Wioleta Czernicka

Team Lead, Accenture Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Strategia biznesowa Coaching Zorientowanie na klienta Zadowolenie klienta Zarządzanie Microsoft Office Negocjacje New Business Development Optimization Strategies Project Management Zarządzanie czasem Zarządzanie zespołem Kontakt z klientem Setting strategies and goals

Języki

angielski
biegły
niemiecki
biegły

Doświadczenie zawodowe

Accenture Sp. z o.o.
Team Lead
• creating consistent methods for analyzing and reporting metrics according to Six Sigma methodology
• automation and standardization process
• coordinate of creating manuals and transferring Billing German Process to India
• transition a part of Billing Process to India
TNT Express Worldwide (Poland) sp. z o.o.
Team Lead
• managing a subordinate team (15 advisors – Billing Clerks)
• ensure Service Level Agreements for the teams are met
• creating and providing functional and operational reports to executive management
• setting team goals and monitoring their implementation
• calculation of quarterly bonuses
• conducting weekly ICFRs controls
• direct contact with Business Unit
• recruitment
• conducting bi-annual employee evaluation
• preparing team for the transition to a BPO organization
Logo
Team Manager
SITEL Polska Sp. z o.o.
• managing a subordinate team (16-23 advisors)
• quality and quantity monitoring
• setting realistic and achievable goals
• managing team metrics
• regular control of team’s results and current reports and statistics
• team recruitment
• data and trends analysis; root cause analysis
• setting short and long term goals in order to improve and/or to maintain the quality results
• managing the changes and effectively engage the team
• cooperation with international clients in German and in English;
• taking care of the customer satisfaction, quality of offered services and good working atmosphere • • • maintaining discipline among the subordinate team
Logo
Customer Service Professional
SITEL Polska Sp. z o.o.
• responsible for managing customer claims within eBay Buyer Protection Program
• work with administrative tool of online banking system (PayPal)
• Floorwalker position: supporting the team in resolving everyday issues
• participation in development of system- and procedural improvements (Six Sigma workshop)
GoWork.pl
Trainee
• checking the German language competence
• translating documents
• database support
• organization of German language training

Szkolenia i kursy

• 09.2016 - 01.2017 Accounting course, Accountants Association in Poland
• 03.2013 - 09.2013 The Coach Certification Clinics, Sitel Polska
• 02.2012 - 06.2012 Translation course, Goethe Institut
• 10.2010 - 06.2011 Business German, University of Warsaw
• 03.2011 - 06.2011 PayRoll Course, GOWORK.PL

Edukacja

Logo
Kurs podstaw rachunkowości, zawodowe
Stowarzyszenie Księgowych w Polsce Oddział Okręgowy w Warszawie
Logo
Niemiecki jako jezyk obcy, magisterskie
Uniwersytet w Hamburgu
Logo
Germanistyka, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Nauczanie języka niemieckiego, licencjackie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.