Umiejętności
Organizacja funkjonowania władz spółek
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Właściciel
Custom Advisors Kancelaria doradztwa prawno - biznesowego
doradztwo prawno – biznesowe w obszarach:
przygotowania i przeprowadzenia przekształceń i połączeń spółek oraz związanych z tym procesów integracyjnych,
przeglądu analizy i projektowania struktur organizacyjnych,
mapowania, projektowania i optymalizacji procesów organizacyjnych,
- przeglądu spójności dokumentacyjnej i budowy spójnego procesu decyzyjno - legislacyjnego,
- opracowania standardów i procedur postępowania,
- tworzenia podziału i przekształceń spółek,
opracowania zasad i standardów realizacji projektów oraz wsparcia w zarządzania projektami
i zarządzania zmianą
przygotowania i przeprowadzenia przekształceń i połączeń spółek oraz związanych z tym procesów integracyjnych,
przeglądu analizy i projektowania struktur organizacyjnych,
mapowania, projektowania i optymalizacji procesów organizacyjnych,
- przeglądu spójności dokumentacyjnej i budowy spójnego procesu decyzyjno - legislacyjnego,
- opracowania standardów i procedur postępowania,
- tworzenia podziału i przekształceń spółek,
opracowania zasad i standardów realizacji projektów oraz wsparcia w zarządzania projektami
i zarządzania zmianą
Dyrektor Biura Zarządu
zakres obowiązków:
- prowadzenie pełnej obsługi organizacyjnej i legislacyjnej Spółki we wszystkich obszarach jej działalności,
- organizacja procesu zapewnienia zgodności regulacji wewnętrznych z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz nadzór nad prawidłowym wdrażaniem regulacji wewnętrznych i ich wzajemnej zgodności,
- opracowywanie podstawowych dokumentów normujących działalność Spółki takich jak np.: Statut, Regulamin Rady Nadzorczej, Regulamin Zarządu, Regulamin organizacyjny,
- współpraca z Komisją Nadzoru Finansowego w sprawach dotyczących wykonywania działalności przez zakład ubezpieczeń działający w formie spółki akcyjnej,
- (…)
Najważniejsze osiągnięcia:
- opracowanie szczegółowego planu połączenia Spółki z HDI Asekuracja TU S.A. oraz przeprowadzenie procesu połączenia Spółek od strony formalno-prawnej.
- przygotowanie i przeprowadzenie od strony formalno-prawnej i organizacyjnej procesu połączenia TUnŻ „WARTA” S.A. z HDI-Gerling Życie TU S.A.
- prowadzenie pełnej obsługi organizacyjnej i legislacyjnej Spółki we wszystkich obszarach jej działalności,
- organizacja procesu zapewnienia zgodności regulacji wewnętrznych z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz nadzór nad prawidłowym wdrażaniem regulacji wewnętrznych i ich wzajemnej zgodności,
- opracowywanie podstawowych dokumentów normujących działalność Spółki takich jak np.: Statut, Regulamin Rady Nadzorczej, Regulamin Zarządu, Regulamin organizacyjny,
- współpraca z Komisją Nadzoru Finansowego w sprawach dotyczących wykonywania działalności przez zakład ubezpieczeń działający w formie spółki akcyjnej,
- (…)
Najważniejsze osiągnięcia:
- opracowanie szczegółowego planu połączenia Spółki z HDI Asekuracja TU S.A. oraz przeprowadzenie procesu połączenia Spółek od strony formalno-prawnej.
- przygotowanie i przeprowadzenie od strony formalno-prawnej i organizacyjnej procesu połączenia TUnŻ „WARTA” S.A. z HDI-Gerling Życie TU S.A.
Dyrektor Departamentu Organizacyjno-Legislacyjnego
– równocześnie od X. 2008 r. do VI. 2010 r. - w HDI-Gerling Polska TU S.A.
(połączenie HDI Asekuracja TU S.A. jako spółki przejmującej z HDI-Gerling Polska TU S.A., jako spółki przejmowanej zarejestrowane w dniu 30 czerwca 2010 r.)
– równocześnie od VII. 2003 r. do XI. 2006 r. - w HDI SAMOPOMOC TU S.A.
