Wojciech Kaminski

Zarządzanie sprzedażą, route to consumer, zewnętrzne siły sprzedaży.
Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Kompania Piwowarska S.A.
Senior Sales Development Manager
1. Rozwój organizacji sprzedaży
2. RTC
3. Zarządzanie 3rd party
Kompania Piwowarska S.A.
Kierownik Dystryktu
1. Odpowiedzialność za wszystkie kanały sprzedaży ( Hurt, Detal, KA, Horeca ).
2. Zarządzanie zespołem 7 Manager`ów, 40 Przedstawicieli Hanldowych.
3. Odowiedzialność za budżet: koszty stałe, działania handlowe.
Kompania Piwowarska S.A.
Młodszy Kierownik ds. Kluczowych Klientów - Sieci lokalne
1. Zarządzanie grupą 10 największych sieci lokalnych na terenie Polski północno - wschodniej:
- negocjowanie kontraktu, monitoring,
- tworzenie planów promocji i rozwoju kategorii,
- efektywna współpraca z Siłami Sprzedaży,
- współpraca z Dystrybutorami w celu stworzenia modelu logistycznego dopasowanego do potrzeb i specyfiki każdego klienta.
2. Udział w Customer Care Team powołanego do rozwoju jednego z Top klientów detalicznych KP.
3. MetaCoach dedykowany dla grupy kierowników liniowych w obszarze województwa warmińsko - mazurskiego ( detal, gastronomia ).


Odowiedzialność za obrót:25 mln.
Kompania Piwowarska S.A.
Kierownik Obszaru Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów
1. Zarządzanie lokalnymi kluczowymi klientami.
2. Egzekucja ustaleń centralnych w sieciach międzynarodowych.
3. Zarządzanie podległym zespołem sprzedażowym.
4. Planowanie i egzekucja promocyjnych działań lokalnych oraz serwisu merchandisingowego wśród klientów Modern Trade.
Kompania Piwowarska S.A.
Kierownik Obszaru Sprzedaży ds. Detalu: warmińsko-mazurskie część wschodnia
1. Odpowiedzialność za sprzedaż detaliczną KP w obszarze wschodnim woj. warmińsko-mazurskiego.
2. Zarządzanie zespołem: 6 Przedstawicieli ds. Detslu, 1 Koordynator zewnętrznych sił sprzedaży, 3 Preseller`ów.
3. Stawianie celów, monitorowanie postępów, rozliczanie podległego zespołu.
4. Zarządzanie kluczowymi sieciami Detalicznymi- negocjacje, działania promicyjne: PSS Olsztyn, Imperium Ełk, Win - Cin Olsztyn.
5. Współtowrzenie planów promocji detalicznych dla obszaru woj. warmińsko - mazurskiego.
6. Rekrutowanie, motywowanie, trenowanie zespołu.

( obrót roczny 40 mln PLN )
Agros-Nova Soki
Kierownik Sprzedaży Produktów Mrożonych: warmińsko-mazurskie, pomorskie
1. Udział w projekcie wprowadzenia nowego produktu na rynek.
2. Wprowadzenie produktu do dystrybutorów: Lodmor, Warmix, Triada, sieci lokalnych: Rabat Pomorze, Lewiatan Pomorze, Bomi.
3. Współtworzenie zmiany funkcjonowania Biura Obsługi Klietna z pasywnego na aktywny - prosprzedażowy.
Unilever Polska S.A.
Key Account Field Manager
1. Odpowiedzialność za działania egzekucyjne w regionie północno-wschodnim w kanale nowoczesnym
(7 pracowników+50 Merchandiserów)
2. Odpowiedzialność za sprzedaż wszystkich produków kategorii żywnościowej i chemicznej.
3. Coaching, motywacja podległego zespołu.

( obrót 45 mln PLN )
Unilever Polska S.A.
Okręgowy Kierownik Sprzedaży: wielkopolskie,lubuskie oraz warmińsko-mazurskie,pomorskie
1. Odpowiedzialność za sprzedaż produktów lodowych:
06.2004-03.2007 Area Poznań (wielkopolska,lubuskie)
04.2007-01.2008 Area Gdańsk (pomorskie,warmińsko-mazurskie)
2. Budowanie i kontrolowanie działań operacyjnych we wszystkich kanałach dystrybucji.
3. Przeprowadzenie zmiany dystrybucji, "prywatyzacja" dwóch oddziałów sprzedaży Van Sellingowej
Unilever Algida- 2006 Poznań, 2007 Gdańsk.

( obrót 23 mln )
Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp z o.o.
Manager ds. Autoryzowanych Przewdstawicieli: warmińsko-mazurskie,pomorskie,kujawsko-pomorskie
1. Odpowiedzialność za sprzedaż usług Idea na terenie Polski północno-wschodniej,
w kanale B2C, B2B. ( liczba aktywacji 100 tys )
2. Rozwój Dystrybutorów regionalnych ( 4 ) na terenie Polski północno-wschodniej.
3. Zbudowanie kanału sprzedaży B2B opartego na zewnętrznej strukturze organizacyjnej.

( roczna liczba aktywacji 100 tys )
Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp z o.o.
Dealer Manager: warmińsko-mazurskie
1. Odpowiedzialność za: sprzedaż usług telefonii komórkowej, jakość punktów sprzedaży na terenie
województwa warmińsko-mazurskiego.
2. Monitorowanie wyników podległej sieci sprzedaży ( 20 punktów sprzedaży )
3. Rekrutacja, szkolenie pracowników podległych punktów sprzedaży ( 40 handlowców )

( roczna liczba aktywacji 5 tys )
Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp z o.o.
Przedstawiciel Handlowy: warmińsko-mazurskie
1. Sprzedaż usług telefonii komórkowej dla klientów biznesowych ( najważniejsi:Ardo, Evita )
oraz indywidualnych na terenie województwa warmińsko-mazurskiego.

Edukacja

Logo
Zarzadzanie Przedsiebiorstwem w Warunkach Intergracji Europejskiej, licencjackie
Olsztynska Wyzsza Szkola Informatyki i Zarzadzania im.T.Kotarbinskiego

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Zainteresowania

1. spining / jazda na rowerze
2. tenis / squash
3. sporty motorowe - WRC,F1

Organizacje

Adres @: w_kaminski@yahoo.pl

Grupy

Fani Excela
Fani Excela
Forum dla wszystkich, dla których jednym z instrumentów pracy jest arkusz kalkulacyjny.
Forfiter
Forfiter
Gonna give'm a cziken?
HRO Personnel
HRO Personnel
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi.
Kompania Piwowarska
Kompania Piwowarska
Grupa dla pracowników i sympatyków Kompanii Piwowarskiej
korporacja.. i co później...
korporacja.. i co później...
Grupa dla osób pracujących w korporacjach i dla tych już tam nie pracujących.
Kompania Piwowarska
Kompania Piwowarska
Kompania Piwowarska
Olsztyn moje miasto
Olsztyn moje miasto
Olsztyn moje miasto, Warmia i Mazury
Olsztyńska Wyższa Szkoła Informatyki I Zarządzania im. Tadeusza Kotarbińskiego
Olsztyńska Wyższa Szkoła Informatyki I Zarządzania im. Tadeusza Kotarbińskiego
Grupa stworzona z myślą o kandydatach na studentów, studentach oraz absolwentach uczelni Kotarbińskiego.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
sushi
sushi
Forum ludzi kochających SUSHI. Nie jest nam obce wasabi, nori i futo maki!
Trade Marketing
Trade Marketing
Marketing vs Sprzedaż