Wioletta Pasionek

Dyrektor ds Zakupów i Marketingu- Feu Vert Polska Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Customer Journey Mapping Customer Marketing Digital Marketing Microsoft Excel Project Management Purchasing Negotiation Social Media Marketing Zarządzanie zespołem Strategia marketingowa Marketing internetowy E-mail marketing Komunikacja Marketingowa Zarządzanie klientami People Management Zarządzanie marketingiem Zarządzanie produktem marketing produktu Customer Journey Customer Relationship Management Team Leadershiping Customer experience and needs analysis Team building and leadership skills

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
biegły
rosyjski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Feu Vert Polska Sp. z o.o.
Dyrektor ds Zakupów i Marketingu
Responsibilities as Purchasing Director
 Establish and implement purchasing strategies, policies, and procedures
 Collaborate with Sales Management to establish safety stock levels
 Establish, build, and maintain relationships with all key suppliers
 Negotiate pricing, contracts, and payment terms with key suppliers
 Manage a team of buyers
 Working with the team to maximize the commercial position of the business
 Develop and implement sourcing strategy
 Commercial analysis of key performance indicators
 Analyzing costs and profits across the business areas
 Reviewing and verifying estimates and budgeting for future and prospective work
 Ensure commercial risks are identified and managed
Responsibilities as Marketing Director
 Plan, monitor and execute marketing strategies across all channels including, online, offline and mobile
 Manage a substantial marketing budget across all marketing channels;
 Lead a small team of experts in SEA Display, SEO, Social Media, Content to excel in their fields and help them achieve their predefined targets;
 Support in developing local strategies and adhering to overall company vision and strategy, while achieving and exceeding targets in sales within assigned budget restrictions;
 Ensure efficiency and ROI on all paid campaigns, and develop and execute strategies for testing new online and offline channels
 Analyze customer acquisition funnels and general marketing performance metrics, enable to consistently optimize and outperform targets and goals;
 Work with vendors and agencies to accomplish necessary tasks
Vershold Sp. z o.o.
Category Manager
 Management of the categories and assortment preparation following product groups: DIY (hand tools, power tools) and Car Accessories
 Sales analysis and responding to customers’ needs
 Changing trends tracking as well as competitors activity monitoring
 Sales budget preparation and implementation
 New projects implementation within main category scope
 Sourcing for groups of products in Asia mainly China
 Suppliers’ selection and negotiations of purchase terms and conditions
 Planning of demand, managing of availability
 Overall control of purchasing process of imported goods
 Supervision of production quality, cooperation with TUV Reinhland
 Supervision of artwork creation
PRAKTIKER POLSKA SP Z O.O.
BUYER
 Responsibility for supervision of Lighting and Electric departments
 Trade and contracts negotiations;
 Suppliers and offers selection;
 Responsibility for prices policy;
 Creation of merchandise conceptions;
 Involvement in creation of marketing strategy in dependent range of products;
 Responsibility for lighting import from China: offers selection, management of availability, calculation of logistic costs, demand-planning.
Logo
Category Manager
OBI Ukraina
 Leading of Category Living: Paints, Wallpaper, Lighting, Flooring, Kitchen, Window Decoration, Household
 Searching and selection of suppliers
 Trade and contracts negotiating;
 Serching for the productus
 Responsibility for import good from China and Turkey
 Creating merchandising strategy, preparing layouts
 Training of employees within the scope of procedures in Purchasing Department
 Training of employees within the scope of computer knowledge
 Price Managment

Szkolenia i kursy

Google Analitics, Google Tag Manager, Social Media,

Edukacja

Logo
Innowacyjny e-marketing, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Praktyczna Psychologia Społeczna, studia podyplomowe
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Negocjacje i Mediacje, studia podyplomowe
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Kino europejskie
Trekking
Narciarstwo biegowe
Sztuka sakralna prawosławia

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
big apple nyc
big apple nyc
dla tych którzy dostrzegli to "coś" w NYC
Category Management
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
Kiev
Kiev
Ciekawe miejsca do zwiedzania,polecane knajpki, puby,bary,restauracje...wazne adresy, fajne sklepy z ciuchami, muzyka, kawiorem ...-)i inne piramidalne głupstwa...!!!
Kino
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Kolej transsyberyjska
Kolej transsyberyjska
Grupa dla tych, którzy jechali lub wybierają się w drogę
Psychologia Perswazji
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Sklep internetowy
Sklep internetowy
Sprzedajemy wszystko i kupujemy wszystko.. Co można sprzedać i kupić w sieci jak? gdzie? po co i dlaczego?
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
STANY ZJEDNOCZONE
STANY ZJEDNOCZONE
Kaniony, wysokie góry, ocean, wodospady, skały. Zachęcam do dzielenia się poglądami na temat piękna za oceanem, które stworzyła sama natura.