(połączenie HDI Asekuracja TU S.A. jako spółki przejmującej z HDI SAMOPOMOC TU S.A., jako spółki przejmowanej zarejestrowane w dniu 30 listopada 2006 r.)
stanowisko: Dyrektor Departamentu Organizacyjno-Legislacyjnego
a wcześniej Dyrektor Departamentu Organizacji i Administracji
zakres obowiązków:
- prowadzenie pełnej obsługi organizacyjnej i legislacyjnej Spółki we wszystkich obszarach jej działalności,
- organizacja procesu zapewnienia zgodności regulacji wewnętrznych z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz nadzór nad prawidłowym wdrażaniem regulacji wewnętrznych i ich wzajemnej zgodności,
- opracowywanie podstawowych dokumentów normujących działalność Spółki takich jak np.: Statut, Regulamin Rady Nadzorczej, Regulamin Zarządu, Regulamin organizacyjny,
- prowadzenie spraw rejestrowych w Krajowym Rejestrze Sądowym,
- prowadzenie zbioru regulacji wewnętrznych Spółki,
- koordynowanie spraw związanych z organizacją biur, oddziałów i filii oraz projektowaniem i doskonaleniem struktury organizacyjnej,
- współpraca z Komisją Nadzoru Finansowego w sprawach dotyczących wykonywania działalności przez zakład ubezpieczeń działający w formie spółki akcyjnej,
- wykonywanie bieżących czynności związanych ze współpracą z organami administracji państwowej, Krajowym Rejestrem Karnym, Urzędem Statystycznym, Urzędem Skarbowym
w zakresie gromadzenia dokumentów o działalności Spółki będących załącznikami
do dokumentacji przetargowej i przekazywanie ich komórkom i jednostkom organizacyjnym,
- w latach 2003 – 2009 nadzór nad obszarem administracji Spółki, gospodarką lokalową, zakupami, flotą samochodową, umowami z dostawcami łączy telefonii stacjonarnej
i komórkowej, gospodarką drukami ścisłego i nieścisłego zarachowania,
Najważniejsze osiągnięcia:
- opracowanie szczegółowego schematu i planu połączenia Spółki ze Spółkami: HDI Samopomoc TU S.A. i z HDI - Gerling Polska TU S.A. oraz przeprowadzenie procesu połączenia Spółek od strony formalno-prawnej i legislacyjnej a także koordynowanie prac zespołów przygotowujących przeprowadzenie połączenia w obszarze organizacyjnym
i administracyjnym,
- skuteczne przeprowadzenie przymusowego wykupu akcji akcjonariuszy reprezentujących nie więcej niż 5 % kapitału zakładowego w HDI SAMOPOMOC TU S.A. i doprowadzenie do zgromadzenia 100 % akcji w rękach jedynego akcjonariusza,
- opracowanie i wdrożenie nowych rozwiązań funkcjonowania Spółki m.in. w następujących obszarach:
+modelu legislacyjnego Spółki,
+wydawania upoważnień do reprezentowania Spółki i dokumentowania oraz ewidencjonowania udzielonych pełnomocnictw,
+zasad zawierania umów, wprowadzenie obowiązujących wzorców umów i ewidencji umów,
+zasad dokonywania zakupów i ich transparentności oraz uniknięcia konfliktów interesów,
+rozpatrywania i ewidencjonowania skarg i odwołań oraz zainicjowanie zmian w tym zakresie z uwzględnieniem wytycznych KNF oraz propozycji uregulowań Parlamentu Europejskiego,
+założeń Polityki Zarządzania Kryzysowego a następnie udział w czynnościach praktycznego wykorzystania założeń w czasie zagrożenia powodziowego,
+uczestniczenie w pracach Polskiej Izby Ubezpieczeń przygotowującej nowe rozwiązania systemowe dotyczące przygotowania propozycji zmian ustawy o działalności ubezpieczeniowej oraz ewidencjonowania i raportowania liczby oraz przyczyn skarg i odwołań,
(połączenie HDI Asekuracja TU S.A. jako spółki przejmującej z HDI-Gerling Polska TU S.A., jako spółki przejmowanej zarejestrowane w dniu 30 czerwca 2010 r.)
– równocześnie od VII. 2003 r. do XI. 2006 r. - w HDI SAMOPOMOC TU S.A.
