Umiejętności
Zarządzanie Marką
Komunikacja Marketingowa
Microsoft Office
Private Label
Project Management
ATL
BTL
Prawo jazdy kat B
packaging design
Packaging Development
Języki
angielski
biegły
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Marketingu
- koordynowanie prac przy wybranych akcjach tematycznych (foodowych oraz non-foodowych), tworzenie folderów i wsparcia marketingowego dla tych akcji (np. akcja wielkanocna, "kawa i herbata", "wielkie okazje", "kolorowa kuchnia", "festiwal win francuskich" i inne)
- współpraca z agencjami reklamowymi przy tworzeniu materiałów POS dla sklepów Biedronka (np. mega rabaty, "sommelier poleca")
- tworzenie strategii wsparcia dla wybranych marek własnych sieci Biedronka
- koordynowanie prac nad kampaniami i działaniami marketingowymi dla marki pieluszek Dada (tv, prasa, internet, in-store)
- współpraca z agencjami reklamowymi przy tworzeniu materiałów POS dla sklepów Biedronka (np. mega rabaty, "sommelier poleca")
- tworzenie strategii wsparcia dla wybranych marek własnych sieci Biedronka
- koordynowanie prac nad kampaniami i działaniami marketingowymi dla marki pieluszek Dada (tv, prasa, internet, in-store)
Management Trainee - Marketing
- tworzenie folderów tematycznych oraz materiałów marketingowych dla sklepów Biedronka
- koordynowanie działań marketingowych we współpracy z agencjami reklamowymi
- udział w tworzeniu produktowych spotów reklamowych Biedronki (kontakt z agencją reklamową, udział w spotkaniach i produkcji)
- koordynowanie działań marketingowych we współpracy z agencjami reklamowymi
- udział w tworzeniu produktowych spotów reklamowych Biedronki (kontakt z agencją reklamową, udział w spotkaniach i produkcji)
Stażysta w Dziale Marketingu
- współpraca z agencją reklamową przy tworzeniu materiałów POS i stron do katalogu oraz zarządzanie produkcją tych materiałów
- udział w organizacji akcji marketingowych oraz tworzeniu materiałów do prasy
- monitoring konkurencji, tworzenie raportów i prezentacji
- tworzenie raportów z badań cenowych oraz ustalanie cen dla nowych kolekcji przy współpracy z działem Supply Chain
- tworzenie biuletynu marketingowego dla sklepów Tchibo
- udział w organizacji akcji marketingowych oraz tworzeniu materiałów do prasy
- monitoring konkurencji, tworzenie raportów i prezentacji
- tworzenie raportów z badań cenowych oraz ustalanie cen dla nowych kolekcji przy współpracy z działem Supply Chain
- tworzenie biuletynu marketingowego dla sklepów Tchibo
Młodszy Specjalista ds. Planowania Katalogu EMEA
- zarządzanie ilością produktów oraz rodzajem ofert w katalogach
- wsparcie działu marketingu regionalnego w bieżących kampaniach
- sporządzanie analiz, raportów, wspomagających podejmowanie decyzji biznesowych
- przygotowywanie prezentacji na spotkania
- pomoc przy organizacjach konferencji
- wsparcie działu marketingu regionalnego w bieżących kampaniach
- sporządzanie analiz, raportów, wspomagających podejmowanie decyzji biznesowych
- przygotowywanie prezentacji na spotkania
- pomoc przy organizacjach konferencji
Członek zarządu ds. Promocji
Dbanie o komunikację wewnętrzną i zewnętrzną
Prowadzenie negocjacji z partnerami oraz sponsorami
Kontakt z mediami
Uaktualnianie i praca nad stroną internetową www.esn.pl
Nadzorowanie prac grupy roboczej ds. PR-u (ok. 15 osób)
Produkcja materiałów promocyjnych i informacyjnych o stowarzyszeniu i jego projektach
Kontakt z lokalnymi sekcjami ESN
Organizacja szkoleń dla członków Stowarzyszenia
Razem z pozostałymi członkami zarządu - nadzorowanie prac całego stowarzyszenia
Prowadzenie negocjacji z partnerami oraz sponsorami
Kontakt z mediami
Uaktualnianie i praca nad stroną internetową www.esn.pl
Nadzorowanie prac grupy roboczej ds. PR-u (ok. 15 osób)
Produkcja materiałów promocyjnych i informacyjnych o stowarzyszeniu i jego projektach
Kontakt z lokalnymi sekcjami ESN
Organizacja szkoleń dla członków Stowarzyszenia
Razem z pozostałymi członkami zarządu - nadzorowanie prac całego stowarzyszenia
Szkolenia i kursy
"Brand Management with L'Oreal Polska" L'Oreal Polska
"New Product Development" Danone
"Brand Management in a multinational company" Procter&Gamble
Warsztat menedżerski w ramach projektu "Innowacyjna SGH"
"Power Point 2007 Zaawansowany" Altcom Akademia SA
"Akademia Rachunkowości" Deloitte
"Fall Week" Procter&Gamble
"Public relations w organizacji pozarządowej" Stowarzyszenie Klon-Jawor
"New Product Development" Danone
"Brand Management in a multinational company" Procter&Gamble
Warsztat menedżerski w ramach projektu "Innowacyjna SGH"
"Power Point 2007 Zaawansowany" Altcom Akademia SA
"Akademia Rachunkowości" Deloitte
"Fall Week" Procter&Gamble
"Public relations w organizacji pozarządowej" Stowarzyszenie Klon-Jawor
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
podróże
Francja
marketing dóbr luksusowych
zarządzanie marką
Francja
marketing dóbr luksusowych
zarządzanie marką
Inne
Działalność dodatkowa:
Koordynator ds. PR Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii "Discover Europe"
Zakres obowiązków: promocja konkursu (nadzorowanie promocji na terenie całego kraju, kontakt z koordynatorami lokalnymi konkursu), tworzenie notatek prasowych, kontakt z mediami oraz partnerami konkursu, organizacja Gali Finałowej
Koordynator ds. PR Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii "Discover Europe"
Zakres obowiązków: promocja konkursu (nadzorowanie promocji na terenie całego kraju, kontakt z koordynatorami lokalnymi konkursu), tworzenie notatek prasowych, kontakt z mediami oraz partnerami konkursu, organizacja Gali Finałowej
Grupy
Erasmus Student Network
Członkowie/Przyjaciele ESN (International/Polska/Sekcje Lokalne) / erasmusi - studenci polscy za granicą