Umiejętności
Balanced Scorecard
Strategia "błękitnego oceanu"
E-commerce
Internet
Marketing
MS Project
UML
Mentoring młodzieży
Negocjacje
Bankowość
Analiza finansowa
Sprawozdawczość finansowa
Prognozowanie
Finanse
MS Excel Tabele przestawne
Zarządzanie Zmianą - Change Management
ekonometria
prowadzenie szkoleń i warsztatów
Modele Biznesowe
nauczanie
Zarządzanie zmianą w organizacjach
Dane
Ekonomika
grafika internetowa
Języki
angielski
biegły
francuski
dobry
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Business Architect
W swojej pracy łączę tematy, rzeczy, dane, informacje po to aby znaleźć rozwiązania, których na pierwszy rzut oka nie widać. Jako partner biznesowy w procesach doradczych wykorzystuje podejście eklektyczne, łącząc elementy coachingu i mentoringu z twardymi narzędziami wykorzystywanymi w zarządzaniu. Prowadzone przeze mnie warsztaty i procesy doradcze cechuje nieszablonowe podejście w rozwiązywaniu konkretnych problemów biznesowych czy dylematów managerskich. Specjalizuje się w budowaniu modeli biznesowych oraz zarządzaniu zmianą w organizacjach o różnej skali działania.
- Budowanie struktury firmy oraz poszukiwanie klientów
- Opracowanie produktów świadczonych przez firmę,
- Uruchomienie strony internetowej,
- Przygotowanie biznes planów dla klientów,
- Przygotowanie studiów wykonalności dla klientów
- Zarządzanie projektami na zlecenie,
- Treningi i szkolenia biznesowe,
- Coaching biznesowy dla właścicieli firm
- Budowanie struktury firmy oraz poszukiwanie klientów
- Opracowanie produktów świadczonych przez firmę,
- Uruchomienie strony internetowej,
- Przygotowanie biznes planów dla klientów,
- Przygotowanie studiów wykonalności dla klientów
- Zarządzanie projektami na zlecenie,
- Treningi i szkolenia biznesowe,
- Coaching biznesowy dla właścicieli firm
Nawigator Biznesu / Business Navigator
Współpraca z IKEA przebiegała w dwóch fazach:
1. Przygotowawczej do uruchomienia sklepu
Na tym etapie do najważniejszych obowiązków należało przygotowanie struktury organizacyjnej sklepu skorelowanej z przyjętym budżetem sprzedaży jaki został zaplanowany, zaplanowanie kosztów operacyjnych związanych z uruchomieniem sklepu oraz kosztów operacyjnych sklepu po otwarciu, współpraca z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi w celu optymalnego zakończenia prac budowlanych, jak również zbudowanie własnego zespołu pracowników działu Business Navigation and Operation Department.
2. Otwarcia i operacyjnego zarządzania sklepem.
Od czasu uruchomienia bezpośrednio odpowiedzialny byłem za przygotowywanie prognoz finansowych i sprzedażowych sklepu, zarządzanie bezpieczeństwem pracowników oraz klientów, zarządzaniem obszarem związanym z technicznymi rozwiązaniami infrastruktury informatycznej oraz technicznej niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania budynku. Dodatkowo zarządzał finansami prowadzonego sklepu oraz działem odzyskiwania towaru.
1. Przygotowawczej do uruchomienia sklepu
Na tym etapie do najważniejszych obowiązków należało przygotowanie struktury organizacyjnej sklepu skorelowanej z przyjętym budżetem sprzedaży jaki został zaplanowany, zaplanowanie kosztów operacyjnych związanych z uruchomieniem sklepu oraz kosztów operacyjnych sklepu po otwarciu, współpraca z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi w celu optymalnego zakończenia prac budowlanych, jak również zbudowanie własnego zespołu pracowników działu Business Navigation and Operation Department.
2. Otwarcia i operacyjnego zarządzania sklepem.
Od czasu uruchomienia bezpośrednio odpowiedzialny byłem za przygotowywanie prognoz finansowych i sprzedażowych sklepu, zarządzanie bezpieczeństwem pracowników oraz klientów, zarządzaniem obszarem związanym z technicznymi rozwiązaniami infrastruktury informatycznej oraz technicznej niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania budynku. Dodatkowo zarządzał finansami prowadzonego sklepu oraz działem odzyskiwania towaru.
