Włodzimierz Wierzba

Energia, pozytywnie nastawienie, wiedza, doświadczenie.
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Customer Marketing FMCG Marketing Projektowanie sklepów Zarządzanie zespołem Planowanie strategiczne Sprzedaż Strategia marketingowa Rozwój działalności negocjacje handlowe Zarządzanie Sprzedażą Umiejętności analityczne Sprzedaż B2B Realizacja projektów handel detaliczny samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy MS Office (Word, PowerPoint, Excel) zdobywanie klientów dobra organizacja pracy Zarządzanie marketingiem Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Rozwój produktu handel zagraniczny Analiza rynku i konkurencji budownictwo Realizacja planów sprzedażowych specjalista ds. sprzedaży Chęć zdobywania nowych umiejętności poszukiwanie klientów Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich Kontakt z klientem Umiejętność budowania relacji z ludźmi Definiowanie i rozwój procesów Retail Management Realizacja celów

Języki

ukraiński
ojczysty
rosyjski
biegły
polski
biegły
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Doradca Techniczno-Handlowy Europa Wschodnia
Еuroterm
Strategiczny rozwój rynków Europy Wschodniej (Ukraina, Białoruś, Mołdawia, Kazachstan, Rosja).
Profesjonalna i kompleksowa obsługa Klientów; telefoniczny oraz bezpośredni kontakt z Klientem; sprzedaż produktów będących w ofercie firmy odpowiednio dostosowanych do potrzeb Klienta; tworzenie ofert handlowych oraz negocjacje handlowe; analizowanie potrzeb klientów i doradztwo w zakresie produktów; pozyskiwanie nowych klientów; budowanie długotrwałych relacji z klientami; realizacja planów sprzedaży.
Logo
Kierownik Działu Handlowego Kijów
BAUTECH Ukraina
Nadzór nad realizacją działań sprzedażowych na rynku Ukrainy;
Umacnianie współpracy z klientami oraz pozyskiwaniu nowych odbiorców;
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem (produkcja, handel, raporty, spotkania handlowe)
Przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych;
Prowadzenie negocjacji handlowych z klientami;
Budowanie dobrego wizerunku marki na rynku Ukrainy;
Sprzedaż produktów firmy.
Logo
Kierownik Działu Handlowego, Dyrektor Rozwoju, Dyrektor Handlowy, Koordynator Proektów
Korporacja PAKKO-Vopak, Kraj, Lotok - sieci handlowe
Definiowanie i realizacja strategii rozwoju spółki . Udział w opracowywaniu i realizacji koncepcji sieci sklepów spożywczych, organizacji procesów biznesowych na wszystkich poziomach, zarządzania działalnością operacyjną i handlowych na terenie 25 sklepów.
Bezpośrednio zaangażowane w przygotowanie i otwarcie 20 sklepów.
Powstanie bazy dostawców w kierunkach bakalii, zamrażanie, własna produkcja wyrobów z mięsa, produktów drobiowych, grill, Departament świeżego mięsa i produktów mięsnych.
Przygotowanie i negocjacje z dostawcami w tych kategoriach. Wprowadzenie działań marketingowych w działalności spółki, system bonusów dodawanych i wpływów kontroli z dostawcami o świadczenie usług marketingowych.Оrganizacja i zarządzanie procesami produkcyjnymi i wdrożenia własnych produktów w swojej sieci sklepów "Kraj" centrum handlowe "Magellan" poprzez HoReCa, rynków hurtowych i detalicznych, sieci supermarketów. Stworzenie zespołu pracowników zdolnych do rozwiązywania zadań i realizacji planowanych inwestycji.. Tworzenie centrum dystrybucji perspektywy rozwoju jako niezależną jednostki.

Projekty

Kartka naszej Rodziny
Program Lojalności Klientów.
Definiowanie i realizacja strategii rozwoju koncepcji rozwoju projektu; strategia przyciągania i motywowanie klientów; zaangażowanie w spółkach partnerskich projektu; podłączanie do banku projekt linii kredytowych; organizacja i prowadzenie działań promocyjnych z partnerami.

Szkolenia i kursy

Certyfikat szkolenia dla Profesjonalnych Sprzedawców "TAO sales Naturalnie" - "Рrowadzenie rozmów telefonicznych". Bydgoszcz, marzec-kwiecień 2016.
"Strategia Merchandising". Lublin, Polska. 30-31.07.14
"Efektywna współpraca z podwładnymi" na 2 części, Kijów, kwiecień-maj 2014.

Edukacja

Logo
sociologia, inżynierskie
Lwowsky uniwersytet im.Franko
Logo
technik-lejtenant, licencjackie
Lwowsky straż pożarna

Specjalizacje

Badania i rozwój
FMCG
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising

Zainteresowania

Hand Made, historia i odbudowa starych rzeczy, numizmatyka, gra na gitarze.
Aktywny wypoczynek na świeżym powietrzu, wędkarstwo, muzyka, fotografia, malarstwo, podróże.

Organizacje

Służba w Straż Pożarna - około 12 lat, major.

Inne

Mam dobre kontakty z najważniejszymi operatorami i siecjami na rynku handlu detalicznego na Ukrainie, w Rosji i Kazachstanie. W kontakcie z największymi firmami przetwarzania kurczaka, wieprzowiny i wołowiny, producentami mięsa i kiełbas, dystrybutorami spożywczych produktów.
Mam doskonałe kontakty w działalności budowlanej, drewnianej i akcesoria meblowa na Ukrainie.
Jestem obywatelem Polski.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
FMCG
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
Mięso
Mięso
Grupa przeznaczona dla ludzi związanych z branżą przetwórstwa mięsnego
Numizmatyka
Numizmatyka
Lubisz lub zbierasz monety? Zapraszam.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Strategia marketingowa
Strategia marketingowa
Grupa dla wszystkich myślących strategicznie. Do grupy nie są przyjmowane osoby ukryte i anonimowe!