(połączenie HDI Asekuracja TU S.A. jako spółki przejmującej z HDI SAMOPOMOC TU S.A., jako spółki przejmowanej zarejestrowane w dniu 30 listopada 2006 r.)
stanowisko: Dyrektor Departamentu Organizacyjno-Legislacyjnego
a wcześniej Dyrektor Departamentu Organizacji i Administracji
zakres obowiązków:
- prowadzenie pełnej obsługi organizacyjnej i legislacyjnej Spółki we wszystkich obszarach jej działalności,
- organizacja procesu zapewnienia zgodności regulacji wewnętrznych z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz nadzór nad prawidłowym wdrażaniem regulacji wewnętrznych i ich wzajemnej zgodności,
- opracowywanie podstawowych dokumentów normujących działalność Spółki takich jak np.: Statut, Regulamin Rady Nadzorczej, Regulamin Zarządu, Regulamin organizacyjny,
- prowadzenie spraw rejestrowych w Krajowym Rejestrze Sądowym,
- prowadzenie zbioru regulacji wewnętrznych Spółki,
- koordynowanie spraw związanych z organizacją biur, oddziałów i filii oraz projektowaniem i doskonaleniem struktury organizacyjnej,
- współpraca z Komisją Nadzoru Finansowego w sprawach dotyczących wykonywania działalności przez zakład ubezpieczeń działający w formie spółki akcyjnej,
- wykonywanie bieżących czynności związanych ze współpracą z organami administracji państwowej, Krajowym Rejestrem Karnym, Urzędem Statystycznym, Urzędem Skarbowym
w zakresie gromadzenia dokumentów o działalności Spółki będących załącznikami
do dokumentacji przetargowej i przekazywanie ich komórkom i jednostkom organizacyjnym,
- w latach 2003 – 2009 nadzór nad obszarem administracji Spółki, gospodarką lokalową, zakupami, flotą samochodową, umowami z dostawcami łączy telefonii stacjonarnej
i komórkowej, gospodarką drukami ścisłego i nieścisłego zarachowania,
Najważniejsze osiągnięcia:
- opracowanie szczegółowego schematu i planu połączenia Spółki ze Spółkami: HDI Samopomoc TU S.A. i z HDI - Gerling Polska TU S.A. oraz przeprowadzenie procesu połączenia Spółek od strony formalno-prawnej i legislacyjnej a także koordynowanie prac zespołów przygotowujących przeprowadzenie połączenia w obszarze organizacyjnym
i administracyjnym,
- skuteczne przeprowadzenie przymusowego wykupu akcji akcjonariuszy reprezentujących nie więcej niż 5 % kapitału zakładowego w HDI SAMOPOMOC TU S.A. i doprowadzenie do zgromadzenia 100 % akcji w rękach jedynego akcjonariusza,
- opracowanie i wdrożenie nowych rozwiązań funkcjonowania Spółki m.in. w następujących obszarach:
+modelu legislacyjnego Spółki,
+wydawania upoważnień do reprezentowania Spółki i dokumentowania oraz ewidencjonowania udzielonych pełnomocnictw,
+zasad zawierania umów, wprowadzenie obowiązujących wzorców umów i ewidencji umów,
+zasad dokonywania zakupów i ich transparentności oraz uniknięcia konfliktów interesów,
+rozpatrywania i ewidencjonowania skarg i odwołań oraz zainicjowanie zmian w tym zakresie z uwzględnieniem wytycznych KNF oraz propozycji uregulowań Parlamentu Europejskiego,
+założeń Polityki Zarządzania Kryzysowego a następnie udział w czynnościach praktycznego wykorzystania założeń w czasie zagrożenia powodziowego,
+uczestniczenie w pracach Polskiej Izby Ubezpieczeń przygotowującej nowe rozwiązania systemowe dotyczące przygotowania propozycji zmian ustawy o działalności ubezpieczeniowej oraz ewidencjonowania i raportowania liczby oraz przyczyn skarg i odwołań,
Dyrektor Departamentu Organizacji i Kadr
zakres obowiązków:
- prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Banku jako spółki prawa handlowego,
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem organizacyjnym pracy władz Banku,
- prowadzenie spraw związanych ze zorganizowaniem, przeprowadzeniem i zarejestrowaniem kolejnych emisji akcji Banku,
- prowadzenie polityki zatrudniania, w tym opracowanie metodologii oceny pracowników,
- opracowywanie wewnętrznych unormowań prawnych Banku,
- nadzór nad programowaniem i organizowaniem szkoleń.
