Umiejętności
Customer Marketing
FMCG
Marketing
Projektowanie sklepów
Zarządzanie zespołem
Planowanie strategiczne
Sprzedaż
Strategia marketingowa
Rozwój działalności
negocjacje handlowe
Zarządzanie Sprzedażą
Umiejętności analityczne
Sprzedaż B2B
Realizacja projektów
handel detaliczny
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
MS Office (Word, PowerPoint, Excel)
zdobywanie klientów
dobra organizacja pracy
Zarządzanie marketingiem
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Rozwój produktu
handel zagraniczny
Analiza rynku i konkurencji
budownictwo
Realizacja planów sprzedażowych
specjalista ds. sprzedaży
Chęć zdobywania nowych umiejętności
poszukiwanie klientów
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
Kontakt z klientem
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Definiowanie i rozwój procesów
Retail Management
Realizacja celów
Języki
ukraiński
ojczysty
rosyjski
biegły
polski
biegły
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Doradca Techniczno-Handlowy Europa Wschodnia
Еuroterm
Strategiczny rozwój rynków Europy Wschodniej (Ukraina, Białoruś, Mołdawia, Kazachstan, Rosja).
Profesjonalna i kompleksowa obsługa Klientów; telefoniczny oraz bezpośredni kontakt z Klientem; sprzedaż produktów będących w ofercie firmy odpowiednio dostosowanych do potrzeb Klienta; tworzenie ofert handlowych oraz negocjacje handlowe; analizowanie potrzeb klientów i doradztwo w zakresie produktów; pozyskiwanie nowych klientów; budowanie długotrwałych relacji z klientami; realizacja planów sprzedaży.
Profesjonalna i kompleksowa obsługa Klientów; telefoniczny oraz bezpośredni kontakt z Klientem; sprzedaż produktów będących w ofercie firmy odpowiednio dostosowanych do potrzeb Klienta; tworzenie ofert handlowych oraz negocjacje handlowe; analizowanie potrzeb klientów i doradztwo w zakresie produktów; pozyskiwanie nowych klientów; budowanie długotrwałych relacji z klientami; realizacja planów sprzedaży.
Kierownik Działu Handlowego Kijów
BAUTECH Ukraina
Nadzór nad realizacją działań sprzedażowych na rynku Ukrainy;
Umacnianie współpracy z klientami oraz pozyskiwaniu nowych odbiorców;
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem (produkcja, handel, raporty, spotkania handlowe)
Przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych;
Prowadzenie negocjacji handlowych z klientami;
Budowanie dobrego wizerunku marki na rynku Ukrainy;
Sprzedaż produktów firmy.
Umacnianie współpracy z klientami oraz pozyskiwaniu nowych odbiorców;
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem (produkcja, handel, raporty, spotkania handlowe)
Przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych;
Prowadzenie negocjacji handlowych z klientami;
Budowanie dobrego wizerunku marki na rynku Ukrainy;
Sprzedaż produktów firmy.
Kierownik Działu Handlowego, Dyrektor Rozwoju, Dyrektor Handlowy, Koordynator Proektów
Korporacja PAKKO-Vopak, Kraj, Lotok - sieci handlowe
Definiowanie i realizacja strategii rozwoju spółki . Udział w opracowywaniu i realizacji koncepcji sieci sklepów spożywczych, organizacji procesów biznesowych na wszystkich poziomach, zarządzania działalnością operacyjną i handlowych na terenie 25 sklepów.
Bezpośrednio zaangażowane w przygotowanie i otwarcie 20 sklepów.
Powstanie bazy dostawców w kierunkach bakalii, zamrażanie, własna produkcja wyrobów z mięsa, produktów drobiowych, grill, Departament świeżego mięsa i produktów mięsnych.
