Umiejętności
Umiejętności interpersonalne
Obsługa kluczowych klientów
Umiejętności zarządzania
Microsoft Office
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Umiejętności organizacyjne
Umiejętności sprzedaży
Umiejętności telefoniczne
Obsługa klienta
Budowanie relacji z klientem
Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
konsultant Zespołu Infolinii
Obsługa klientów detalicznych w zakresie produktów bankowych oraz pomoc techniczna serwisów elektronicznych.
Obsługa klientów biznes-mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa w zakresie produktów.
Obsługa klientów biznes-mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa w zakresie produktów.
Szkolenia i kursy
„Interaktywny trening umiejętności sprzedażowych – Trudna sprzedaż”
„Profesjonalne techniki sprzedaży – Program zaawansowany” (Sandler Selling System)
„Profesjonalne techniki sprzedaży – Program zaawansowany” (Sandler Selling System)
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Zainteresowania
Sport: piłka nożna, pływanie; taniec, góry
Inne
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera –praktyka w użytkowaniu programów Excel, Word
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Góry moje wierchy moje otwórzcie swe ramiona
Dla tych, którz lubią DEPTAĆ góry i czasem w nich POMIESZKAĆ. Dla miłośników Beskidów, Sudetów, Tatr, Pienin oraz innych dolin pagórków :)