Żaneta Golc

krupierka, Agencja Konsultingowa UNIVEX
Szczecin, zachodniopomorskie

Umiejętności

Obsługa klienta Łatwość nawiązywania kontaktów, sprawność i szybkość działania, zaangażowanie, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy Gotowanie inwentaryzacja towaru szkolenie nowych pracowników oraz pracowników niższych rangą sprzątanie hostelu, apartamentów i biur SPRZĄTANIE domów, mieszkań, biur, sklepów, hal, magazynów,po remontach Ochrona

Języki

polski
ojczysty

Doświadczenie zawodowe

Netto Polska
Sprzedawca/kasjer
Żabka Polska
Sprzedawca
Do zadań sprzedawcy należeć może wszystko, zważywszy na małą liczbę zatrudnionych, muszą oni wypełnić wszystkie obowiązki, których wymaga prowadzenie sklepu. Zatem od porannego otwarcia sklepu pracownik może obsługiwać kasę fiskalną, uzupełniać towar na półkach, sprawdzać terminy przydatności artykułów spożywczych, przyjmować dostawy towaru, sprzątać podłogi, porządkować towar, oznaczać ceny, zdawać kasę na koniec zmiany, itp.
Logo
Kelnerka/ Barmanka
lokal „Sedina” w Świnoujściu
Podstawowym zajęciem kelnera jest profesjonalna obsługa klientów lokalu od momentu ich wejścia, aż do opuszczenia go. Do kelnera należy powitanie gości, wybór stolika, przedstawienie menu, udzielenie wszelkich informacji odnośnie serwowanych potraw i napojów, pomoc w wyborze poszczególnych dań, a następnie przyjęcie zamówienia i jego odpowiednie zrealizowanie. Kelner musi zadbać o przyniesienie zamówionych potraw i dodatków oraz odpowiednie podanie ich do stołu. Powinien także sprawować ciągły nadzór nad klientami i reagować na każde wezwanie, zaś po zakończonym posiłku przedstawia rachunek i przyjmuje zapłatę. Ważnym elementem jest również odpowiednie pożegnanie klientów i zachęcenie ich do ponownego odwiedzenia tego miejsca.

Do zadań kelnera należy także przygotowanie lokalu do przyjęcia gości – zadbanie o odpowiedni wystrój, dostosowany do okoliczności, nakrywanie do stołu, dbanie o czystość zastawy i sztućców, nadzór nad jakością podawanych potraw i natychmiastowe usuwanie niepotrzebnych naczyń ze stołów.

W przypadku obsługi przyjęć do kelnera należy roznoszenie napojów i przekąsek, czy dbanie o właściwą temperaturę potraw.


Barmanka jest osobą, do której należy przygotowywanie różnego rodzaju napojów oraz kompleksowa obsługa klientów odwiedzających danych lokal.

Do podstawowych zadań barmanki należy dbanie o odpowiednie zaopatrzenie lokalu we wszystkie niezbędne produkty najlepszej jakości, nadzór nad ich odpowiednim magazynowaniem, dbanie o zaplecze gospodarcze i przygotowanie miejsca pracy. Barmanka jest specjalistka od odpowiedniego doboru składników do napojów (zarówno alkoholowych jak i bezalkoholowych), właściwego określania ich proporcji i przygotowywania drinków zgodnie z oczekiwaniami klientów. Musi nie tylko znać przepisy i różne techniki przygotowywania napojów, ale musi się również wykazywać własną inwencją w modyfikowaniu czy tworzeniu własnych, autorskich mieszanek.

Edukacja

Logo
Ogólny, średnie
Liceum Ogólnokształcące dla dorosłych \\\"Edicus\\\"

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Marketing
Marketing handlowy
Obsługa klienta
Inne
Sektor publiczny
Bezpieczeństwo/Porządek publiczny
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Sport, muzyka, kino, filmy, literatura, wycieczki krajoznawcze, taniec, gra na instrumentach – pianino, fotomodeling, fotografia.