Kierownik Projektu
Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o. / Urząd Miasta Łodzi
Nowe Centrum Łodzi (NCŁ) – obszar Śródmieścia miasta Łodzi, wydzielony ulicami Narutowicza, Kopcińskiego, Tuwima i Piotrkowską, realizowany od 2007 roku jako centrum łączące biznes, handel, kulturę oraz transport. NCŁ jest największą tego typu inwestycją w Europie Środkowej.
Program realizacji NCŁ powstał na mocy uchwały Rady Miejskiej w Łodzi z dn. 28 sierpnia 2007 r. Pierwotnie projekt obejmował teren zamknięty ulicami Tuwima – Sienkiewicza – Narutowicza – Kopcińskiego. 4 lipca 2012 r. został rozszerzony o kwartał Tuwima – Piotrkowska – Narutowicza – Sienkiewicza. Autorem pierwszej koncepcji zagospodarowania przestrzennego NCŁ był światowej sławy luksemburski urbanista Rob Krier, który w 2007 roku nakreślił podstawy planu z umiejscowieniem dworca Łódź Fabryczna, strefami funkcjonalnymi i siatką ulic. W oparciu o tę koncepcję powstał pierwszy Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego dla tego terenu.
W ramach tego projektu pełniłem funkcję Project Managera w pierwszej fazie uruchamiania projektu. Odpowiedzialny za przygotowanie konkursu architektonicznego na zagospodarowanie EC1 Zachód, Konkursu architektonicznego na Specjalną Strefę Sztuki. Dodatkowo opracowanie koncepcji funkcjonowania podmiotu zarządzającego, zarządzanie operacyjne, negocjacje warunków.
- Budowanie definicji projektu,
- Zarządzanie podległym zespołem,
- Nadzorowanie i budowa harmonogramu realizacji projektu,
- Budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami projektu,
- Uczestnictwo w negocjacjach z partnerami,
Program realizacji NCŁ powstał na mocy uchwały Rady Miejskiej w Łodzi z dn. 28 sierpnia 2007 r. Pierwotnie projekt obejmował teren zamknięty ulicami Tuwima – Sienkiewicza – Narutowicza – Kopcińskiego. 4 lipca 2012 r. został rozszerzony o kwartał Tuwima – Piotrkowska – Narutowicza – Sienkiewicza. Autorem pierwszej koncepcji zagospodarowania przestrzennego NCŁ był światowej sławy luksemburski urbanista Rob Krier, który w 2007 roku nakreślił podstawy planu z umiejscowieniem dworca Łódź Fabryczna, strefami funkcjonalnymi i siatką ulic. W oparciu o tę koncepcję powstał pierwszy Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego dla tego terenu.
W ramach tego projektu pełniłem funkcję Project Managera w pierwszej fazie uruchamiania projektu. Odpowiedzialny za przygotowanie konkursu architektonicznego na zagospodarowanie EC1 Zachód, Konkursu architektonicznego na Specjalną Strefę Sztuki. Dodatkowo opracowanie koncepcji funkcjonowania podmiotu zarządzającego, zarządzanie operacyjne, negocjacje warunków.
- Budowanie definicji projektu,
- Zarządzanie podległym zespołem,
- Nadzorowanie i budowa harmonogramu realizacji projektu,
- Budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami projektu,
- Uczestnictwo w negocjacjach z partnerami,
Sales&Operation Manager
Ssang Geum jest nowoczesną firmą, która rozpoczęła działalność w roku 2005. Wszystkie obiekty produkcyjne i biurowe zostały zbudowane od podstaw. Ssang Geum Mława sp. z o.o. prowadzi działalność produkcyjną w zakresie:Odlewania ciśnieniowego detali ze stopów aluminium;
Formowania opakowań i kształtek ze spienionego polistyrenu (styropianu) i polipropylenu;
Montażu podzespołów mechanicznych i elektromechanicznych.
