Wioleta Janicka

Specjalista ds Obsługi Klienta Internetowego.
Łódź, łódzkie

Umiejętności

CMS Microsoft Excel Microsoft Word SAFO

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. Rozliczeń w sklepie internetowym
Modern Level Sp.z.o.o. (Monnari)
-obsługa korekt-rozliczanie zwrotów i reklamacji-zlecanie przelewów Dotpay oraz
gotówkowych.
Ponadto wykonywał
- realizacja zamówień sklepu internetowego
- wysyłka zamówień.
- kontrola jakości.
-wystawianie faktur oraz listów przewozowych.
Top Secret Sp. z o.o.
specjalista ds obsługi klienta
- obsługa mailowa i telefoniczna Klientów.
- kompleksowa obsługa zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego(przekazywanie do realizacji, monitorowanie przebiegu realizacji po stronie magazynu.)
- weryfikowanie poprawności działania systemu powiadamiania mailowego, statusów zamówień, innych aplikacji SAFO ,CMS.
-obsługa korekt-rozliczanie zwrotów i reklamacji-zlecanie przelewów Dotpay oraz gotówkowych
Redan SA
magazynier
- sortowanie produktów za pomocą skanera.
- relokacja produktów.
- kontrola jakości.
- realizacja zamówień sklepu internetowego.

Edukacja

Logo
ogólny, średnie
Liceum Ogólnokształcące im. S. Wyszyńskiego Prymasa 1000-lecia w Konstantynowie Łódzkim

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inne