Umiejętności
Active Directory
Copywriting
HTML
Maximo
Microsoft Word
Outlook
Service Desk
Service Manager 7
SharePoint
prawo jazdy
Adobe Photoshop
Hurtownie danych
praca w zespole
Raportowanie
pomoc techniczna
Microsoft Excel (w stopniu zaawansowanym)
Naprawa Laptopów
sporządzanie raportów i zestawień
Tworzenie analiz i raportów
Naprawa komputerów
Power Pivot Add-in for MS Excel
Obsługa sprzętu
Raportowanie i analizy
Oprogramowanie
Raporty dzienne
Instalacja sprzętu
Diagnostyka sprzętu
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
![PEPCO Poland Sp. z o.o.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F124%2Ffirm_21628_c6e62b_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Starszy specjalista ds Wsparcia IT
Rola Incident Menedżera obejmująca m.in:
- Zarządzenie zgłoszeniami nadrzędnymi (tworzenie nowych zgłoszeń nadrzędnych, nadzór nad ich terminową realizacją, oraz eskalacje),
- Przygotowywanie raportów na potrzeby zespołu Help Desk, Działu IT oraz innych działów firmy w tym Zarządu obejmujących aktualną oraz archiwalną obsługę zgłoszeń w systemie serwisowym oraz obsługi telefonicznej działu Help Desk,
- Nadzór nad prawidłową klasyfikacją zgłoszeń w systemie serwisowym.
Rola Specjalisty II Linii Wsparcia IT obejmująca m.in:
- Wsparcie merytoryczne dla specjalistów I linii wsparcia IT,
- Wsparcie specjalistów I linii wsparcia w zakresie bieżącej obsługi zgłoszeń oraz rozwiązywania problemów
- Rozwiązywanie zgłoszeń i problemów w ramach II linii wsparcia IT.
- Zarządzenie zgłoszeniami nadrzędnymi (tworzenie nowych zgłoszeń nadrzędnych, nadzór nad ich terminową realizacją, oraz eskalacje),
- Przygotowywanie raportów na potrzeby zespołu Help Desk, Działu IT oraz innych działów firmy w tym Zarządu obejmujących aktualną oraz archiwalną obsługę zgłoszeń w systemie serwisowym oraz obsługi telefonicznej działu Help Desk,
- Nadzór nad prawidłową klasyfikacją zgłoszeń w systemie serwisowym.
Rola Specjalisty II Linii Wsparcia IT obejmująca m.in:
- Wsparcie merytoryczne dla specjalistów I linii wsparcia IT,
- Wsparcie specjalistów I linii wsparcia w zakresie bieżącej obsługi zgłoszeń oraz rozwiązywania problemów
- Rozwiązywanie zgłoszeń i problemów w ramach II linii wsparcia IT.
![PEPCO Poland Sp. z o.o.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F124%2Ffirm_21628_c6e62b_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Specjalista ds. Wsparcia IT
Zapewnienie obsługi na poziomie I i II linii wsparcia IT dla użytkowników sklepowych oraz pracowników centrali w Polsce, Czechach, Słowacji, Węgrzech i Rumunii obejmujące m.in:
- rozwiązywanie bieżących problemów sprzętowych i systemowych zgłaszanych mailowo oraz telefonicznie do działu wsparcia IT,
- nadzór nad sprawną obsługą zgłoszeń serwisowych w systemie,
- kontakt z firmami zewnętrznymi, serwisami oraz dostawcami usług ,
- przygotowywanie, konfiguracja oraz wysyłka sprzętu IT,
- nadzór nad sklepowymi systemami IT oraz pomoc przy otwarciach nowych sklepów,
- bieżąca pomoc pracownikom centrali w zakresie problemów sprzętowych i systemowych,
- prowadzenie ewidencji sprzętu IT,
- budowa, aktualizacja i administracja Bazy Wiedzy na potrzeby techników IT oraz użytkowników końcowych.
- rozwiązywanie bieżących problemów sprzętowych i systemowych zgłaszanych mailowo oraz telefonicznie do działu wsparcia IT,
- nadzór nad sprawną obsługą zgłoszeń serwisowych w systemie,
- kontakt z firmami zewnętrznymi, serwisami oraz dostawcami usług ,
- przygotowywanie, konfiguracja oraz wysyłka sprzętu IT,
- nadzór nad sklepowymi systemami IT oraz pomoc przy otwarciach nowych sklepów,
- bieżąca pomoc pracownikom centrali w zakresie problemów sprzętowych i systemowych,
- prowadzenie ewidencji sprzętu IT,
- budowa, aktualizacja i administracja Bazy Wiedzy na potrzeby techników IT oraz użytkowników końcowych.