Najważniejsze osiągnięcia:
- przeprowadzenie rozwoju sieci organizacyjnej Banku,
- opracowanie założeń i uczestnictwo w realizacji programu naprawczego Banku włącznie z:
- przygotowaniem rozwiązań sposobu pokrycia strat,
- przygotowywaniem projektów regulacji i uzgadnianiem ich z uczestniczącymi w programie naprawczym 12 największymi bankami,
- koordynowaniem realizacji programu naprawczego,
- współpracą z Komisją Nadzoru Bankowego, Bankowym Funduszem Gwarancyjnym,
- przygotowaniem Banku do sprzedaży po pozytywnym zakończeniu programu naprawczego,
- restrukturyzacją zatrudnienia w związku z realizacją planu naprawczego,
- w latach 1997 – 2001 nadzór nad obszarem zarządzania zasobami ludzkimi.
- prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Banku jako spółki prawa handlowego,
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem organizacyjnym pracy władz Banku,
- prowadzenie spraw związanych ze zorganizowaniem, przeprowadzeniem i zarejestrowaniem kolejnych emisji akcji Banku,
- prowadzenie polityki zatrudniania, w tym opracowanie metodologii oceny pracowników,
- opracowywanie wewnętrznych unormowań prawnych Banku,
- nadzór nad programowaniem i organizowaniem szkoleń.
Najważniejsze osiągnięcia:
- przeprowadzenie rozwoju sieci organizacyjnej Banku,
- opracowanie założeń i uczestnictwo w realizacji programu naprawczego Banku włącznie z:
- przygotowaniem rozwiązań sposobu pokrycia strat,
- przygotowywaniem projektów regulacji i uzgadnianiem ich z uczestniczącymi w programie naprawczym 12 największymi bankami,
- koordynowaniem realizacji programu naprawczego,
- współpracą z Komisją Nadzoru Bankowego, Bankowym Funduszem Gwarancyjnym,
- przygotowaniem Banku do sprzedaży po pozytywnym zakończeniu programu naprawczego,
- restrukturyzacją zatrudnienia w związku z realizacją planu naprawczego,
- w latach 1997 – 2001 nadzór nad obszarem zarządzania zasobami ludzkimi.
Projekty
Połączenie TUnŻ WARTA S.A. z HDI-Gerling Życie TU S.A.
prowadzenie pełnej obsługi formalno-prawnej dotyczącej przygotowania Planu połączenia , uzyskania niezbędnych zgód Komisji Nadzoru Finansowego] i postanowień Sądu rejestrowego,
ustalenie treści wszystkich dokumentów - decyzji organów Spółki (Zarządu, Rady Nadzorczej i WAlnego Zgromadzenia) niezbędnych dla przeprowadzenia połączenia,
Uzyskanie wpisu połączenia do Krajowego Rejestru Sądowego
opracowanie szczegółowego planu połączenia oraz przygotowanie i przeprowadzenie od strony formalno-prawnej i organizacyjnej procesu gotówkowego połączenia TUnŻ „WARTA” S.A. z HDI-Gerling Życie TU S.A.
Zakres obowiązków
ustalenie szczegółowego harmonogramu połączenia dla przyjętej prawnej formy połączenia aportowego spółek,prowadzenie pełnej obsługi formalno-prawnej dotyczącej przygotowania Planu połączenia , uzyskania niezbędnych zgód Komisji Nadzoru Finansowego] i postanowień Sądu rejestrowego,
ustalenie treści wszystkich dokumentów - decyzji organów Spółki (Zarządu, Rady Nadzorczej i WAlnego Zgromadzenia) niezbędnych dla przeprowadzenia połączenia,
Uzyskanie wpisu połączenia do Krajowego Rejestru Sądowego
Połączenie TUiR WARTA S.A. z HDI Asekuracja TU S.A.
