Wojciech Smaza

Sp. ds. kluczowych klientów, C.M.C. Sp. z o.o.
Andrychów, małopolskie

Umiejętności

Active Directory Negocjacje kontraktu CRM Ekonomika Inżynierowie Technicy Hyper-V międzynarodowość Negocjacje międzynarodowe Zarządzanie IT Zarządzanie usługami IT Zarządzanie Marketing Negocjacje Administracja sieci Office 365 Public Relations Publikacje Sales SQL 2008 Negocjacje z dostawcami administracja systemami Systems pomoc techniczna Technologia Wirtualizacja VMware VMware ESX System Windows Windows 7 Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

CR Media Consulting S.A.
Sp. ds. kluczowych klientów
Logo
Facility Manager
NHS - RDH England
Zarządzanie personelem,
Utrzymanie ruchu,
Zarządzanie infrastrukturą obiektu

Szkolenia i kursy

Kurs zarządzania - Anglia
Prawo Jazdy Kat.B
Kurs z negocjacji handlowych

Edukacja

Logo
Informatyczna, średnie
Liceum ogólnokształcące w Andrychowie

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja

Inne

Wyjazdy samodzielne po całej Europie,
Negocjacje kontraktów w całej Europie oraz na bliskim wschodzie,
Roczna sprzedaż na poziomie 15 mln PLN