W ramach obowiązków odpowiedzialny byłem za wybudowanie i uruchomienie fabryki. Prowadziłem prace przygotowujące procesy funkcjonowania firmy. Do podstawowych obowiązków należało:
1. Opracowanie biznes planu zakładu oraz pozyskanie źródeł finansowania w okresie rozruchu,
2. Negocjacje z dostawcami i wykonawcami zarówno na etapie inwestycyjnym jak i późniejszym - operacyjnym,
3. Opracowania analityczno controllingowe wspierające podejmowanie decyzji zarządczych,
4. Przygotowywanie tabel cenowych oferowanych produktów oraz negocjacje z Klientami,
5. Nadzorowanie procesów logistycznych i magazynowych w firmie,
6. Poszukiwanie nowych klientów i rynków zbytu,
7. Zarządzanie zespołem 25 osób.
Formowania opakowań i kształtek ze spienionego polistyrenu (styropianu) i polipropylenu;
Montażu podzespołów mechanicznych i elektromechanicznych.
W ramach obowiązków odpowiedzialny byłem za wybudowanie i uruchomienie fabryki. Prowadziłem prace przygotowujące procesy funkcjonowania firmy. Do podstawowych obowiązków należało:
1. Opracowanie biznes planu zakładu oraz pozyskanie źródeł finansowania w okresie rozruchu,
2. Negocjacje z dostawcami i wykonawcami zarówno na etapie inwestycyjnym jak i późniejszym - operacyjnym,
3. Opracowania analityczno controllingowe wspierające podejmowanie decyzji zarządczych,
4. Przygotowywanie tabel cenowych oferowanych produktów oraz negocjacje z Klientami,
5. Nadzorowanie procesów logistycznych i magazynowych w firmie,
6. Poszukiwanie nowych klientów i rynków zbytu,
7. Zarządzanie zespołem 25 osób.
wystawiono
Szanowni Państwo !!!
Serdecznie polecam Pana Witolda Buraczyńskiego na wszelkie stanowiska związane z zarządzaniem Firmą i pracownikami, na stanowiska które wymagają profesjonalizmu i dużego zaangażowania. Jest osobą bardzo odpowiedzialną, sumienną i systematyczną. Przez kilka miesięcy naszej współpracy wykazał się dużą wyrozumiałością i doświadczeniem w ramach zarządzania gospodarką materiałową. Posiadaną wiedzę potrafi w sposób ewidentny przekazać, a realizując zlecenia daje dowód solidnego i fachowego podejścia do wykonywanych zadań. Jest bardzo kooperatywny i potrafi w trafny sposób wykluczyć wszelkie problemy występujące w pracy. Z wrodzoną łatwością potrafi kierować ludźmi i motywować do pracy.
Serdecznie polecam Pana Witolda Buraczyńskiego na wszelkie stanowiska związane z zarządzaniem Firmą i pracownikami, na stanowiska które wymagają profesjonalizmu i dużego zaangażowania. Jest osobą bardzo odpowiedzialną, sumienną i systematyczną. Przez kilka miesięcy naszej współpracy wykazał się dużą wyrozumiałością i doświadczeniem w ramach zarządzania gospodarką materiałową. Posiadaną wiedzę potrafi w sposób ewidentny przekazać, a realizując zlecenia daje dowód solidnego i fachowego podejścia do wykonywanych zadań. Jest bardzo kooperatywny i potrafi w trafny sposób wykluczyć wszelkie problemy występujące w pracy. Z wrodzoną łatwością potrafi kierować ludźmi i motywować do pracy.