prowadzenie pełnej obsługi formalno-prawnej dotyczącej przygotowania Planu połączenia , uzyskania niezbędnych zgód Komisji Nadzoru Finansowego] i postanowień Sądu rejestrowego,
ustalenie treści wszystkich dokumentów - decyzji organów Spółki (Zarządu, Rady Nadzorczej i Walnego Zgromadzenia) niezbędnych dla przeprowadzenia połączenia,
Uzyskanie wpisu połączenia do Krajowego Rejestru Sądowego
opracowanie szczegółowego harmonogramu połączenia oraz przygotowanie i przeprowadzenie od strony formalno-prawnej i organizacyjnej procesu aportowego połączenia Spółek
Zakres obowiązków
ustalenie szczegółowego harmonogramu połączenia dla przyjętej prawnej formy połączenia gotówkowego spółek,prowadzenie pełnej obsługi formalno-prawnej dotyczącej przygotowania Planu połączenia , uzyskania niezbędnych zgód Komisji Nadzoru Finansowego] i postanowień Sądu rejestrowego,
ustalenie treści wszystkich dokumentów - decyzji organów Spółki (Zarządu, Rady Nadzorczej i Walnego Zgromadzenia) niezbędnych dla przeprowadzenia połączenia,
Uzyskanie wpisu połączenia do Krajowego Rejestru Sądowego
Połączenie HDI Asekuracja TU S.A. z HDI-Gerling Polska TU S.A.
prowadzenie pełnej obsługi formalno-prawnej dotyczącej przygotowania Planu połączenia , uzyskania niezbędnych zgód Komisji Nadzoru Finansowego] i postanowień Sądu rejestrowego,
ustalenie treści wszystkich dokumentów - decyzji organów Spółki (Zarządu, Rady Nadzorczej i WAlnego Zgromadzenia) niezbędnych dla przeprowadzenia połączenia,
Uzyskanie wpisu połączenia do Krajowego Rejestru Sądowego
opracowanie założeń i koordynowanie prac zespołów przygotowujących proces połączenia oraz przeprowadzenie formalno-prawnego procesu połączenia Spółek
Zakres obowiązków
ustalenie szczegółowego harmonogramu połączenia dla przyjętej prawnej formy połączenia spółek, koordynowanie prac zespołów przygotowujących przeprowadzenie połączenia w obszarze prawnym, organizacyjnym i administracyjnym,prowadzenie pełnej obsługi formalno-prawnej dotyczącej przygotowania Planu połączenia , uzyskania niezbędnych zgód Komisji Nadzoru Finansowego] i postanowień Sądu rejestrowego,
ustalenie treści wszystkich dokumentów - decyzji organów Spółki (Zarządu, Rady Nadzorczej i WAlnego Zgromadzenia) niezbędnych dla przeprowadzenia połączenia,
Uzyskanie wpisu połączenia do Krajowego Rejestru Sądowego
Połączenie HDI Asekuracja TU S.A. z HDI Samopomoc TU S.A.
prowadzenie pełnej obsługi formalno-prawnej dotyczącej przygotowania Planu połączenia , uzyskania niezbędnych zgód Komisji Nadzoru Finansowego] i postanowień Sądu rejestrowego,
ustalenie treści wszystkich dokumentów - decyzji organów Spółki (Zarządu, Rady Nadzorczej i WAlnego Zgromadzenia) niezbędnych dla przeprowadzenia połączenia,
Uzyskanie wpisu połączenia do Krajowego Rejestru Sądowego
opracowanie założeń i koordynowanie prac zespołów przygotowujących proces połączenia oraz przeprowadzenie formalno-prawnego procesu połączenia Spółek
Zakres obowiązków
ustalenie szczegółowego harmonogramu połączenia dla przyjętej prawnej formy połączenia spółek, koordynowanie prac zespołów przygotowujących przeprowadzenie połączenia w obszarze prawnym, organizacyjnym i administracyjnym,prowadzenie pełnej obsługi formalno-prawnej dotyczącej przygotowania Planu połączenia , uzyskania niezbędnych zgód Komisji Nadzoru Finansowego] i postanowień Sądu rejestrowego,
ustalenie treści wszystkich dokumentów - decyzji organów Spółki (Zarządu, Rady Nadzorczej i WAlnego Zgromadzenia) niezbędnych dla przeprowadzenia połączenia,
Uzyskanie wpisu połączenia do Krajowego Rejestru Sądowego
Przeprowadzenie przymusowego wykupu akcji akcjonariuszy mniejszościowych
skuteczne przeprowadzenie przymusowego wykupu akcji akcjonariuszy reprezentujących nie więcej niż 5 % kapitału zakładowego w HDI SAMOPOMOC TU S.A. i doprowadzenie do zgromadzenia 100 % akcji w rękach jedynego akcjonariusza
Zakres obowiązków
przygotowanie strony formalno-prawnej procesu oraz czynności technicznych związanych z wykupem akcji
Program naprawczy Wschodniego Banku Cukrownictwa S.A.
