Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Młodszy Kierownik ds. Kluczowych Klientów - Sieci lokalne
1. Zarządzanie grupą 10 największych sieci lokalnych na terenie Polski północno - wschodniej:
- negocjowanie kontraktu, monitoring,
- tworzenie planów promocji i rozwoju kategorii,
- efektywna współpraca z Siłami Sprzedaży,
- współpraca z Dystrybutorami w celu stworzenia modelu logistycznego dopasowanego do potrzeb i specyfiki każdego klienta.
2. Udział w Customer Care Team powołanego do rozwoju jednego z Top klientów detalicznych KP.
3. MetaCoach dedykowany dla grupy kierowników liniowych w obszarze województwa warmińsko - mazurskiego ( detal, gastronomia ).
Odowiedzialność za obrót:25 mln.
- negocjowanie kontraktu, monitoring,
- tworzenie planów promocji i rozwoju kategorii,
- efektywna współpraca z Siłami Sprzedaży,
- współpraca z Dystrybutorami w celu stworzenia modelu logistycznego dopasowanego do potrzeb i specyfiki każdego klienta.
2. Udział w Customer Care Team powołanego do rozwoju jednego z Top klientów detalicznych KP.
3. MetaCoach dedykowany dla grupy kierowników liniowych w obszarze województwa warmińsko - mazurskiego ( detal, gastronomia ).
Odowiedzialność za obrót:25 mln.
Kierownik Obszaru Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów
1. Zarządzanie lokalnymi kluczowymi klientami.
2. Egzekucja ustaleń centralnych w sieciach międzynarodowych.
3. Zarządzanie podległym zespołem sprzedażowym.
4. Planowanie i egzekucja promocyjnych działań lokalnych oraz serwisu merchandisingowego wśród klientów Modern Trade.
2. Egzekucja ustaleń centralnych w sieciach międzynarodowych.
3. Zarządzanie podległym zespołem sprzedażowym.
4. Planowanie i egzekucja promocyjnych działań lokalnych oraz serwisu merchandisingowego wśród klientów Modern Trade.
Kierownik Obszaru Sprzedaży ds. Detalu: warmińsko-mazurskie część wschodnia
1. Odpowiedzialność za sprzedaż detaliczną KP w obszarze wschodnim woj. warmińsko-mazurskiego.
2. Zarządzanie zespołem: 6 Przedstawicieli ds. Detslu, 1 Koordynator zewnętrznych sił sprzedaży, 3 Preseller`ów.
3. Stawianie celów, monitorowanie postępów, rozliczanie podległego zespołu.
4. Zarządzanie kluczowymi sieciami Detalicznymi- negocjacje, działania promicyjne: PSS Olsztyn, Imperium Ełk, Win - Cin Olsztyn.
5. Współtowrzenie planów promocji detalicznych dla obszaru woj. warmińsko - mazurskiego.
6. Rekrutowanie, motywowanie, trenowanie zespołu.
( obrót roczny 40 mln PLN )
2. Zarządzanie zespołem: 6 Przedstawicieli ds. Detslu, 1 Koordynator zewnętrznych sił sprzedaży, 3 Preseller`ów.
3. Stawianie celów, monitorowanie postępów, rozliczanie podległego zespołu.
4. Zarządzanie kluczowymi sieciami Detalicznymi- negocjacje, działania promicyjne: PSS Olsztyn, Imperium Ełk, Win - Cin Olsztyn.
5. Współtowrzenie planów promocji detalicznych dla obszaru woj. warmińsko - mazurskiego.
6. Rekrutowanie, motywowanie, trenowanie zespołu.
( obrót roczny 40 mln PLN )
Kierownik Sprzedaży Produktów Mrożonych: warmińsko-mazurskie, pomorskie
1. Udział w projekcie wprowadzenia nowego produktu na rynek.
2. Wprowadzenie produktu do dystrybutorów: Lodmor, Warmix, Triada, sieci lokalnych: Rabat Pomorze, Lewiatan Pomorze, Bomi.
3. Współtworzenie zmiany funkcjonowania Biura Obsługi Klietna z pasywnego na aktywny - prosprzedażowy.
2. Wprowadzenie produktu do dystrybutorów: Lodmor, Warmix, Triada, sieci lokalnych: Rabat Pomorze, Lewiatan Pomorze, Bomi.
