Umiejętności
SAP HR
SuccessFactors
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
komunikatywność
Zaangażowanie
Szkolenie nowych pracowników
Motywowanie zespołu
Organizacja czasu pracy i określenia priorytetów
Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych
przyjmowanie dostaw i nadzór nad dostarczanymi towarami
Współpraca
Obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych
Przygotowywanie umów
Udzielanie pierwszej pomocy
Dobry kontak z klintem
praca fizyczna
Inwentaryzacja stanów magazynowych
Przyjmowanie zwrotów
Dyspozycyjność i zaangażowanie
Praca z trudnym klientem
Rzetelność, punktualność i odpowiedzialność
Biegła obsługa komputera: pakiet Office
Wystawianie FV
Przeprowadzanie ocen pracowniczych
ewidencja urlopów i zwolnień lekarskich
Przygotowanie raportów i analiz
Udzielanie informacji zwrotnej
Tworzenie grafików czasu pracy, znajomość prawa pracy.
Praca z raportami sprzedaży
Zatwierdzanie czasu pracy
Współpraca między sklepowa
Przygotowanie do inwentaryzacji
Przeprowadzanie rozmów kwartalnych z pracownikami
Przeprowadzanie rozmów korygujących
Szkolenie z zarządzaniem zespołem i motywowaniu
Szkolenie z bycia Liderem zespołu
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik sklepu
Zarządzanie zespołem, dotowarowanie i ekspozycja na sklepie, przyjmowanie dostaw i ich zatwierdzanie, rozliczanie kasjerów, przeliczanie gotówki i oddawanie gotówki do banku, rekrutacja, przygotowanie wniosków do umów, szkolenie nowych pracowników, dbanie o standardy sklepu, obsługa klientów, przygotowanie grafików, radzenie sobie z trudnymi klientami, zwroty, reklamacje, faktury, wprowadzanie i znajomość wyników sklepu w systemie, określanie priorytetów jeżeli chodzi o wyniki sklepu, ale również pracę na sklepie, przygotowanie sklepu do inwentaryzacji, inwentaryzacja, odpowiedzialność za sklep i wyniki. Pracuje na systemie SAP dla HR-Success Factors, office 365
Zast. kierownika.
Zarządzanie zespołem, dotowarowanie i ekspozycja na sklepie, rozliczanie kasjerów, przeliczanie gotówki i oddawanie gotówki do banku, rekrutacja, szkolenie nowych pracowników, dbanie o standardy sklepu, obsługa klientów, radzenie sobie z trudnymi klientami, zwroty, reklamacje, faktury, wprowadzanie wyników sklepu w systemie itp.
Szkolenia i kursy
Szkolenia przez pracodawcę z motywowania pracowników i umiejętności bycia Liderem.
Szkolenie dotyczące zarządzania zespołem i organizacją pracy.
Szkolenia BHP.
Szkolenia z obsługi klienta.
Szkolenia z udzielania informacji zwrotnej.
Odbyty w technikum kurs barmański. Praktyki w restauracjach odbyte w ramach zajęć w technikum.
Szkolenie dotyczące zarządzania zespołem i organizacją pracy.
Szkolenia BHP.
Szkolenia z obsługi klienta.
Szkolenia z udzielania informacji zwrotnej.
Odbyty w technikum kurs barmański. Praktyki w restauracjach odbyte w ramach zajęć w technikum.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Zwierzęta.
Inne
Nie zamykam się tylko na to doświadczenie, które mam. Z zaangażowaniem przechodzę nowe szkolenia i korzystam z ciekawością z nowej wiedzy. Szybko dostosowuje się do nowych warunków i wymagań.