - FIT&FUN
- Członek Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej
Inne
• biegła obsługa komputera i wielu programów
• znajomość technik sprzedaży i negocjacji (przebyte liczne szkolenia)
• łatwość w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów międzyludzkich
• zorientowanie na wynik i wola zwycięstwa
• wysoka komunikatywność
• bardzo dobry kontakt z klientem biznesowym
• pełne zaangażowanie, sumienność i bardzo dobra organizacja pracy
• umiejętność prowadzenia prezentacji
• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
• znajomość technik sprzedaży i negocjacji (przebyte liczne szkolenia)
• łatwość w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów międzyludzkich
• zorientowanie na wynik i wola zwycięstwa
• wysoka komunikatywność
• bardzo dobry kontakt z klientem biznesowym
• pełne zaangażowanie, sumienność i bardzo dobra organizacja pracy
• umiejętność prowadzenia prezentacji
• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Akademia Zdrowia
Akademia Zdrowia to przedsięwzięcie zrzeszające ludzi zainteresowanych tematyką zdrowia.
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.
Rynek HealthCare
Grupa dedykowana profesjonalistom sektora służby zdrowia, biotechnologicznego, sprzętu medycznego, logistyki.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.