![Kompania Piwowarska S.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F042%2Ffirm_1194_3ef872_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Junior Europe Service Desk Agent
Do moich głównych obowiązków w Kompanii Piwowarskiej należało:
- Bieżąca obsługa zgłoszeń mailowych oraz telefonicznych (3000 polskich użytkowników)
- Komunikacja pomiędzy polskimi oraz zagranicznymi zespołami wsparcia IT
- Komunikacja z serwisami świadczącymi usługi outsourcingu IT dla Kompanii Piwowarskiej
- Administracja Active Directroy
- Wsparcie End-user computing (EUC)
- Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania oraz sprzętu IT w ramach systemów informatycznych Kompanii Piwowarskiej
- Administracja kontrolą dostępów użytkowników systemów
- Bieżąca obsługa zgłoszeń mailowych oraz telefonicznych (3000 polskich użytkowników)
- Komunikacja pomiędzy polskimi oraz zagranicznymi zespołami wsparcia IT
- Komunikacja z serwisami świadczącymi usługi outsourcingu IT dla Kompanii Piwowarskiej
- Administracja Active Directroy
- Wsparcie End-user computing (EUC)
- Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania oraz sprzętu IT w ramach systemów informatycznych Kompanii Piwowarskiej
- Administracja kontrolą dostępów użytkowników systemów
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Serwisant Komputerowy
"AGPAP" Pawel Nowicki
W ramach współpracy z firmą "AGPAP - Paweł Nowicki" do moich głównych zadań należało przede wszystkim podwykonawstwo dla firmy KAPSCH w zakresie serwisu gwarancyjnego laptopów i komputerów stacjonarnych DELL na terenie woj. wielkopolskiego i lubuskiego. Dodatkowo, również w ramach podwykonawstwa dla firmy KAPSCH pełniłem opiekę serwisową nad systemem ViaToll w zakresie obsługi interwencyjnej stacji benzynowych Orlen oraz pojazdów Inspekcji Transportu Drogowego. W ramach swoich obowiązków pełniłem również z ramienia firmy HEMMERSBACH serwis drukarek HP dla klientów instytucjonalnych. Mój zakres obowiązków uzupełniał serwis w ramach "Pogotowia Komputerowego" zarówno dla klientów indywidualnych jak i instytucjonalnych obejmujący m.in. naprawę laptopów i komputerów stacjonarnych, rozwiązanynie problemów sprzętowych, konfigurację sieci, zabezpieczanie komputerów i wiele innnych.
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Stażysta
Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim
Przez większość okresu współpracy ze Starostwem Powiatowym w Kamieniu Pomorskim pełniłem obowiązki stażysty w Wydziale Inwestycji i Promocji. Do moich zadań należało m.in. przygotowywanie projektów materiałów graficznych (m.in. zaproszeń, ulotek, broszur oraz plakatów) związanych z wydarzeniami organizowanymi przez Powiat Kamieński. Dodatkowo aktywnie pomagałem przy organizacji dużych wydarzeń kulturalnych, gospodarczych oraz kulturowych takich jak: Dni Powiatu Kamieńskiego, Kamieńskiego Powiatowego Konkursu Gospodarczego i wielu innych. Zajmowałem się także pisaniem oraz redagowaniem materiałów prasowych ukazujących się w lokalnej prasie. W końcowym okresie współpracy do moich obowiązków należało zarządzanie oraz opieka nad powiatowymi zbiorami kartograficznymi w Wydziale Geodezji i Kartografii.
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Freelancer
Wlasna dzialalnosc
Od początku 2008 r. prowadzę własną działalność informatyczną w takich dziedzinach jak: copywriting, tworzenie stron internetowych, edycja i obróbka zdjęć na potrzeby osobiste oraz biznesowe, tworzenie materiałów graficznych (ulotki, plakaty), pozycjonowanie, serwis komputerowy. Zadania te wykonywałem zarówno w zakresie zarejestrowanej działalności gospodarczej, jak i na zasadzach freelancing'u (obecnie).
Szkolenia i kursy
- Dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe: Technik Informatyk
- #3102 Novell Suse Linux Administrator
- Prawo jazdy kat: B (od 2010 r.)
- #3102 Novell Suse Linux Administrator
- Prawo jazdy kat: B (od 2010 r.)
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Turystyka górska
Motoryzacja
Sztuki Walki
Motoryzacja
Sztuki Walki
Inne
J. angielski - poziom B1
Grupy
![Bezpieczeństwo i audyt IT www.locos.pl](http://static.goldenline.pl/group_logo/000/group_23264_ed3f15_tiny.jpg)
Bezpieczeństwo i audyt IT www.locos.pl
Bezpieczeńtwo i Audyt IT ( www.locos.pl ) to grupa dla wszystkich zainteresowanych tematyką bezpieczeństwa, kontroli (audytu) bezpieczeństwa.
![Bezpieczeństwo IT -- IHACK.pl](http://static.goldenline.pl/group_logo/001/group_81_4135de_tiny.jpg)
Bezpieczeństwo IT -- IHACK.pl
Bezpieczeństwo danych w Internecie spędza sen z powiek specjalistom i przeciętnym użytkownikom. Każdy z nas może niespodziewanie stać się ofiarą ataku hakera.
A tu mamy wielu hakerów wśr&oac
![Business IT](http://static.goldenline.pl/group_logo/014/group_206_42fd95_tiny.jpg)
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
![Doradztwo IT](http://static.goldenline.pl/group_logo/008/group_18056_b6eace_tiny.jpg)
Doradztwo IT
Grupa dla osób interesujących się doradztwem IT (doradztwem informatycznym). Czy taka gałąź doradztwa jest w ogóle potrzebna? Jaka jest przyszłość branży? Zapraszam do dyskusji :)