Pracownik Działu Inwestycji
- Przygotowanie planów inwestycyjnych,
- Tworzenie umów z kontrahentami,
- Negocjacje umów oraz cen,
- Koordynacja projektu inwestycyjnego z innymi działami,
- Opracowania raportów dla zarządu,
- Opracowania harmonogramów płatności
- Tworzenie umów z kontrahentami,
- Negocjacje umów oraz cen,
- Koordynacja projektu inwestycyjnego z innymi działami,
- Opracowania raportów dla zarządu,
- Opracowania harmonogramów płatności
Praktykant
Dział Rozwoju zasobów Personalnych:
- Uczestnictwo w badaniu satysfakcji pracowników,
- Opracowania statystyczne ankiet,
- Pomoc w przygotowaniu raportu podsumowującego projekt,
- Pomoc w przygotowaniu szkolenia dotyczącego komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym dla działu IT;
Dział Public Relations:
- Przygotowanie umów sponsoringowych,
- Ocena projektów sponsoringowych,
- Pomoc w przygotowaniu imprez sponsoringowych,
- Analiza statystyczna ankiety odnośnie oczekiwań związanych z przygotowaniem imprezy "Dzień Chemika"
Dział Relacji Inwestorskich:
- Opracowanie projektu: Storzenie listy funduszy inwestycyjncyh w USA potencjalnie zainteresowanych zakupem akcji PKN Orlen S.A.
Biuro Handlowe Gdańsk:
- uczestnictwo w projekcie maretingowym na stacjach paliw
Baza Magazynowa Lublin:
- Projekt: Optmalizacja procesu logistycznego dostaw paliw.
- Uczestnictwo w badaniu satysfakcji pracowników,
- Opracowania statystyczne ankiet,
- Pomoc w przygotowaniu raportu podsumowującego projekt,
- Pomoc w przygotowaniu szkolenia dotyczącego komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym dla działu IT;
Dział Public Relations:
- Przygotowanie umów sponsoringowych,
- Ocena projektów sponsoringowych,
- Pomoc w przygotowaniu imprez sponsoringowych,
- Analiza statystyczna ankiety odnośnie oczekiwań związanych z przygotowaniem imprezy "Dzień Chemika"
Dział Relacji Inwestorskich:
- Opracowanie projektu: Storzenie listy funduszy inwestycyjncyh w USA potencjalnie zainteresowanych zakupem akcji PKN Orlen S.A.
Biuro Handlowe Gdańsk:
- uczestnictwo w projekcie maretingowym na stacjach paliw
Baza Magazynowa Lublin:
- Projekt: Optmalizacja procesu logistycznego dostaw paliw.
Projekty
Młodzi w Łodzi
Program Młodzi w Łodzi powstał aby zachęcić młodych ludzi do wiązania swojej przyszłości z Łodzią, wspierać rozwój kariery zawodowej łódzkich studentów oraz zapewnić lokalnym przedsiębiorcom i potencjalnym inwestorom wysoko wykwalifikowanej kadry.
Realizatorem programu jest Biuro Obsługi Inwestora i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi, które przy współpracy z największymi łódzkimi uczelniami oraz wiodącymi pracodawcami realizuje inicjatywy programu, m.in. takie jak: portal praktyk i staży, program stypendialny, bezpłatne szkolenia czy konkurs dla młodych przedsiębiorczych. Pełnię rolę jednego ze 130 Partnerów prowadząc warsztaty i szkolenia z zakresu Biznes Planów, Strategii biznesowych oraz Modeli Biznesowych
Realizatorem programu jest Biuro Obsługi Inwestora i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi, które przy współpracy z największymi łódzkimi uczelniami oraz wiodącymi pracodawcami realizuje inicjatywy programu, m.in. takie jak: portal praktyk i staży, program stypendialny, bezpłatne szkolenia czy konkurs dla młodych przedsiębiorczych. Pełnię rolę jednego ze 130 Partnerów prowadząc warsztaty i szkolenia z zakresu Biznes Planów, Strategii biznesowych oraz Modeli Biznesowych
Zakres obowiązków
Prowadzenie szkoleń z zakresu modeli biznesowych, budowania wizerunku i autoprezentacji
Pojazd Autonomiczny na Ulicy Piotrkowskiej
Projekt zakłada uruchomienie pierwszego w Polsce pojazdu autonomicznego funkcjonującego w centrum miasta. Projekt ma rewolucjonizować myślenie na temat mikro transportu publicznego. Pomysłodawcą projektu jest @Wojciech Wycichowski. Opracowaniem designu zajmuje się Jacek Chrzanowski. Wsparcie techniczne i merytoryczne dostarcza Politechnika Łódzka oraz Politechnika Warszawska. Witold Buraczyński (Ja) jestem odpowiedzialny za opracowanie strategii biznesowej i finansowej przedsięwzięcia.