przygotowaniem rozwiązań sposobu pokrycia strat,
przygotowywaniem projektów regulacji i uzgadnianiem ich z uczestniczącymi w programie naprawczym 12 największymi bankami polskimi,
koordynowaniem realizacji programu naprawczego,
współpracą z Komisją Nadzoru Bankowego, Bankowym Funduszem Gwarancyjnym,
przygotowaniem Banku do sprzedaży po pozytywnym zakończeniu programu naprawczego,
restrukturyzacją zatrudnienia w związku z realizacją planu naprawczego.
Ścisła współpraca z Zarządem Komisarycznym Banku , Komisją Nadzoru Bankowego i Bankowym Funduszem Gwarancyjnym oraz wiodącymi bankami polskimi w opracowaniu i realizacji programu naprawczego banku.
Zakres obowiązków
opracowanie założeń i uczestnictwo w realizacji programu naprawczego Banku włącznie z:przygotowaniem rozwiązań sposobu pokrycia strat,
przygotowywaniem projektów regulacji i uzgadnianiem ich z uczestniczącymi w programie naprawczym 12 największymi bankami polskimi,
koordynowaniem realizacji programu naprawczego,
współpracą z Komisją Nadzoru Bankowego, Bankowym Funduszem Gwarancyjnym,
przygotowaniem Banku do sprzedaży po pozytywnym zakończeniu programu naprawczego,
restrukturyzacją zatrudnienia w związku z realizacją planu naprawczego.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Bankowość
Bankowość inwestycyjna
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Prawo
Specjaliści
Ubezpieczenia
Inne
Zainteresowania
Moje zdjęcia potrafią wciągnąć,
Na parkiecie czuję się jak ryba w wodzie,
Późne wieczory lubię spędzać czytając o II wojnie światowej na Pacyfiku
Na parkiecie czuję się jak ryba w wodzie,
Późne wieczory lubię spędzać czytając o II wojnie światowej na Pacyfiku
Inne
1995 r. – egzamin dla Kandydatów na Członków Rad Nadzorczych w Spółkach Skarbu Państwa przed Komisją Egzaminacyjną przy Ministrze Przekształceń Własnościowych,
Zajęcia dodatkowe:
1993-1999 zajęcia dydaktyczne z zakresu Kodeksu handlowego, Prawa upadłościowego i układowego w Lubelskiej Szkole Biznesu w ramach programów MBA, Centrum Szkolenia Samorządu i Administracji, Fundacji Akademii Rolniczej w Lublinie, Centrum Kształcenia Menedżerów Przemysłowych w Lublinie .
Od 2001 – do chwili obecnej – Członek Rady Nadzorczej „Szkoły Bankowości i Finansów” Sp. z o.o. w Sandomierzu
Od 2013 - do chwili obecnej - Członek Rady Nadzorczej Polskich Linii Oceanicznych S.A. w Gdyni
Zajęcia dodatkowe:
1993-1999 zajęcia dydaktyczne z zakresu Kodeksu handlowego, Prawa upadłościowego i układowego w Lubelskiej Szkole Biznesu w ramach programów MBA, Centrum Szkolenia Samorządu i Administracji, Fundacji Akademii Rolniczej w Lublinie, Centrum Kształcenia Menedżerów Przemysłowych w Lublinie .
Od 2001 – do chwili obecnej – Członek Rady Nadzorczej „Szkoły Bankowości i Finansów” Sp. z o.o. w Sandomierzu
Od 2013 - do chwili obecnej - Członek Rady Nadzorczej Polskich Linii Oceanicznych S.A. w Gdyni
Grupy
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów.
FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.