3. Współtworzenie zmiany funkcjonowania Biura Obsługi Klietna z pasywnego na aktywny - prosprzedażowy.
Key Account Field Manager
1. Odpowiedzialność za działania egzekucyjne w regionie północno-wschodnim w kanale nowoczesnym
(7 pracowników+50 Merchandiserów)
2. Odpowiedzialność za sprzedaż wszystkich produków kategorii żywnościowej i chemicznej.
3. Coaching, motywacja podległego zespołu.
( obrót 45 mln PLN )
(7 pracowników+50 Merchandiserów)
2. Odpowiedzialność za sprzedaż wszystkich produków kategorii żywnościowej i chemicznej.
3. Coaching, motywacja podległego zespołu.
( obrót 45 mln PLN )
Okręgowy Kierownik Sprzedaży: wielkopolskie,lubuskie oraz warmińsko-mazurskie,pomorskie
1. Odpowiedzialność za sprzedaż produktów lodowych:
06.2004-03.2007 Area Poznań (wielkopolska,lubuskie)
04.2007-01.2008 Area Gdańsk (pomorskie,warmińsko-mazurskie)
2. Budowanie i kontrolowanie działań operacyjnych we wszystkich kanałach dystrybucji.
3. Przeprowadzenie zmiany dystrybucji, "prywatyzacja" dwóch oddziałów sprzedaży Van Sellingowej
Unilever Algida- 2006 Poznań, 2007 Gdańsk.
( obrót 23 mln )
06.2004-03.2007 Area Poznań (wielkopolska,lubuskie)
04.2007-01.2008 Area Gdańsk (pomorskie,warmińsko-mazurskie)
2. Budowanie i kontrolowanie działań operacyjnych we wszystkich kanałach dystrybucji.
3. Przeprowadzenie zmiany dystrybucji, "prywatyzacja" dwóch oddziałów sprzedaży Van Sellingowej
Unilever Algida- 2006 Poznań, 2007 Gdańsk.
( obrót 23 mln )
Manager ds. Autoryzowanych Przewdstawicieli: warmińsko-mazurskie,pomorskie,kujawsko-pomorskie
1. Odpowiedzialność za sprzedaż usług Idea na terenie Polski północno-wschodniej,
w kanale B2C, B2B. ( liczba aktywacji 100 tys )
2. Rozwój Dystrybutorów regionalnych ( 4 ) na terenie Polski północno-wschodniej.
3. Zbudowanie kanału sprzedaży B2B opartego na zewnętrznej strukturze organizacyjnej.
( roczna liczba aktywacji 100 tys )
w kanale B2C, B2B. ( liczba aktywacji 100 tys )
2. Rozwój Dystrybutorów regionalnych ( 4 ) na terenie Polski północno-wschodniej.
3. Zbudowanie kanału sprzedaży B2B opartego na zewnętrznej strukturze organizacyjnej.
( roczna liczba aktywacji 100 tys )
Dealer Manager: warmińsko-mazurskie
1. Odpowiedzialność za: sprzedaż usług telefonii komórkowej, jakość punktów sprzedaży na terenie
województwa warmińsko-mazurskiego.
2. Monitorowanie wyników podległej sieci sprzedaży ( 20 punktów sprzedaży )
3. Rekrutacja, szkolenie pracowników podległych punktów sprzedaży ( 40 handlowców )
( roczna liczba aktywacji 5 tys )
województwa warmińsko-mazurskiego.
2. Monitorowanie wyników podległej sieci sprzedaży ( 20 punktów sprzedaży )
3. Rekrutacja, szkolenie pracowników podległych punktów sprzedaży ( 40 handlowców )
( roczna liczba aktywacji 5 tys )
Przedstawiciel Handlowy: warmińsko-mazurskie
1. Sprzedaż usług telefonii komórkowej dla klientów biznesowych ( najważniejsi:Ardo, Evita )
oraz indywidualnych na terenie województwa warmińsko-mazurskiego.
oraz indywidualnych na terenie województwa warmińsko-mazurskiego.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Zainteresowania
1. spining / jazda na rowerze
2. tenis / squash
3. sporty motorowe - WRC,F1
2. tenis / squash
3. sporty motorowe - WRC,F1
Organizacje
Adres @: w_kaminski@yahoo.pl
Grupy
HRO Personnel
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi.
korporacja.. i co później...
Grupa dla osób pracujących w korporacjach i dla tych już tam nie pracujących.
Olsztyńska Wyższa Szkoła Informatyki I Zarządzania im. Tadeusza Kotarbińskiego
Grupa stworzona z myślą o kandydatach na studentów, studentach oraz absolwentach uczelni Kotarbińskiego.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.