Zakres obowiązków
Opracowanie modelu biznesowego
Rozwój kompetencji kadry Hort Cafe sp.j.
projekt szkoleniowo doradczy mający na celu zaktualizowanie wiedzy dotyczącej zarządzania, zarządzania zmianą, budowania zespołów, tworzenia modeli biznesowych, standaryzacji procesów oraz budowy strategii rozwoju opartej o sieć franczyzową. Realizacja jako podwykonawca HRP Group Sp. z o.o.
Zakres obowiązków
Prowadzenie szkoleń
HeRosi HRP Group
projekt szkoleniowo doradczy mający za zadanie przeprowadzenie restrukturyzacji firmy HRP Group Sp. z o.o. na wszystkich poziomach organizacyjnych. Projekt zakończony zbudowaniem nowej wizji, misji oraz wartości firmy jak też przeprojektowaniem struktury organizacyjnej. Koncepcja opierała się na innowacyjnej metodzie wprowadzania zmiany - w ramach warsztatu dopracowana.
Zakres obowiązków
Szkolenia z zakresu modeli biznesowych, marketingu, optymalizacji i standaryzacji procesów.
Salon Kosmetyczny i Fotodepilacji Beautiq
Wspierałem w opracowaniu modelu biznesowego i cennika dla istniejącego salonu kosmetycznego. We współpracy stworzyliśmy nową strategię. Wspierałem również w opracowaniu bannerów oraz materiałów graficznych. Projekt realizowany jest dalej, moje zaangażowanie skończyło się z końcem 2015 roku.
W zespole z
Zakres obowiązków
Opracowanie analiz ekonomicznych, wspieranie procesu decyzyjnego
Akademia EkoPrzedsiębiorstw
projekt szkoleniowy skierowany do różnych firm z sektora MŚP związany z zagadnieniami planowania strategicznego rozwoju z uwzględnieniem czynników ekologicznych - Realizacja jako podwykonawca HRP Group Sp. z o.o.. Uczestnicy projektu:Alles, Knittex, DAKO, Delia, Dywilan, PSS Społem Kraków, APA Architekci, EL-IN, Famas, Bona, 4Cars, Polmecanic, Włodan, Hort-Cafe, Koma, Armet Bis, ET-Logistik, MS-Jobs, Oxyline, Zalbart, Krysiak Meble, Babell, FON-SKB
Zakres obowiązków
Szkolenia, doradztwo biznesowe
Projekt "Aktywni ekonomicznie w NGO"
projekt szkoleniowo doradczy mający na celu zbudowanie modelu ekonomizacji 10 podmiotów ekonomii społecznej. Projekt zakończony opracowaniem 10 biznes planów oraz strategii rozwojowych. Jedno przedsięwzięcie zrealizowane zgodnie z założeniami. Realizacja dla Europejskiego Centrum Ekonomii Społecznej w Łodzi. W wyniku projektu do tej pory realizowane jest przedsięwzięcie w Radomiu.
Zakres obowiązków
Doradztwo biznesowe
Kawiarnia Mok'a Cafe
Budowa i prowadzenie klubokawiarni o charakterze rodzinnym z szeregiem akcji społecznych oraz rozwijających plastycznie. Główną osią działalności była możliwość wprowadzenia na rynek Pabianic kawiarni o charakterze artystyczno-społeczno-rozrywkowej. W kawiarni odbywały się koncerty, warsztaty kulinarne, warsztaty plastyczne oraz inne przedsiewzięcia rozwijające kreatywność. W ramach projektu testowane były różne rozwiązania marketingowe np. Pabianiczanka z Klasą mające za zadanie zweryfikowanie różnych teorii zarządczych...
