Wioletta Makles

Kreatywność przede wszystkim
Wrocław, dolnośląskie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry
rosyjski
dobry
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właściciel
MaWi design
Kompleksowa aranżacja wnętrz, home staging
TU EUROPA SA
Kierownik Biura Obsługi Klienta
Obecnie:
-zarządzanie zespołem Biura Obsługi Klienta
-dbałośc o standardy obsługi klienta
-opieka nad sekcją Centrum Obsługi Klienta na stronie www
-koordynacja i prowadzenie wewnętrznej gazetki firmowej
-prowadzenie projektu: dostosowanie serwisu transakcyjnego Grypy Europa do technologii RWD
-wsparcie dla Departamentu Marketingu i Komunikacji przy bieżących projektach
Wcześniej (Kierownik ds. Marketingu)
-marketingowe wsparcie sprzedaży
-promocja i rozwój sprzedaży w internecie
-zarządzanie stroną www
-odpowiedzialność za stworzenie spójnej komunikacji w internecie
-utrzymanie relacji z Partnerami
-redagowanie artykułów eksperckich
-organizacja targów
-współpraca z agencjami reklamowymi
Family Finance S.A.
Kierownik Zespołu Internetu
• Udział w projekcie tworzenia strony internetowej firmy;
• Przygotowanie i koordynacja kampanii promocyjnych i sprzedażowych w internecie;
• Analiza i optymalizacja efektów kampanii;
• Praca z narzędziami Google (Analytics, Adwords);
• Współpraca z agencją reklamową w zakresie przygotowania kreacji graficznych do kampanii w internecie;
• Współtworzenie koncepcji zdalnego kanału sprzedaży;
• Pomoc przy stworzeniu oraz koordynacja pracy Call Center oraz Help Desku
Santander Consumer Bank S.A.
Kierownik Działu Contact Center/Departament Marketingu
• Zarządzanie kampaniami reklamowymi w kanale internetowym;
• Koordynowanie działań Agencji Reklamowych/Kreatywnych;
• Zarządzanie serwisem www banku (optymalizacja serwisu w zakresie usability
• Czynny rozwój sprzedaży w kanale internetowym;
• Współpraca z siecią afiliancką;
• Analiza i optymalizacja efektów kampanii;
• Stworzenie programu partnerskiego w internecie;
• Współtworzenie portalu bankowości elektronicznej www.santander24.pl (dla kart kredytowych);
• Kontrola sieci sprzedaży w zakresie efektywności sprzedaży w kanale internetowym i Call Center;
• Prowadzenie szkoleń nowo zatrudnionych konsultantów CC;
• Koordynacja zdalnej sprzedaży (e-kredyt);
• Zarządzenie pracą zewnętrznego Call Center;
• Ustalanie celów rocznych dla zespołu i ocena roczna pracowników.
Santander Consumer Bank S.A.
Kierownik Działu Call Center oraz Działu Sprzedaży Internetowej
jak wyżej
Santander Consumer Bank S.A.
Kierownik Działu Call Center
• Koordynacja pracy Call Center (części sprzedażowej oraz Centrum Obsługi Klienta – około 40 osób);
• Współudział w procesie outsourcingu Call Center;
• Od 09.2006 – zarządzanie pracą zewnętrznego Call Center;
• Szkolenia i coachingi z zakresu umiejętności sprzedażowych oraz wiedzy merytorycznej.
Santander Consumer Bank S.A.
Specjalista Call Center
• Obsługa klienta banku (w zakresie kredytów samochodowych, hipotecznych, gotówkowych);
• Aktywna sprzedaż produktów bankowych przez telefon;
• Odsłuch, ocena i analiza rozmów innych specjalistów;
• Szkolenie nowych Specjalistów CC.
PTF Bank S.A.
Specjalista Call Center
jak wyżej
Polskie Towarzystwo Finansowe S.A.
Specjalista ds Marketingu Bezpośredniego
jak wyżej

Szkolenia i kursy

- 2013-2015 - uczestnictwo w programie Kuźnia Talentów (cykl szkoleń z zakresu zarządzania projektami)
- 15-16.12.2008 -Szkolenie :Efektywność działań marketingowych w warunkach zwiększonej konkurencji w sektorze bankowym (potwierdzone certyfikatem);
- 2-3.1-.2007 -Uczestnictwo w II Kongresie Contact Center 2008 (potwierdzone certyfikatem);
- 23-24.11.2006 -Uczestnictwo w Kongresie E-commerce 2007 (potwierdzone certyfikatem);
- 2006 -Cykl szkoleń Szkoła Managera (organizator: Moderator – na zlecenie Santander Consumer Bank S.A.)
- 2004-2006 -Szereg szkoleń z zakresu technik sprzedażowych organizowanych przez PTF S.A i Santander Consumer Bank S.A.

Edukacja

Logo
Stosunki Międzynarodowe, magisterskie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu

Specjalizacje

Bankowość
Inne

Zainteresowania

- E-marketing
- Aranżacja wnętrz
- Tenis ziemny
- Salsa

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
AdWords
AdWords
Efektywna reklama AdWords w Google.
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Akademia Telemarketingu
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
bancassurance
bancassurance
Grupa dla osób zajmujących się tematyką ubezpieczeń bankowych, a w żargonie zawodowym znanych jako BANCASSURANCE. Jest nas tutaj całkiem sporo :).
Biuro Reklamy INTERIA.PL
Biuro Reklamy INTERIA.PL
Grupa pracowników, współpracowników i sympatyków Biura Reklamy INTERIA.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Kino
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Salsa
Salsa
Grupa miłośników gorącej salsy !!