Wioleta Chmielewska

Junior Brand Manager, Jeronimo Martins Polska
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie Marką Komunikacja Marketingowa Microsoft Office Private Label Project Management ATL BTL Prawo jazdy kat B packaging design Packaging Development

Języki

angielski
biegły
francuski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Jeronimo Martins Polska S.A.
Junior Marketing Manager
Sekcja Strategii Asortymentowej
Marki własne kategorii GROCERY (słodycze, czekolady, praliny, ciastka, kawa, herbata, makarony, ryże, kasze, słone przekąski, chipsy, dania instant)
Jeronimo Martins Polska S.A.
Junior Marketing Manager
Sekcja komunikacji marketingowej
BTL (materiały POS, foldery, akcje tematyczne), ATL (telewizja, radio, OOH, internet)
Jeronimo Martins Polska S.A.
Specjalista ds. Marketingu
- koordynowanie prac przy wybranych akcjach tematycznych (foodowych oraz non-foodowych), tworzenie folderów i wsparcia marketingowego dla tych akcji (np. akcja wielkanocna, "kawa i herbata", "wielkie okazje", "kolorowa kuchnia", "festiwal win francuskich" i inne)
- współpraca z agencjami reklamowymi przy tworzeniu materiałów POS dla sklepów Biedronka (np. mega rabaty, "sommelier poleca")
- tworzenie strategii wsparcia dla wybranych marek własnych sieci Biedronka
- koordynowanie prac nad kampaniami i działaniami marketingowymi dla marki pieluszek Dada (tv, prasa, internet, in-store)
Jeronimo Martins Polska S.A.
Management Trainee - Marketing
- tworzenie folderów tematycznych oraz materiałów marketingowych dla sklepów Biedronka
- koordynowanie działań marketingowych we współpracy z agencjami reklamowymi
- udział w tworzeniu produktowych spotów reklamowych Biedronki (kontakt z agencją reklamową, udział w spotkaniach i produkcji)
Jeronimo Martins Polska S.A.
Management Trainee - General Business Training
- poznanie specyfiki działalności firmy - szkolenia w Dziale Operacji (w sklepach, w Centrum Dystrybucyjnym, warsztaty i szkolenia w Biurze Głównym)
Tchibo Warszawa sp. z o.o.
Stażysta w Dziale Marketingu
- współpraca z agencją reklamową przy tworzeniu materiałów POS i stron do katalogu oraz zarządzanie produkcją tych materiałów
- udział w organizacji akcji marketingowych oraz tworzeniu materiałów do prasy
- monitoring konkurencji, tworzenie raportów i prezentacji
- tworzenie raportów z badań cenowych oraz ustalanie cen dla nowych kolekcji przy współpracy z działem Supply Chain
- tworzenie biuletynu marketingowego dla sklepów Tchibo
Oriflame Poland
Młodszy Specjalista ds. Planowania Katalogu EMEA
- zarządzanie ilością produktów oraz rodzajem ofert w katalogach
- wsparcie działu marketingu regionalnego w bieżących kampaniach
- sporządzanie analiz, raportów, wspomagających podejmowanie decyzji biznesowych
- przygotowywanie prezentacji na spotkania
- pomoc przy organizacjach konferencji
Oriflame Poland
Praktykant
- pomoc przy bieżących pracach działu marketingu regionalnego
Erasmus Student Network
Członek zarządu ds. Promocji
Dbanie o komunikację wewnętrzną i zewnętrzną
Prowadzenie negocjacji z partnerami oraz sponsorami
Kontakt z mediami
Uaktualnianie i praca nad stroną internetową www.esn.pl
Nadzorowanie prac grupy roboczej ds. PR-u (ok. 15 osób)
Produkcja materiałów promocyjnych i informacyjnych o stowarzyszeniu i jego projektach
Kontakt z lokalnymi sekcjami ESN
Organizacja szkoleń dla członków Stowarzyszenia
Razem z pozostałymi członkami zarządu - nadzorowanie prac całego stowarzyszenia

Szkolenia i kursy

"Brand Management with L'Oreal Polska" L'Oreal Polska
"New Product Development" Danone
"Brand Management in a multinational company" Procter&Gamble
Warsztat menedżerski w ramach projektu "Innowacyjna SGH"
"Power Point 2007 Zaawansowany" Altcom Akademia SA
"Akademia Rachunkowości" Deloitte
"Fall Week" Procter&Gamble
"Public relations w organizacji pozarządowej" Stowarzyszenie Klon-Jawor

Edukacja

Logo
Marketing, magisterskie
ISC Paris - School of Management
Logo
Zarządzanie, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Finanse i rachunkowość, licencjackie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

podróże
Francja
marketing dóbr luksusowych
zarządzanie marką

Inne

Działalność dodatkowa:
Koordynator ds. PR Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii "Discover Europe"
Zakres obowiązków: promocja konkursu (nadzorowanie promocji na terenie całego kraju, kontakt z koordynatorami lokalnymi konkursu), tworzenie notatek prasowych, kontakt z mediami oraz partnerami konkursu, organizacja Gali Finałowej

Grupy

Erasmus Student Network
Erasmus Student Network
Członkowie/Przyjaciele ESN (International/Polska/Sekcje Lokalne) / erasmusi - studenci polscy za granicą
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie