Umiejętności
Umiejętność pracy pod presją czasu
umiejętność pracy w zespole
sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań
punktualność i terminowość realizacji zadań
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
- obsługa infolinii przychodzącej
- udzielanie klientom informacji w zakresie salda, zmian w koncie klienta i faktur
- przyjmowanie i realizacja wniosków, zgłoszeń i reklamacji klientów
- zapewnienie jak najwyższej jakości obsługi klientów zgodnie wymogami firmy
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
- udzielanie klientom informacji w zakresie salda, zmian w koncie klienta i faktur
- przyjmowanie i realizacja wniosków, zgłoszeń i reklamacji klientów
- zapewnienie jak najwyższej jakości obsługi klientów zgodnie wymogami firmy
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
Pracownik ochrony osób i mienia
Agencja ochrony Askar
-punktualne rozpoczęcie pracy na wyznaczonym posterunku, zgłaszanie przełożonemu każdorazowego zejścia ze stanowiska
-raportowanie zdarzeń, zniszczeń i interwencji
-dbanie o bezpieczeństwo osób pracujących w obiekcie i jego otoczeniu oraz Klientów obiektu
-udzielanie pierwszej pomocy
-raportowanie zdarzeń, zniszczeń i interwencji
-dbanie o bezpieczeństwo osób pracujących w obiekcie i jego otoczeniu oraz Klientów obiektu
-udzielanie pierwszej pomocy
Szkolenia i kursy
wózki podnośnikowe przejezdne UDT
Specjalizacje
Praca fizyczna
Pracownicy budowlani
Praca fizyczna
Inne