Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
rosyjski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
![TU EUROPA SA](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F124%2Ffirm_6396_967ef2_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Kierownik Biura Obsługi Klienta
Obecnie:
-zarządzanie zespołem Biura Obsługi Klienta
-dbałośc o standardy obsługi klienta
-opieka nad sekcją Centrum Obsługi Klienta na stronie www
-koordynacja i prowadzenie wewnętrznej gazetki firmowej
-prowadzenie projektu: dostosowanie serwisu transakcyjnego Grypy Europa do technologii RWD
-wsparcie dla Departamentu Marketingu i Komunikacji przy bieżących projektach
Wcześniej (Kierownik ds. Marketingu)
-marketingowe wsparcie sprzedaży
-promocja i rozwój sprzedaży w internecie
-zarządzanie stroną www
-odpowiedzialność za stworzenie spójnej komunikacji w internecie
-utrzymanie relacji z Partnerami
-redagowanie artykułów eksperckich
-organizacja targów
-współpraca z agencjami reklamowymi
-zarządzanie zespołem Biura Obsługi Klienta
-dbałośc o standardy obsługi klienta
-opieka nad sekcją Centrum Obsługi Klienta na stronie www
-koordynacja i prowadzenie wewnętrznej gazetki firmowej
-prowadzenie projektu: dostosowanie serwisu transakcyjnego Grypy Europa do technologii RWD
-wsparcie dla Departamentu Marketingu i Komunikacji przy bieżących projektach
Wcześniej (Kierownik ds. Marketingu)
-marketingowe wsparcie sprzedaży
-promocja i rozwój sprzedaży w internecie
-zarządzanie stroną www
-odpowiedzialność za stworzenie spójnej komunikacji w internecie
-utrzymanie relacji z Partnerami
-redagowanie artykułów eksperckich
-organizacja targów
-współpraca z agencjami reklamowymi
![Family Finance S.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F006%2Ffirm_99334_3491e7_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Kierownik Zespołu Internetu
• Udział w projekcie tworzenia strony internetowej firmy;
• Przygotowanie i koordynacja kampanii promocyjnych i sprzedażowych w internecie;
• Analiza i optymalizacja efektów kampanii;
• Praca z narzędziami Google (Analytics, Adwords);
• Współpraca z agencją reklamową w zakresie przygotowania kreacji graficznych do kampanii w internecie;
• Współtworzenie koncepcji zdalnego kanału sprzedaży;
• Pomoc przy stworzeniu oraz koordynacja pracy Call Center oraz Help Desku
• Przygotowanie i koordynacja kampanii promocyjnych i sprzedażowych w internecie;
• Analiza i optymalizacja efektów kampanii;
• Praca z narzędziami Google (Analytics, Adwords);
• Współpraca z agencją reklamową w zakresie przygotowania kreacji graficznych do kampanii w internecie;
• Współtworzenie koncepcji zdalnego kanału sprzedaży;
• Pomoc przy stworzeniu oraz koordynacja pracy Call Center oraz Help Desku
![Santander Consumer Bank S.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F016%2Ffirm_125584_c92649_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Kierownik Działu Contact Center/Departament Marketingu
• Zarządzanie kampaniami reklamowymi w kanale internetowym;
• Koordynowanie działań Agencji Reklamowych/Kreatywnych;
• Zarządzanie serwisem www banku (optymalizacja serwisu w zakresie usability
• Czynny rozwój sprzedaży w kanale internetowym;
• Współpraca z siecią afiliancką;
• Analiza i optymalizacja efektów kampanii;
• Stworzenie programu partnerskiego w internecie;
• Współtworzenie portalu bankowości elektronicznej www.santander24.pl (dla kart kredytowych);
• Kontrola sieci sprzedaży w zakresie efektywności sprzedaży w kanale internetowym i Call Center;
• Prowadzenie szkoleń nowo zatrudnionych konsultantów CC;
• Koordynacja zdalnej sprzedaży (e-kredyt);
• Zarządzenie pracą zewnętrznego Call Center;
• Ustalanie celów rocznych dla zespołu i ocena roczna pracowników.
