Żaneta Najberg

Kierownik sklepu, PEPCO Poland Sp. z o.o.
Ozorków, łódzkie

Umiejętności

SAP HR SuccessFactors Obsługa klienta Prawo jazdy kat B komunikatywność Zaangażowanie Szkolenie nowych pracowników Motywowanie zespołu Organizacja czasu pracy i określenia priorytetów Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych przyjmowanie dostaw i nadzór nad dostarczanymi towarami Współpraca Obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych Przygotowywanie umów Udzielanie pierwszej pomocy Dobry kontak z klintem praca fizyczna Inwentaryzacja stanów magazynowych Przyjmowanie zwrotów Dyspozycyjność i zaangażowanie Praca z trudnym klientem Rzetelność, punktualność i odpowiedzialność Biegła obsługa komputera: pakiet Office Wystawianie FV Przeprowadzanie ocen pracowniczych ewidencja urlopów i zwolnień lekarskich Przygotowanie raportów i analiz Udzielanie informacji zwrotnej Tworzenie grafików czasu pracy, znajomość prawa pracy. Praca z raportami sprzedaży Zatwierdzanie czasu pracy Współpraca między sklepowa Przygotowanie do inwentaryzacji Przeprowadzanie rozmów kwartalnych z pracownikami Przeprowadzanie rozmów korygujących Szkolenie z zarządzaniem zespołem i motywowaniu Szkolenie z bycia Liderem zespołu

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PEPCO Poland Sp. z o.o.
Kierownik sklepu
Zarządzanie zespołem, dotowarowanie i ekspozycja na sklepie, przyjmowanie dostaw i ich zatwierdzanie, rozliczanie kasjerów, przeliczanie gotówki i oddawanie gotówki do banku, rekrutacja, przygotowanie wniosków do umów, szkolenie nowych pracowników, dbanie o standardy sklepu, obsługa klientów, przygotowanie grafików, radzenie sobie z trudnymi klientami, zwroty, reklamacje, faktury, wprowadzanie i znajomość wyników sklepu w systemie, określanie priorytetów jeżeli chodzi o wyniki sklepu, ale również pracę na sklepie, przygotowanie sklepu do inwentaryzacji, inwentaryzacja, odpowiedzialność za sklep i wyniki. Pracuje na systemie SAP dla HR-Success Factors, office 365
PEPCO Poland Sp. z o.o.
Zast. kierownika.
Zarządzanie zespołem, dotowarowanie i ekspozycja na sklepie, rozliczanie kasjerów, przeliczanie gotówki i oddawanie gotówki do banku, rekrutacja, szkolenie nowych pracowników, dbanie o standardy sklepu, obsługa klientów, radzenie sobie z trudnymi klientami, zwroty, reklamacje, faktury, wprowadzanie wyników sklepu w systemie itp.
PEPCO Poland Sp. z o.o.
Starszy kasjer
Zwroty towaru, liczenie gotówki, przyjmowanie dostaw, obsługa klienta na kasie jak i na sklepie, przyjmowanie reklamacji, prowadzenie zmiany, zarządzanie zespołem, planowanie pracy na cały dzień, wystawianie faktur, dotowarowywanie sklepu.
PEPCO Poland Sp. z o.o.
Kasjer, sprzedawca, obsługa klienta
Obsługa klienta przy kasie, obsługa klienta na sklepie, obsługa zgodnie ze standardami, wykładanie towaru zgodnie ze standardami, rozkładanie towaru z dostaw, aranżacja szczytów i sekcji tak by wyglądały estetycznie, ale również zgodnie ze standardami.

Szkolenia i kursy

Szkolenia przez pracodawcę z motywowania pracowników i umiejętności bycia Liderem.
Szkolenie dotyczące zarządzania zespołem i organizacją pracy.
Szkolenia BHP.
Szkolenia z obsługi klienta.
Szkolenia z udzielania informacji zwrotnej.
Odbyty w technikum kurs barmański. Praktyki w restauracjach odbyte w ramach zajęć w technikum.

Edukacja

Logo
Technik Organizacji Usług Gastronomicznych, średnie
Zespół Szkół Nr 1 im. Stefana Jakuba Cezaka w Zgierzu

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Zwierzęta.

Inne

Nie zamykam się tylko na to doświadczenie, które mam. Z zaangażowaniem przechodzę nowe szkolenia i korzystam z ciekawością z nowej wiedzy. Szybko dostosowuje się do nowych warunków i wymagań.