Przygotowanie i negocjacje z dostawcami w tych kategoriach. Wprowadzenie działań marketingowych w działalności spółki, system bonusów dodawanych i wpływów kontroli z dostawcami o świadczenie usług marketingowych.Оrganizacja i zarządzanie procesami produkcyjnymi i wdrożenia własnych produktów w swojej sieci sklepów "Kraj" centrum handlowe "Magellan" poprzez HoReCa, rynków hurtowych i detalicznych, sieci supermarketów. Stworzenie zespołu pracowników zdolnych do rozwiązywania zadań i realizacji planowanych inwestycji.. Tworzenie centrum dystrybucji perspektywy rozwoju jako niezależną jednostki.
Bezpośrednio zaangażowane w przygotowanie i otwarcie 20 sklepów.
Powstanie bazy dostawców w kierunkach bakalii, zamrażanie, własna produkcja wyrobów z mięsa, produktów drobiowych, grill, Departament świeżego mięsa i produktów mięsnych.
Przygotowanie i negocjacje z dostawcami w tych kategoriach. Wprowadzenie działań marketingowych w działalności spółki, system bonusów dodawanych i wpływów kontroli z dostawcami o świadczenie usług marketingowych.Оrganizacja i zarządzanie procesami produkcyjnymi i wdrożenia własnych produktów w swojej sieci sklepów "Kraj" centrum handlowe "Magellan" poprzez HoReCa, rynków hurtowych i detalicznych, sieci supermarketów. Stworzenie zespołu pracowników zdolnych do rozwiązywania zadań i realizacji planowanych inwestycji.. Tworzenie centrum dystrybucji perspektywy rozwoju jako niezależną jednostki.
Projekty
Kartka naszej Rodziny
Program Lojalności Klientów.
Definiowanie i realizacja strategii rozwoju koncepcji rozwoju projektu; strategia przyciągania i motywowanie klientów; zaangażowanie w spółkach partnerskich projektu; podłączanie do banku projekt linii kredytowych; organizacja i prowadzenie działań promocyjnych z partnerami.
Definiowanie i realizacja strategii rozwoju koncepcji rozwoju projektu; strategia przyciągania i motywowanie klientów; zaangażowanie w spółkach partnerskich projektu; podłączanie do banku projekt linii kredytowych; organizacja i prowadzenie działań promocyjnych z partnerami.
Szkolenia i kursy
Certyfikat szkolenia dla Profesjonalnych Sprzedawców "TAO sales Naturalnie" - "Рrowadzenie rozmów telefonicznych". Bydgoszcz, marzec-kwiecień 2016.
"Strategia Merchandising". Lublin, Polska. 30-31.07.14
"Efektywna współpraca z podwładnymi" na 2 części, Kijów, kwiecień-maj 2014.
"Strategia Merchandising". Lublin, Polska. 30-31.07.14
"Efektywna współpraca z podwładnymi" na 2 części, Kijów, kwiecień-maj 2014.
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
FMCG
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising
Zainteresowania
Hand Made, historia i odbudowa starych rzeczy, numizmatyka, gra na gitarze.
Aktywny wypoczynek na świeżym powietrzu, wędkarstwo, muzyka, fotografia, malarstwo, podróże.
Aktywny wypoczynek na świeżym powietrzu, wędkarstwo, muzyka, fotografia, malarstwo, podróże.
Organizacje
Służba w Straż Pożarna - około 12 lat, major.
Inne
Mam dobre kontakty z najważniejszymi operatorami i siecjami na rynku handlu detalicznego na Ukrainie, w Rosji i Kazachstanie. W kontakcie z największymi firmami przetwarzania kurczaka, wieprzowiny i wołowiny, producentami mięsa i kiełbas, dystrybutorami spożywczych produktów.
Mam doskonałe kontakty w działalności budowlanej, drewnianej i akcesoria meblowa na Ukrainie.
Jestem obywatelem Polski.
Mam doskonałe kontakty w działalności budowlanej, drewnianej i akcesoria meblowa na Ukrainie.
Jestem obywatelem Polski.
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Strategia marketingowa
Grupa dla wszystkich myślących strategicznie.
Do grupy nie są przyjmowane osoby ukryte i anonimowe!