• Koordynowanie działań Agencji Reklamowych/Kreatywnych;
• Zarządzanie serwisem www banku (optymalizacja serwisu w zakresie usability
• Czynny rozwój sprzedaży w kanale internetowym;
• Współpraca z siecią afiliancką;
• Analiza i optymalizacja efektów kampanii;
• Stworzenie programu partnerskiego w internecie;
• Współtworzenie portalu bankowości elektronicznej www.santander24.pl (dla kart kredytowych);
• Kontrola sieci sprzedaży w zakresie efektywności sprzedaży w kanale internetowym i Call Center;
• Prowadzenie szkoleń nowo zatrudnionych konsultantów CC;
• Koordynacja zdalnej sprzedaży (e-kredyt);
• Zarządzenie pracą zewnętrznego Call Center;
• Ustalanie celów rocznych dla zespołu i ocena roczna pracowników.
![Santander Consumer Bank S.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F016%2Ffirm_125584_c92649_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Kierownik Działu Call Center
• Koordynacja pracy Call Center (części sprzedażowej oraz Centrum Obsługi Klienta – około 40 osób);
• Współudział w procesie outsourcingu Call Center;
• Od 09.2006 – zarządzanie pracą zewnętrznego Call Center;
• Szkolenia i coachingi z zakresu umiejętności sprzedażowych oraz wiedzy merytorycznej.
• Współudział w procesie outsourcingu Call Center;
• Od 09.2006 – zarządzanie pracą zewnętrznego Call Center;
• Szkolenia i coachingi z zakresu umiejętności sprzedażowych oraz wiedzy merytorycznej.
![PTF Bank S.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
![Polskie Towarzystwo Finansowe S.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Szkolenia i kursy
- 2013-2015 - uczestnictwo w programie Kuźnia Talentów (cykl szkoleń z zakresu zarządzania projektami)
- 15-16.12.2008 -Szkolenie :Efektywność działań marketingowych w warunkach zwiększonej konkurencji w sektorze bankowym (potwierdzone certyfikatem);
- 2-3.1-.2007 -Uczestnictwo w II Kongresie Contact Center 2008 (potwierdzone certyfikatem);
- 23-24.11.2006 -Uczestnictwo w Kongresie E-commerce 2007 (potwierdzone certyfikatem);
- 2006 -Cykl szkoleń Szkoła Managera (organizator: Moderator – na zlecenie Santander Consumer Bank S.A.)
- 2004-2006 -Szereg szkoleń z zakresu technik sprzedażowych organizowanych przez PTF S.A i Santander Consumer Bank S.A.
- 15-16.12.2008 -Szkolenie :Efektywność działań marketingowych w warunkach zwiększonej konkurencji w sektorze bankowym (potwierdzone certyfikatem);
- 2-3.1-.2007 -Uczestnictwo w II Kongresie Contact Center 2008 (potwierdzone certyfikatem);
- 23-24.11.2006 -Uczestnictwo w Kongresie E-commerce 2007 (potwierdzone certyfikatem);
- 2006 -Cykl szkoleń Szkoła Managera (organizator: Moderator – na zlecenie Santander Consumer Bank S.A.)
- 2004-2006 -Szereg szkoleń z zakresu technik sprzedażowych organizowanych przez PTF S.A i Santander Consumer Bank S.A.
Specjalizacje
Bankowość
Inne
Zainteresowania
- E-marketing
- Aranżacja wnętrz
- Tenis ziemny
- Salsa
- Aranżacja wnętrz
- Tenis ziemny
- Salsa
Grupy
![Akademia Telemarketingu](http://static.goldenline.pl/group_logo/012/group_35468_f5faa5_tiny.jpg)
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
![bancassurance](http://static.goldenline.pl/group_logo_tiny.jpg)
bancassurance
Grupa dla osób zajmujących się tematyką ubezpieczeń bankowych, a w żargonie zawodowym znanych jako BANCASSURANCE.
Jest nas tutaj całkiem sporo :).
![Kino](http://static.goldenline.pl/group_logo/013/group_269_fc66ce_tiny.jpg)
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
![Marketing Interaktywny](http://static.goldenline.pl/group_logo/001/group_113_ddc735_tiny.jpg)
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
![Marketing Internetowy](http://static.goldenline.pl/group_logo/009/group_1209_d2d59b_tiny.jpg)
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.