Wojciech Toboła

Core Business Senior Specialist, mBank S.A.
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Zarządzanie projektem metodą Agile Customer Value Proposition Prognozowanie Marketing Project Management Raportowanie i analizy Bankowość detaliczna excel Ubezpieczenia project manager Wdrażanie projektów Wdrażanie produktu zarządanie zespołem wdrażanie produktów bankowych

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

mBank S.A.
Senior project manager
- Lider projektu, odpowiedzialny za nawiązywanie strategicznego partnerstwa z największymi firmami w Polsce, w celu zwiększania potencjału akwizycyjnego banku
- Prowadzenie negocjacji oraz opracowywanie ofert negocjacyjnych
- Tworzenie dedykowanych ofert dla firm z nawiązaną relacją w ramach projektu "Strategic Partnership"
- Stała współpraca z Pionem Bankowości Korporacyjnej w zakresie poszukiwania nowych relacji partnerskich
mBank S.A.
Core Business Senior Specialist
- Lider zespołu odpowiadającego za ofertę produktów prowizyjnych i ubezpieczeniowych
- Zarządzanie sprzedażą produktów prowizyjnych i ubezpieczeniowych
- Wdrażanie nowych produktów i usług do oferty mBanku i MultiBanku
- Przygotowywanie i analiza danych sprzedażowych
- Zarządzanie produktami pod kątem unikatowych wartości (Value Proposition Management)
- Planowanie działań promocyjnych i marketingowych oraz kontrola ich efektywności w dostępnych kanałach dystrybucji
mBank S.A.
Core Business Specialist
mBank S.A.
Inspektor bankowy
mBank S.A.
Referent
ABM Jędraszek
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
- Pozyskiwanie danych rynkowych i tworzenie analiz rynkowych dotyczących sektora produkcji okien,
- Analizowanie danych dotyczących konkurencji,
- Planowanie działań promocyjnych i marketingowych oraz kontrola ich efektywności w wszystkich kanałach dystrybucji: sklepy firmowe , dealerzy,
- Kreowanie, przygotowywanie i realizowanie kampanii marketingowych,
- Zarządzanie treściami na stronie internetowej
- Produkcja i zarządzanie materiałami POS dla Przedstawicieli Handlowych,
- Przygotowywanie programu marketingowej współpracy z dealerami – program lojalnościowy,
- Kontrola wizerunku firmy i jakości obsługi w punktach dealerskich,
- Realizacja badań Mystery Shopping w punktach dealerskich,
- Przygotowywanie analiz porównawczych wyników sprzedaży Przedstawicieli Handlowych i Sklepów Firmowych
- Współpraca z agencjami i firmami zewnętrznymi
- Analiza kosztowa kampanii marketingowych
Centralwings
Specjalista ds. sprzedaży/koordynator przedstawicieli regionalnych
- Zarządzanie i koordynacja grupą przedstawicieli regionalnych działających na terenie całej Polski;
- Zaprojektowanie i współudział przy stworzeniu platformy informatycznej umożliwiającej zarządzanie i nadzór nad procesami współtowarzyszącymi obsłudze przedstawicieli;
- Zaprojektowanie i stworzenie platformy umożliwiającej kompleksową obsługę procesów działu Sprzedaży Grupowej;
- Nadzór nad systemem raportowym wspierającym działania przedstawicieli;
- Zarządzanie bazą danych kontrahentów - nadzór nad procesem jej rozwoju, wdrażanie nowych rozwiązań w celu usprawnienia procesu rejestracji oraz zapewnienia bezpieczeństwa przechowywanych danych jak i ich spójności;
- Zapewnienie wsparcia informatycznego dla działów: sprzedaży Off-line oraz Rezerwacji Grupowych;
- Tworzenie raportów i analiz biznesowych dla potrzeb kadry zarządzającej oraz pracowników terenowych;
- Badanie trendów sprzedażowych, tworzenie prognoz;
- Zarządzanie procesem dystrybucji materiałów P.O.S.;
- Obsługa oprogramowania CMS;
- Współtworzenie serwisu dedykowanego dla biur podróży;
Centralwings
Praktyka w dziale sprzedaży Off-line
- Nawiązywanie współpracy z biurami podróży
- Dokonywanie procesu rejestracji biur podróży w systemie
- Przygotowywanie i wysyłanie mailingów do bazy 2500 kontrahentów

Szkolenia i kursy

2013:
- "MS PowerPoint - sztuka prezentacji" - Altkom Akademia
- "Efektywna komunikacja wewnątrz Banku - negocjacje wewnętrzne" - STS s.c.

2012:
- "Zarządzanie projektami przy użyciu metod Agile" - Ericpol
- "Zarządzanie projektami wg standardu PMI/PMBOK; podejście praktyczne" - Altkom Akademia

2007:
- "Negocjacje handlowe - trening symulacyjny" - STS s.c.
- "Trudny klient - jak radzić sobie z presją i manipulacją ze strony klientów" - CATMAN Consulting
- "Pozwól siebie docenić" - Masterfoods/Business Training & Consulting;

2006:
- "Komunikacja jako klucz do sprawnego budowania i zarządzania zespołem" - Pozarządowy Inkubator Karier;

Edukacja

Logo
Informatyka w Zarządzaniu, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Finanse/Ekonomia
Inne
Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

- Gra na gitarze
- Literatura (m.in. Paul Coehlo, Andy MacNab, Andrzej Sapkowski, Orson Scott Card)
- Lotnictwo (moim marzeniem jest ukończenie kursu pilotażu)
- Podróże
- Sztuki Walk (Judo jap. 柔道, Capoeira, Aikido jap. 合気道)
- Fotografia (pejzaże, portrety przypadkowo napotkanych osób)

Organizacje

- Uczestnictwo w projekcie Pierwszy Krok w Zarządzanie (prezentowanie oferty Wydziału Zarządzania w liceach na terenie województwa łódzkiego);
- Współorganizowanie imprezy charytatywnej Bal Menedżera 2005 (pisemne wyróżnienie otrzymane z rąk Dziekana Wydziału Zarządzania UŁ);
- Współzałożyciel i członek zarządu Studenckiego Koła Naukowego Informatyki "Wirtualni" (2003-2005)

Inne

Brak nałogów

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Aikido
Aikido
Wszystko o aikido
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Capoeira
Capoeira
Najpiękniejsza sztuka walki :)
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
etykieta biznesowa
etykieta biznesowa
jak nie popełniać faux pas w kontaktach biznesowych
Fani Excela
Fani Excela
Forum dla wszystkich, dla których jednym z instrumentów pracy jest arkusz kalkulacyjny.
FIGHTING CLUB
FIGHTING CLUB
Klub amatorów sztuk i sportów walki
Fundusze inwestycyjne
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi. Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
mBank
mBank
mBank, Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Photoshop
Photoshop
Grupa zrzeszająca osoby korzystające z programu Photoshop.
stylizacja ubioru czyli podstawa wizerunku
stylizacja ubioru czyli podstawa wizerunku
dla wszystkich którzy czują styl - elegancja to emocja