W zespole z
Zakres obowiązków
Opracowanie koncepcji kawiarni, zarządzanie zespołem, przygotowanie i realizacja planu marketingowego
Szkolenia i kursy
Kurs obsługi MS Project i Project+ - w ramach podyplomowych studiów Zarządzania Projektami
Kurs obsługi PRIMAVERA - w ramach podyplomowych stiudów Zarządzania Projektami
Kurs obsługi PRODUCT BASED PLANNER - w ramach podyplomowych stiudów Zarządzania Projektami
Kurs języka niemieckiego, 2000, York Language Center, Płock,
Seminarium BHP - okresowe - kierujący pracownikami,2005, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa w Olsztynie;
Szkolenie - ART CL System - ocena pracownika, 2007, IDES Consultants Polska Sp. z o.o.;
Szkolenie - Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji, 2007, Centrum Szkoleniowe Przetargi Publiczne;
Szkolenie - Jak pomóc przedsiębiorcom w uzyskaniu dotacji z programów PHARE i Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 2002, Oddział Terenowy Stowarzyszenia "Wolna Przedsiębiorczość" Centrum Wspierania Biznesu w Płocku,
Szkolenie - Zakupy w firmie, 2004, KDK Info,
Konkurs - Euromanager Poland 2002,
Szkolenie e-learning: Six Sigma Basic, Overview, Process mapping, Graph analysis - według metodyki LG Electronics,
Szkolenie - Finansowanie działalności innowacyjnej - jak skutecznie pozyskać środki finansowe na wdrażanie rozwiązań innowacyjnych, 2007, w ramach projektu Zwiększenie Innowacyjności sektora MŚP, Mława
Kurs obsługi PRIMAVERA - w ramach podyplomowych stiudów Zarządzania Projektami
Kurs obsługi PRODUCT BASED PLANNER - w ramach podyplomowych stiudów Zarządzania Projektami
Kurs języka niemieckiego, 2000, York Language Center, Płock,
Seminarium BHP - okresowe - kierujący pracownikami,2005, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa w Olsztynie;
Szkolenie - ART CL System - ocena pracownika, 2007, IDES Consultants Polska Sp. z o.o.;
Szkolenie - Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji, 2007, Centrum Szkoleniowe Przetargi Publiczne;
Szkolenie - Jak pomóc przedsiębiorcom w uzyskaniu dotacji z programów PHARE i Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 2002, Oddział Terenowy Stowarzyszenia "Wolna Przedsiębiorczość" Centrum Wspierania Biznesu w Płocku,
Szkolenie - Zakupy w firmie, 2004, KDK Info,
Konkurs - Euromanager Poland 2002,
Szkolenie e-learning: Six Sigma Basic, Overview, Process mapping, Graph analysis - według metodyki LG Electronics,
Szkolenie - Finansowanie działalności innowacyjnej - jak skutecznie pozyskać środki finansowe na wdrażanie rozwiązań innowacyjnych, 2007, w ramach projektu Zwiększenie Innowacyjności sektora MŚP, Mława
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Inne
Sprzedaż - FMCG
Wyposażenie domu i biura
Zainteresowania
Modelarstwo, Fotografia
Organizacje
Stowarzyszenie FotoKlub Pabianice
Inne
Prowadzone szkolenia:
Budowa zespołu - szkolenie dla pracowników LG Electronics Mława, trener wewnętrzny,
Systemy zarządzania - dla nowych pracowników LG Electronics Mława, trener wewnętrzny,
Udział w Konkursie Fotograficznym: Oblicza Powiatu Pabianickiego, 2010, czerwiec. Wyróżnienie fotografia "Granice Miasta"
Budowa zespołu - szkolenie dla pracowników LG Electronics Mława, trener wewnętrzny,
Systemy zarządzania - dla nowych pracowników LG Electronics Mława, trener wewnętrzny,
Udział w Konkursie Fotograficznym: Oblicza Powiatu Pabianickiego, 2010, czerwiec. Wyróżnienie fotografia "Granice Miasta"
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Analityk
Dla analityków i nieanalityków. Trochę o rozbieraniu problemu na części pierwsze i składaniu w logiczną całość.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Blue Ocean Strategy
Grupa zainteresowanych rozwojem strategii typu "blue ocean" http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.
Business Case Studies
Jak oceniasz strategie firmy "XXX" ...
Co ty zrobił byś w tej sytuacji biznesowej...?
Twór rynek się kurczy, co zrobić...?
Masz przed sobą dwa murowane lata prosperity... jaką strategię przyjmie
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul